Gjest Eliza29 Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Hei alle sammen! Lurer på om det er noen av dere som vet hvor jeg får tak i skilsmissepapirer??? Noen som vet om linker eller liknende? På forhånd takk for hjelp
Gjest Mamma Mø Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Jeg printet nettopp ut forlovererklæring fra www.odin.dep.no, der ligger iallefall masse skjemaer- verdt å ta en titt
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Hei alle sammen! Lurer på om det er noen av dere som vet hvor jeg får tak i skilsmissepapirer??? Noen som vet om linker eller liknende? På forhånd takk for hjelp du for di på familievernkontoret =)
Obelix Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Husk at skilsmissepapirer er null verdt (annet enn for å skremme litt) hvis du ikke har vært på megling først. edit--> Hvis det er barn i bildet hvertfall. Endret 16. oktober 2012 av Obelix
Gjest LR Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Herer også en del praktisk informasjon i tillegg til skjemaene i forhold til samlivsbrudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå