Majer Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg kan prøve å lage en slags oppsummering for min egen del. En lavstatusmann er en mann som ikke klarer å oppnå ons- enten å gå væremåte eller utseende. Positivt: kan date så mange kvinner man orker og skape gode relasjoner med de som kan vare lenge etter at man har hatt sex med de Det er mindre stress og mindre konkurranse siden man vet det er unødvendig å kaste bort tiden sin på å prøve seg på noen på byen Negativt: Det er økonomisk dyrt og tidkrevende å oppnå samme antall sengepartnere som høystatusmenn. Man kan gjøre det lettere ved å late som man er ute etter forhold når man ikke er det Det begrenser antall mulige kjærester da man gjerne vil unngå å bli sammen med en kvinne som tidligere har vært intim med en høystatusmann, og vil i slike situasjoner ikke føle man får det man fortjener Så hovedproblemet med å være lavstatusmann er egentlig ikke at det begrenser antall ligg, men gjør det vanskeligere å finne en kjæreste- særlig i disse tinddrtidene hvor mange lavstatuskvinner har ligget med høystatusmenn. Kan ta med definisjonen på lavstatuskvinne= klarer å oppnå sex med høystatusmenn, men ikke forhold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 For noe tanke rot. Anonymkode: fdec7...d1d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Del Skrevet 22. juli 2024 TS, det er bare å understreke at du har en jobb å gjøre. Les tidligere innlegg om temaet, og ta rådene derfra. Anonymkode: 8ae87...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 22. juli 2024 #4 Del Skrevet 22. juli 2024 Fordeler; dø tidlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Del Skrevet 22. juli 2024 Fordeler: slipper damer som har høye krav, damer som har et ekstremt utseende- og statusjag, lavere sjanse for å få barn med den ene og den andre, ... Anonymkode: 45d13...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 23. juli 2024 #6 Del Skrevet 23. juli 2024 Eller så kan man la være å ta denne offer-rollen, ha genuin interesse for en kvinne (og ikke bare fokusere på sine egne behov) og se hva livet bringer. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #7 Del Skrevet 23. juli 2024 TS, hør her: bare det at du har brukt kalorier på å tenke på og skrive om dette, forteller meg at du har en lang vei å gå i å vokse opp og modnes. Hvem i allverden har tanker som dette? Og bruker tid på det? Er det mulig å bli så overfladisk? Finnes det ikke noe hold i ryggraden din? Anonymkode: 53aba...b20 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Del Skrevet 23. juli 2024 Du skjønner vel selv at dette mølet av noen holdninger er det som gjør deg «lavstatus»? Les bøker, lær om livet, omgås folk på en hyggelig og åpen måte, og utvikle deg. Du er inne i et kaninhull av tankefeller, det er virkelig på tide å komme seg ut derfra. Anonymkode: 77855...955 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skjønner vel selv at dette mølet av noen holdninger er det som gjør deg «lavstatus»? Les bøker, lær om livet, omgås folk på en hyggelig og åpen måte, og utvikle deg. Du er inne i et kaninhull av tankefeller, det er virkelig på tide å komme seg ut derfra. Anonymkode: 77855...955 Det kan så være, men så lenge man ikke har noe problem med å få tindermatcher eller kjærester frister det ikke å gjøre noe med det. Tror ikke jeg får så mye ut av ons uansett. Føler meg tross alt attraktiv og har høy selvtillit når jeg dater AnonymBruker skrev (16 minutter siden): TS, hør her: bare det at du har brukt kalorier på å tenke på og skrive om dette, forteller meg at du har en lang vei å gå i å vokse opp og modnes. Hvem i allverden har tanker som dette? Og bruker tid på det? Er det mulig å bli så overfladisk? Finnes det ikke noe hold i ryggraden din? Anonymkode: 53aba...b20 Tror mange misforstår hva lavstatus og høystatus egentlig er. Det var litt av meningen med tråden. Å vise at det ikke er så store forskjeller som man skal ha det til. En lavstatusmann kan fint ligge med flere tittals mennesker hvert år om han ønsker det. Og en høystatusmann kan holde seg til forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 23. juli 2024 #10 Del Skrevet 23. juli 2024 (endret) Hvis jeg skal utdype litt; i flere/mange år har jeg lest på flere fora dette "mølet" om at det finnes noen få høystatusmenn som angivelig ligger med mange kvinner (les: som de fleste kvinner vil ligge med) og at det blir igjen en slags grå masse av lavstatusmenn som ingen vil ligge med eller være sammen med. Når det gjelder forhold, så sier det seg selv at dette ikke går opp. Bortsett fra noen ekstremt få tilfeller, så vil 1 kvinne være sammen med 1 mann. Det vil si at det er omtrent like mange menn som kvinner som er i et forhold. Med matematisk sikkerhet. Problemet er at dere som går og definerer dere som "lavstatusmenn" (som jeg mener er et begrep som ikke finnes eller er grovt feildefinert) går med tanker om kvinnelige kjønnsorgan og forhold i hodet nærmest til enhver tid. Mange av dere ser en kvinne nærmest kun for det hun har mellom beina (enten i form av et ligg eller i form av å gi dere barn, eller i form av å være noen dere kan "eie" i et forhold). Dere må respektere, og ikke minst interessere dere for mennesket bak, og dere må i tillegg ha noe interessant å tilby (da snakker jeg ikke om penger, du kan være ufør og populær) - i form av det intellektuelle eller kommunikasjonsmessige. Men viktigst - en kvinne er et menneske, ikke et mål. Endret 23. juli 2024 av isw 2 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #11 Del Skrevet 23. juli 2024 Majer skrev (5 minutter siden): Det kan så være, men så lenge man ikke har noe problem med å få tindermatcher eller kjærester frister det ikke å gjøre noe med det. Tror ikke jeg får så mye ut av ons uansett. Føler meg tross alt attraktiv og har høy selvtillit når jeg dater Tror mange misforstår hva lavstatus og høystatus egentlig er. Det var litt av meningen med tråden. Å vise at det ikke er så store forskjeller som man skal ha det til. En lavstatusmann kan fint ligge med flere tittals mennesker hvert år om han ønsker det. Og en høystatusmann kan holde seg til forhold Det er nok du som misforstår begrepene her. Fullstendig. Du virker fanget i et tankesystem som er overfladisk og dumt. Anonymkode: 77855...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok du som misforstår begrepene her. Fullstendig. Du virker fanget i et tankesystem som er overfladisk og dumt. Anonymkode: 77855...955 Denne forskeren bruker begrepene på samme måte. Jeg er ikke enig i alt han skriver rukdt konklusjoner osv, men begrepbruken må vel være riktig? https://www.vg.no/nyheter/i/o36p0a/velger-heller-selvutslettelse-enn-aa-begrense-kvinners-datingmakt Alle menn som ser ok ut, har litt sosiale antenner og tar vare på seg selv kan oppnå forhold. Ons er derimot forbeholdt langt færre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #13 Del Skrevet 23. juli 2024 DelvisPresley skrev (9 timer siden): Fordeler; dø tidlig. Den 'fordelen" kan da alle oppnå Anonymkode: 2aa67...20e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Del Skrevet 23. juli 2024 Hvorfor bruke tid på slikt dødt tankespinn? Anonymkode: 53aba...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 23. juli 2024 #15 Del Skrevet 23. juli 2024 Majer skrev (6 minutter siden): kan oppnå Her illustrerer du problemet mange sliter med, ref. forrige innlegget mitt. Kvinnen er noe man skal "oppnå". Et mål. Et objekt. Det er denne tankegangen du må slutte med. Kvinnen er et menneske. En likeverdig. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 23. juli 2024 #16 Del Skrevet 23. juli 2024 Majer skrev (23 minutter siden): Det kan så være, men så lenge man ikke har noe problem med å få tindermatcher eller kjærester frister det ikke å gjøre noe med det. Tror ikke jeg får så mye ut av ons uansett. Føler meg tross alt attraktiv og har høy selvtillit når jeg dater Tror mange misforstår hva lavstatus og høystatus egentlig er. Det var litt av meningen med tråden. Å vise at det ikke er så store forskjeller som man skal ha det til. En lavstatusmann kan fint ligge med flere tittals mennesker hvert år om han ønsker det. Og en høystatusmann kan holde seg til forhold Nå må du bestemme deg. I denne posten har du en helt annen definisjon av lav og høy status enn i HI. I HI definerte du det basert på ONS. Men her skriver du at det er noe annet, men hva? Kan folk ikke bare kutte ut dette tullespråken om lav og høy status. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 23. juli 2024 #17 Del Skrevet 23. juli 2024 Majer skrev (13 minutter siden): Denne forskeren bruker begrepene på samme måte. Jeg er ikke enig i alt han skriver rukdt konklusjoner osv, men begrepbruken må vel være riktig? https://www.vg.no/nyheter/i/o36p0a/velger-heller-selvutslettelse-enn-aa-begrense-kvinners-datingmakt Alle menn som ser ok ut, har litt sosiale antenner og tar vare på seg selv kan oppnå forhold. Ons er derimot forbeholdt langt færre Nei, dette er ikke en generelt akseptert begrepsbruk, akkurat som det meste han skriver... Så er det noe som er svært omdiskutert. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 23. juli 2024 #18 Del Skrevet 23. juli 2024 Majer skrev (23 minutter siden): Denne forskeren bruker begrepene på samme måte. Jeg er ikke enig i alt han skriver rukdt konklusjoner osv, men begrepbruken må vel være riktig? https://www.vg.no/nyheter/i/o36p0a/velger-heller-selvutslettelse-enn-aa-begrense-kvinners-datingmakt Alle menn som ser ok ut, har litt sosiale antenner og tar vare på seg selv kan oppnå forhold. Ons er derimot forbeholdt langt færre Han her bruker sine egne skriblerier som kilde, så ville ikke tatt det han sa for god fisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #19 Del Skrevet 23. juli 2024 Lavatatusmenn? Er det noe forhistorisk 😄 Anonymkode: 1b44a...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 23. juli 2024 #20 Del Skrevet 23. juli 2024 Dette var interessante og dype refleksjoner, foreslår at du lager en podcast om temaet. Kan bli bra ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå