Gå til innhold

Noen som har vært på Liseberg i sommer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det helt overfylt og timesvis i kø pr ride?  Veldig lyst til å besøke parken, men vet ikke om jeg orker om det bare er kaos.

Anonymkode: b1042...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det helt overfylt og timesvis i kø pr ride?  Veldig lyst til å besøke parken, men vet ikke om jeg orker om det bare er kaos.

Anonymkode: b1042...cbc

Jeg var på Liseberg for noen uker siden. Anbefaler å komme fra de åpner kl 10:00. Ut over ettermiddagen blir det lange køer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var der på fredag, riktig nok fra kl 10,var helt greit til klokka passerte 12,da ble det mer kaotisk og +/÷ 60 min ventetid på flere ting:) 

Anonymkode: fbe32...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var der for 1,5 uke siden. Var der da de åpnet og løp til attraksjonene som var mest ønsket. Fylte seg raskt opp, og i 12-tiden var det oppimot 75 min ventetid på de største attraksjonene. Men måtte hvertfall regne med 50-60 min i kø. Skal sies at dette var midt i fellesferien på en veldig fin dag. Vil jo absolutt tippe at dette roer seg nå på tampen av fellesferien og tidlig august! 

Anonymkode: e1d71...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var der for en uke siden. 10-30 min kø. De har digitale køer. 

Anonymkode: db944...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Var der på fredag, da var det endel folk (spesielt pga Gothia cup, men den er jo ferdig nå). Vi kom tidlig og fikk kjørt favorittene før det ble for mye kø. Utover dagen benyttet vi oss av digital kø flere ganger, så fikk vi utnyttet dagen veldig godt og var veldig fornøyd når vi dro :)

Anonymkode: 06aca...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der på en regnværsdag i juli og da var det aldri mer enn 10 minutter med kø på noen attraksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...