Gå til innhold

Airbnb vert som har dukket opp på hytta.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

#1 - ta det opp med utleier, for å prøve redde resten av ferien deres. 

#2 - legg det inn som en kommentar, og ta det med i vurderingen din. Men vær redelig og forklar hvorfor. 

Anonymkode: 9f9a1...ada

Ta en prat med utleier, deretter pakker dere sammen å reiser.

Meld fra til Airbnb og gi utleier en lav rating. Det der er helt uakseptabelt når du ikke har fått noe beskjed om dette før du inngikk leieforholdet. 

Anonymkode: 34376...99e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg hadde pakket og reist ASAP. Sendt en melding til vertskapet og eventuelt airbnb. Gitt offentlig dårlig tilbakemelding. Du kommer trolig ingen vei, i aller beste fall får du noen form for kompensasjon.

Les vilkårene du har akseptert, om kan hende det er noe du kan bruke der.  

Anonymkode: fa695...309

Hadde heller informert verten først og deretter gjort dette, om h*n ikke dro

Anonymkode: 4b223...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har terrasse med tak og én side med vegg og møbler med puter som de fleste har. Vi vil ikke at noen skal røyke der, siden lukten setter seg veldig i alt. Men forbud mot røyking på eiendommen høres søkt ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow det her er ganske drøyt !

hadde reist som de andre her sier, kontakt Airbnb fortløpende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært i samme situasjon (minus røykingen), og det var null problem. Kjempegreit å ha vertene i nærheten da låsen på døra ble ødelagt (ikke vår feil), og de var superhyggelige. Vi tilbragte flere kvelder med dem, faktisk. 

Anonymkode: 4f8ec...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg  er delt her. 

røykingen forstår at jeg utleier ikke godtar. Dere leier en hel eiendom, ikke bare huset, og da tenker jeg at røykeforbudet også gjelder veranda/terrasse etc.

At utleier skal bo 20-30 meter fra eiendommen er merkelig, men her kommer det an på annonsen. Har dere leid huset med garasjen? Er det bilder av garasjen i annonsen? Ligger den slik til at dere føler dere overvåket? Titter han innom og blander seg i andre ting? 

20-30 meter fra en hvilken som helst annen nabo (uavhengig av om de bor i eller over en garasje eller ikke) er tross alt ikke unormalt. I mitt hus har jeg naboer med innsyn i min hage mye nærmere, og det ville ikke vært naturlig å skrive i min Airbnb annonse. Forskjellen er altså  at det er huseier som ga seg til kjenne og ikke en annen nabo, og dermed kan man føle et ubehag, muligens uberettiget. 

jeg ville sagt i fra til Airbnb og hørt hvordan de vil løse problemet. 

Anonymkode: 90deb...40a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...