AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 Hvilken årstid liker du best, og hvilken liker du minst, og hvorfor? Jeg elsker høsten og kjenner jeg blir skikkelig deprimert på sommeren… Høsten er så koselig, mørk, tenne lys, sitte under pledd og høre på regnet ute😍 Anonymkode: 02945...ab9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 Våren , for da går det mot lysere tider. Humøret går nedover når StHans er passert og er på bånn i november, desember og januar. Anonymkode: 023ae...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg liker når det er mørkt og kaldt. Så da er vel svaret gitt. Anonymkode: fd8e8...a7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg hater når det er glatt og/eller sørpete ute. Har ingen problemer med kulden eller mørket, bare så jævlig plundrete med "gode sko", glatte fortau, børsting og måking og kjipt føre på veiene. Alt i hverdagen som er ren plikt og nødvendighet tar lengre tid, og mye jeg synes er moro (her er man selvfølgelig ulike) er utilgjengelig. Alt annet enn den delen av vinteren er greit for meg. Norsk sommer er supert, men trenger ikke uavbrutt solskinn og middelhavstemperaturer, så både mai og september er også supre måneder. Anonymkode: 65a93...7a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 22. juli 2024 #5 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg elsker sommeren høyest Hvorfor: lange lyse dager, jeg elsker å være ute, gå i fjellet, overnatte i hengekøye så ofte som mulig.. Se solnedgangen langt på natt og 5 min etterpå nyte soloppgangen. Jeg elsker hvor lett alt blir, lette klær, solbrun hud... Sommerferie, den lengste ferien igjennom hele året der kropp og sinn får virkelig slappe godt av. Norske jordbær🍓 Blomster som lukter godt og gir glede, villblomster... Bading, sitte på bryggekanten med en flaske vin og reker. Pilse i parken med venner. Nyte.. Soft is og annen is lukten av nyslått gress, sommertorden, grilling... Jeg har mer energi, er lettere i humøret med lyset og varmen. Elsker sommer ❤️ Vinteren er hard. Beintøff! Mørket, det svarte altoppslukende mørket som spiser og fortærer alt av energi. Kulden, den bitende grusomme kulden som svir og gjør vondt. Slapps, 5 lag med ull. Brodder, høy strømregning, gusten hud, tørre hender som sprekker, salt og mølje på veiene, potesokker på hunden, busser og kollektivtransport som alltid er for sein pga føre. Hvor seint tiden går til vår.... Jeg hater vinteren! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Del Skrevet 22. juli 2024 Liker vel egentlig alle årstider, men sommeren er vel den jeg liker best. Anonymkode: 4b5d5...500 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 22. juli 2024 #7 Del Skrevet 22. juli 2024 Liker alle årstider, de har noe fint med seg alle sammen om de viser seg fra den riktige siden. Vinteren er vel den årstiden som sjeldent viser seg som vinter. Sommeren er best, det er lyst, det er varmere, vinterjakken er pakket vekk og det er lyst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Del Skrevet 23. juli 2024 Liker sommeren best med varmen og lyset Liker ikke vinteren spesielt. Kulden og når de bare salter oppå snøen er det så tungt å gå overalt, du går og går men kommer aldri frem🤪 Våren er fin når alt våkner til live igjen. Høsten er fin med farger men også litt trist over at det blir mørkere og kaldere Anonymkode: b0114...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #9 Del Skrevet 23. juli 2024 Høst er best, etterfulgt av vår. Vinteren er grusom, og de siste årene har sommeren blitt alt for varm for min del. Anonymkode: b8b81...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg liker alle årstidene. Våren er nok likevel en favoritt da fuglene våkner rett etter midnatt, og en legger seg til kvitter og lysere natt. Det er så opptur det. Sommeren er også fin, men man blir ganske sliten av den etterhvert, for den krever liksom litt mye. Du må være sosial, du må bade, dra på ferie, helst slanke bort de kiloene en la på seg på vinteren, det blir aldri mørkt så du kan skjule deg, og det er liv og røre nærmest døgnet rundt. Gøy et par måneder for all del, men så savner jeg høsten hvor alt toner ned og en kan lettet trekke inn med sånne introverte interesser. Så er det vinter med kulde hvor det er så enormt forfriskende å være ute, og like enormt godt å komme inn til varme og mer avanserte måltider, pledd og gjerne irish coffe. Men så blir det ensomt etterhvert, så våren er ren befrielse da. Grønt og friskt, hestehov og hvitveis, folk i parken og glade mennesker. Det skulle vært to måneder sommer, to høst og to måneder med vinter, og så seks måneder med vår og levelig temperatur også, pluss alt det andre. Anonymkode: 6454b...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #11 Del Skrevet 23. juli 2024 Sommer er best. Men her i landet virker det som vi har avskaffet sommer, og heller kjører høst i x antall måneder, så jeg får si at når jeg kommer ut av Norge, så er sommeren best. Deretter kommer vår, så høst. Soleklart verst er vinteren. Det føles som en form for langvarig tortur. Når vi først skulle avskaffe en årstid, så synes jeg vi skulle fjernet vinteren i stedet. Anonymkode: 02658...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 23. juli 2024 #12 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg liker sommeren best og vinteren minst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #13 Del Skrevet 23. juli 2024 Før var jeg ikke så vær-syk. Var stort sett innendørs året rundt. Etter å ha bodd noen år i "syden", så ble jeg vandt til varmen. Er tilbake i Norge igjen nå, men har begynt å hate alt som ikke er sommer og sol. Også jeg har fått sesongdeprasjon. Burde ha flyttet nedover igjen ... Sommeren er best, og vinteren er verst, for å svare på spørsmålet. Anonymkode: 82919...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg liker alle årstidene godt. Høsten best, med flotte farger og natur, og kjøligere dager. Jeg synes luften føles så frisk og "crispy", noe jeg synes er utrolig deilig. Våren liker jeg også veldig godt, når moder natur våkner til liv igjen. Trærne får blad, fuglene kvitrer, alt blir grønt. Verden får farger igjen. Jeg elsker også iskalde, klare vinterdager. Skikkelig sprengkulde, stjernehimmel og nordlys. Nysnø, sol og pudderføre. Sommeren er også fin, men jeg liker nok den årstiden minst siden jeg sliter med nattesøvnen når det ikke er skikkelig kaldt på soverommet. Jeg er glad vi bor i Norge med så store variasjoner i årstidene 😊 Anonymkode: 1fdfb...3a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. juli 2024 #15 Del Skrevet 23. juli 2024 Fra 15 mars til 15 september. Hater vinter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. juli 2024 #16 Del Skrevet 23. juli 2024 Liker best høsten 🏵️ Ikke noe glad i vinteren 😝 🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 23. juli 2024 #17 Del Skrevet 23. juli 2024 1.plass: Høst 2.plass: Vår 3.plass: Vinter 4.plass: Sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #18 Del Skrevet 25. juli 2024 Liker best høsten og hater vinteren. Anonymkode: 9c19c...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. juli 2024 #19 Del Skrevet 25. juli 2024 Sen vår og tidlig høst. Vinteren liker jeg absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 25. juli 2024 #20 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 19.13): Hvilken årstid liker du best, og hvilken liker du minst, og hvorfor? Jeg elsker høsten og kjenner jeg blir skikkelig deprimert på sommeren… Høsten er så koselig, mørk, tenne lys, sitte under pledd og høre på regnet ute😍 Anonymkode: 02945...ab9 Alle årstider har sin sjarm, og ingen av dem er best eller dårligst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå