AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Skrevet 22. juli 2024 Jeg har gått på 75 mg i et par måneder nå med god effekt (utbrent og deprimert som følge av det) og så har jeg rett og slett glemt de i 3 dager. I dag har jeg vært helt på bærtur og bare grått og grått. Verdens korteste lunte, knyter seg i brystet, uvel i kroppen og skikkelig utafor. Går de så raskt ut av kroppen at det er derfor jeg er sånn? Har tatt en tablett nå altså. Vet at man skal trappe ned i samråd med lege, men jeg har jo ikke stor dose og tenkte ikke det ga reaksjoner SÅ raskt og kraftig 🥲 Anonymkode: f8ee0...a04
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Ja det kan stemme. Var det samme for min kompis når han glemte å hente ut mer. Han ble kjapt (et par, tre dager) såpass dårlig at han ikke greide å dra på apoteket selv. Anonymkode: faa33...a57
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Skrevet 22. juli 2024 Det er ute av kroppen etter 50-60 timer, så det er nok abstinenser du kjenner på. Bra at du har begynt å ta dem igjen! Så håper jeg symptomene bedrer seg snart! Anonymkode: e6969...6ad
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 Jeg opplevde nylig det samme på Wellbutrin. Glemte å ta den i rundt 2-3 dager og psyken krasja helt. Tok et par dager før det ordna seg (etter jeg begynte å ta medisinen igjen). Anonymkode: 3837b...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå