AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Del Skrevet 22. juli Jeg skal snart feire rundag og har nesten ingen nære venner. De jeg hadde fra før har flyttet til andre byer og de to jeg hadde litt kontakt med har jeg nesten mistet all kontakt med. Opptatt med familie og jobb. Jeg har samboer og to små barn, så vi har tenkt å feire sammen + søsknene og svigerforeldrene til sambo. Men altså ingen venner å feire med, kun familie . . Flere som feira alene med familien bare på en slik stor dag? Jeg føler meg litt ensom og ser nå at det kansje er på tide å skaffe seg et nytt nettverk. Foreldrene mine er gamle og bor ikke i nærheten og jeg er enebarn, føler meg litt alene sånn sett! Anonymkode: 08bb1...0d6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Del Skrevet 22. juli Samme her. Feiret ikke min 40års dag jeg. Om du bor i området Drammen, Oslo så kan vi jo sjekke om vi har veninne kjemi? Om du ønsker. Ser etter snille veninner selv. Anonymkode: bfa4e...585 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Del Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal snart feire rundag og har nesten ingen nære venner. De jeg hadde fra før har flyttet til andre byer og de to jeg hadde litt kontakt med har jeg nesten mistet all kontakt med. Opptatt med familie og jobb. Jeg har samboer og to små barn, så vi har tenkt å feire sammen + søsknene og svigerforeldrene til sambo. Men altså ingen venner å feire med, kun familie . . Flere som feira alene med familien bare på en slik stor dag? Jeg føler meg litt ensom og ser nå at det kansje er på tide å skaffe seg et nytt nettverk. Foreldrene mine er gamle og bor ikke i nærheten og jeg er enebarn, føler meg litt alene sånn sett! Anonymkode: 08bb1...0d6 Samme her. Feiret med kjernefamilien. Anonymkode: 194f3...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Del Skrevet 22. juli Hvorfor er det så om å gjøre å feire 40 års dag? Kjenner flere som er blitt bitre fordi ingen kom i de store selskapene de arrangerte. Så høye på seg selv. Jeg skal ikke feire dagen. Anonymkode: 9f737...c45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Del Skrevet 22. juli Jeg feiret med min kjernefamilie. Altså mann og barn. Mulig min familie ble skuffet over det. Men jeg er ikke så glad i feiring av meg selv. Liker ikke så mye oppmerksomhet. Så for meg så skal alt foregå i stillhet. Men må man ha så mange venner? Kjenner min familie også måler livet i hvor mange venner man har. Jeg har ikke behov for så mange. Jeg har noen. Og de stiller opp hvis jeg trenger dem. Det holder for min del. Anonymkode: c6ac8...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Del Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det så om å gjøre å feire 40 års dag? Kjenner flere som er blitt bitre fordi ingen kom i de store selskapene de arrangerte. Så høye på seg selv. Jeg skal ikke feire dagen. Anonymkode: 9f737...c45 Bitre? Du mener lei seg for at venner ikke vil komme i selskap? Anonymkode: af5f3...196 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Del Skrevet 22. juli Jeg nærmer meg også 40 år og har få venner. Jeg merker det nå når barna er blitt større og jeg har mer overskudd til andre ting, og savner venninnene mine. Jeg skulle ha tatt bedre vare på dem da jeg fortsatt hadde dem.. Anonymkode: 11902...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. juli #8 Del Skrevet 22. juli Blir 40 om et par år, og kommer vel til å feire den dagen som vanlig: et par timer kaffeslabberas med kun nærmeste familie. Kan ikke be venner jeg ikke har, så. 😏 Men det er greit! Misliker min egen bursdag. Ønsker aldri å feire bursdag, men kaffe og kaker med nær familie er fort avsegstyrt og greit. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Del Skrevet 22. juli Tror vel det er ganske vanlig - har flere bekjente som stort sett feirer slike ting med kjernefamilien og noen deler av storfamilien. Verre for oss som er alene og ha få nære venner, og til overmål har bursdag midt i fellesferien. Da blir det å ikke feire i det hele tatt. 50-årsdagen feira jeg alene i utlandet. Heldivis noen år til neste runde dag. Anonymkode: 5fcf6...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg nærmer meg også 40 år og har få venner. Jeg merker det nå når barna er blitt større og jeg har mer overskudd til andre ting, og savner venninnene mine. Jeg skulle ha tatt bedre vare på dem da jeg fortsatt hadde dem.. Anonymkode: 11902...d04 Vanlig å være overveldet med små barn. Har hatt det helt likt selv. Sikker på at de du kjenner fordtår Anonymkode: bfa4e...585 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Del Skrevet 23. juli Jeg feirer slike dager med dem som betyr mest: mann og barn. Er heldig som har dem! Jeg jobber med mennesker og vet hvor mange som stresser med et altfor travelt sosialt liv fordi de vil ha en «gjeng» for å føle seg vellykkede. Har man ikke så stort sosial behov, som meg, blir det fryktelig slitsomt å følge opp 10-15 venner, eller fler, med en nærhetsgrad som gjør at man inviterer til rund dag. Ikke noe for meg, livet er for kort! Anonymkode: f0141...