Gå til innhold

Tips til en romantisk helgetur? Nærhet av sørlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg og kjæresten har lyst til å ta en liten helgetur (1-2 netter). Har kun fri i helgene, så har ikke allverdens med tid, så pluss om det ikke er så alt for langt unna Kristiansand. Har tenkt litt på en natt på Kragerø resort, men har ikke sett så mye på det heller. Noen som har tips? Utlandet er uaktuelt da det tar alt for lang tid med fly osv 😅

noen som evt har vært på kragerø resort og kan si om det er verdt prisen?

Anonymkode: dec2f...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du jobber ikke tilfeldigvis på Kragerø Resort vel? 😂

Anonymkode: c56b2...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle akkurat til å anbefale deg et spa-resort da jeg leste overskriften. Jeg har vært på en god del av dem. X-en og jeg frekventerte disse stedene ofte. 😅 

Det første vi var på var Kragerø Resort. Dette er kanskje 4-5 år siden, men den gangen var det ganske slitent. Løse mosaikkfliser i bassenget osv… Men vet ikke om de har fikset på dette siden da.

De jeg har likt best er nok Farris Bad og Son Spa.

Fyri i Hemsedal er ikke noe spa-hotell, men jeg elsker atmosfæren der. Passer veldig fint for en romantisk natt eller to. 

Anonymkode: d3427...4b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kragerø Resort er slitent og lite ok…fullt av bråkete unger, høy musikk og folk som tror de er litt trendy. Ikke spesielt imponert over kjøkkenet.  hva med noe romantisk heller?  F.eks gjestgiveriet Nevlunghavn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Straand hotell i Vrådal? Dalen hotell i Dalen? Begge gjerne med innlagt båttur på Nisser eller Telemarkskanalen. 

Anonymkode: a52ee...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med en tur til Skagen? 

Går jo flere ferjer fra Kristiansand til Hirtshals og da kan dere ha buffet på vei opp og ned i tillegg til at Skagen, eller Aalborg, ikke er så langt unna. 

Mye mer romantisk enn spa i mine øyne. 

Anonymkode: 8009f...3aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...