Gå til innhold

Pakke med hentefrist 2 juli på posten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på ferie, og jeg har venter på denne pakken i fire uker før jeg reiste!  Nå har frist til å hente 2 august og da har jeg utvidet hentefristen. Jeg kommer hjem natt til 2 august. Vil pakken da fortsatt kunne hentes 2 august, eller vil den bli sendt tilbake da? 

Anonymkode: 711bb...e71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den vil returneres på dagtid 2.august, når posten kommer for å levere pakker til butikken. Da tar de også med retur. Det kan allikevel hende de kan holde igjen pakken til deg hvis du ringer og forklarer situasjonen. Jeg har opplevd at jeg må gjøre det et par ganger pga plutselig omgangssyke eller lignende hendelser. Da har de vært greie og ikke returnert. 

Anonymkode: b9293...efc

Skrevet (endret)

Kan du ikke sende en fullmakt til noen du kjenner, nabo eller familie, som kan hente den for deg i god tid? Så slipper du stresse, og du slipper at pakken kanskje akkurat er sendt i retur den dagen du kommer for å hente den.

Men det sagt... står det at "hentefrist" er 2.august, så skal du da faktisk kunne hente den 2.august uten problem. Men kjipt å ta feil, eller kjipt om en ivrig postansatt legger den til retur for tidlig.

Endret av Million
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den vil returneres på dagtid 2.august, når posten kommer for å levere pakker til butikken. Da tar de også med retur. Det kan allikevel hende de kan holde igjen pakken til deg hvis du ringer og forklarer situasjonen. Jeg har opplevd at jeg må gjøre det et par ganger pga plutselig omgangssyke eller lignende hendelser. Da har de vært greie og ikke returnert. 

Må prøve å være der tidlig da. Takk

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Million skrev (4 minutter siden):

Kan du ikke sende en fullmakt til noen du kjenner, nabo eller familie, som kan hente den for deg i god tid? Så slipper du stresse, og du slipper at pakken kanskje akkurat er sendt i retur den dagen du kommer for å hente den.

Men det sagt... står det at "hentefrist" er 2.august, så skal du da faktisk kunne hente den 2.august uten problem. Men kjipt å ta feil, eller kjipt om en ivrig postansatt legger den til retur for tidlig.

Alle er på ferie 😃 Men skal prøve å dra ut tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er kostnadsfritt å forlenge hentefrist i Posten-appen. :) 

Anonymkode: 738d6...94e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er på ferie, og jeg har venter på denne pakken i fire uker før jeg reiste!  Nå har frist til å hente 2 august og da har jeg utvidet hentefristen. Jeg kommer hjem natt til 2 august. Vil pakken da fortsatt kunne hentes 2 august, eller vil den bli sendt tilbake da? 

Ta kontakt med hentestedet og forklar situasjonen til dem så ordner det seg. 

Anonymkode: be775...9cb

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Husk at det er kostnadsfritt å forlenge hentefrist i Posten-appen. :) 

Anonymkode: 738d6...94e

Endret av Sonit
Endret
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det står innen 2.august, så vil den ikke bli returnert før 3.august. Jeg gar hentet pakker på suste dato mange ganger, har aldri vært noe problem.

Anonymkode: 2fd29...e23

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...