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12 Del Skrevet 23. juli Jeg hadde åpent hus på min 40- årsdag. Satte ut et skilt og noen hyggelige naboer kom over på kaffe og kake, ellers var det mann og barn, foreldre og søsken og min eneste venn som kom. Det ble en kjempefin feiring. Anonymkode: c03fb...399 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #13 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg feirer slike dager med dem som betyr mest: mann og barn. Er heldig som har dem! Jeg jobber med mennesker og vet hvor mange som stresser med et altfor travelt sosialt liv fordi de vil ha en «gjeng» for å føle seg vellykkede. Har man ikke så stort sosial behov, som meg, blir det fryktelig slitsomt å følge opp 10-15 venner, eller fler, med en nærhetsgrad som gjør at man inviterer til rund dag. Ikke noe for meg, livet er for kort! Anonymkode: f0141...abb Dette! Man må kjenne etter om det virkelig er behovet for å være masse sammen med masse andre, eller om man ønsker det for status. Anonymkode: 2fd4a...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #14 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skal snart feire rundag og har nesten ingen nære venner. De jeg hadde fra før har flyttet til andre byer og de to jeg hadde litt kontakt med har jeg nesten mistet all kontakt med. Opptatt med familie og jobb. Jeg har samboer og to små barn, så vi har tenkt å feire sammen + søsknene og svigerforeldrene til sambo. Men altså ingen venner å feire med, kun familie . . Flere som feira alene med familien bare på en slik stor dag? Jeg føler meg litt ensom og ser nå at det kansje er på tide å skaffe seg et nytt nettverk. Foreldrene mine er gamle og bor ikke i nærheten og jeg er enebarn, føler meg litt alene sånn sett! Anonymkode: 08bb1...0d6 Skulle jeg ha feiret med venner så hadde jeg invitert 7 stk. Tror maks 5 stk hadde kommet da ikke alle er så veldig nære men vi er i samme gjeng. Da jeg ble 40 år tok jeg med mann og barn til storbyferie. Har ingen tradisjon med å feire med venner. Anonymkode: fa3fc...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 23. juli #15 Del Skrevet 23. juli 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det så om å gjøre å feire 40 års dag? Kjenner flere som er blitt bitre fordi ingen kom i de store selskapene de arrangerte. Så høye på seg selv. Jeg skal ikke feire dagen. Anonymkode: 9f737...c45 Dette var en merkelig kommentarer. "høy på seg selv" fordi man vil feire en rund dag?! Det er da helt normalt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #16 Del Skrevet 23. juli Nære vennskap krever arbeid og jevnlig kontakt. Kan du begynne på nytt med dine gamle venner? Samtidig som du åpner dørene for nye vennskap. Anonymkode: 865ff...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #17 Del Skrevet 23. juli Samme her, nesten ingen venner Har løst det med å reise bort til en kjempe kul destinasjon på min 30 og 40 års dag jeg fylte 40 i sommer og dro til NY Anonymkode: 41b96...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #18 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg skal snart feire rundag og har nesten ingen nære venner. De jeg hadde fra før har flyttet til andre byer og de to jeg hadde litt kontakt med har jeg nesten mistet all kontakt med. Opptatt med familie og jobb. Jeg har samboer og to små barn, så vi har tenkt å feire sammen + søsknene og svigerforeldrene til sambo. Men altså ingen venner å feire med, kun familie . . Flere som feira alene med familien bare på en slik stor dag? Jeg føler meg litt ensom og ser nå at det kansje er på tide å skaffe seg et nytt nettverk. Foreldrene mine er gamle og bor ikke i nærheten og jeg er enebarn, føler meg litt alene sånn sett! Anonymkode: 08bb1...0d6 No er du halvvegs i livet og kan prioritere deg sjølv! ❤️ Kva med å skaffe seg ein ny hobby, få nokre nye vener der og ta opp kontakten med gamle vener igjen? Kanskje 60-årsdagen din blir full av folk som er glade i deg og som vil feire deg? Anonymkode: af5f3...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #19 Del Skrevet 24. juli Jeg er også ganske ensom, i overkant av 40 selv. Jeg feiret ikke 40- års dagen min. Prøver å få mer kontakt med mine gamle venner, men ikke enkelt. 😔 Og vet ikke felt hvordan og hvor jeg skal få nye. (Har fått ei ny god venninne de siste årene, vi snakkes daglig på telefon, men treffes ikke så ofte) Anonymkode: 5e6a3...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå