Tubaluba Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 En venninne gifter seg i sommer. Hun vil ikke ha noe større utdrikningslag, men vi er 2 venninner som inviterer til jentekveld noen dager før bryllupet. Noen tips til mat/drikke/aktiviteter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 Klatrepark? Eller «bare» en topptur, med god mat på bål, evt tur og hjem til noen etterpå for spakveld? Jeg hadde selv foretrukket det over veldig mye annet. Jeg liker aktivitet. Tur til en dagsturhytte? Utrolig mye godt en kan lage på bål 😋 Pakker med potet, grønnsaker, laks eller kjøtt, og godt krydder f.eks. Dessert kan være fylt banan eller appelsin. Smoores. Kanelboller. Det meste som går i en stekepanne. Kan sitte og nyte utsikten, og solnedgangen med noe godt i glasset på en topp 🥰 (Husk myggspray, og pledd for når solen går ned, og hodelykt.) Escaperoom er det også en del som liker, men mulig dere er for få? Ikke prøvd selv. Dere har selvsagt manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling, hårbehandling, massasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juli 2024 #3 Del Skrevet 22. juli 2024 Vet det er noen som har reist på sånn 'Glamping' som det kalles. Det virker veldig koselig 💕. https://www.campanyon.com/nb/l/norge/camping/glamping?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwhvi0BhA4EiwAX25uj1yLuX7XCYHeq6qHb_yBi0ayoiODQqoJ56L8wkMhbzXIPhe8gTjg-RoCGMIQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Del Skrevet 22. juli 2024 Ute og spise og karaoke etterpå Anonymkode: 2a3da...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Del Skrevet 22. juli 2024 Aktiviteter vi hadde i utdrikningslag med damer og herrer: byvandring, rebusløp, lazertag. Laget frokostbuffet hjemme, piknik som lunsj. Det ble tilogmed lagt inn dopauser:p Så startet festligheter hjemme hos verten, og middag på døren. Andre forslag var karaoke og gocart. Vurderte også glamping som andre nevner. Om jeg har utdrikkingslag noen gang hadde jeg hatt lyst til enten type tusenfryd eller spa😄 om jeg så må legge ut for det selv, vil bare ha det gøy:) Anonymkode: 15677...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Del Skrevet 23. juli 2024 Det kommer jo an på hva slags person hun er, og hva hun liker. Skal det bare være dere 3, eller skal det være jentekveld for flere? Liker hun spa og pampering, så kan dere jo ha "spa-kveld". Enten ute eller hjemme. Er dere en liten gjeng, og dere liker å danse, kanskje dere kan få til et enkelt dansekurs? (Har vært med på et der man fikk låne gymsalen på en skole, og hadde et par bekjente av en av jentene som danselærere. Så fikk hele gjengen lære latinsk dans. Men det går jo også å booke tid på en danseskole.) Er bruden glad i fart og spenning, er det jo mulig å finne på noe gøy som passer det. (Go-cart, Tusenfryd, Strikkhopp.) Og så avslutter dere kvelden med å spise god mat og drikke vin sammen? Kanskje ha en form for quiz? (F.eks. stille brudgommen en del spørsmål om han og bruden på forhånd, og se om hun klarer å få de samme svarene som han?) Eller at alle har med en billig og morsom gave til bruden, som sier noe om vennskapet mellom dem? Ting trenger ikke være dyrt, tidkrevende, utagerende eller pinlig for bruden. Det kan være bare en hyggelig kveld sammen også. Anonymkode: a5da6...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå