AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Skrevet 22. juli 2024 Hei Hadde samtale med en mann idag. Snakket løst og fast, og kom inn på tema vekt. Det var bare meg og mannen, vi er ikke venner eller sammen, men venners venner. Under samtalen kom en dame og hilste på meg og kommenterte at jeg var blitt veldig tjukk. Hun hadde ikke sett meg på 6 år og i denne perioden har jeg fødet 2 barn og lagt på meg 20kg. Så jeg skjønner at hun reagerer, jeg er ikke sur eller noe. Men det som skjedde var at hun småpratet litt med meg før hun gikk videre. Og mannen som jeg stod og pratet med, sa dette: -de damene hun refererer til er "streker " . Menn liker former. -pære mener du? Spurte jeg - njaaa midt i mellom. Jeg kan si deg at menn liker ikke streker, de liker former. Og du er ikke streker eller pære. sa han Hva mener han med det? Jeg har ikke former? Spurte ikke mer om det da temaet ble litt kleint.. Anonymkode: 95955...8a9
Blåbærrips Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Kanskje han ble satt ut av at noen er så frekk å kommentere at folk har blitt tjukk og ville du skulle føle deg bedre. Selv om du har lagt på deg så sier de fleste ikke sånt, iallefall ikke folk som har normale sosiale antenner 3
Nonstop1 Skrevet 22. juli 2024 #3 Skrevet 22. juli 2024 Han syntes den andre kvinnen var frekk og gjorde ett forsøk på å få deg til å føle deg bedre. Selv om jeg til vanlig ikke setter pris på kommentarer om at menn ikke liker streker/bein og lignende, var det en fin handling fra han. Ikke tolk det i verste mening 😊 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 Det var et klønete, men velment, forsøk på å "trøste" deg etter det han opplevde som en veldig frekk kommentar fra denne andre dama. Anonymkode: 2b94b...e26 4
Catch-22 Skrevet 22. juli 2024 #5 Skrevet 22. juli 2024 (endret) Han mente at du hverken var strek eller pære, men akkurat sånn «menn» (les HAN) liker - former 😍 kjempe kompliment! Menn er rare haha! Endret 22. juli 2024 av Catch-22 Skrivefeil 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Skrevet 22. juli 2024 Catch-22 skrev (14 minutter siden): Han mente at du hverken var strek eller pære, men akkurat sånn «menn» (les HAN) liker - former 😍 kjempe kompliment! Menn er rare haha! Er du mann selv? 🤪 Anonymkode: 95955...8a9
Catch-22 Skrevet 22. juli 2024 #7 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du mann selv? 🤪 Anonymkode: 95955...8a9 Nei 😂 jeg hadde tolket det sånn i det minste. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Skrevet 22. juli 2024 Catch-22 skrev (10 minutter siden): Nei 😂 jeg hadde tolket det sånn i det minste. Ja jeg gjør også det. Men interessant å se hvordan dere andre tolker det. Alt i alt så var stemningen litt flørtete fra hans side Anonymkode: 95955...8a9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #9 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja jeg gjør også det. Men interessant å se hvordan dere andre tolker det. Alt i alt så var stemningen litt flørtete fra hans side Anonymkode: 95955...8a9 Jeg (som svarte over Catch-22 her) er mann selv, i hvert fall, siden du var interessert i hvem som tolker dette hvordan. Er ikke i tvil om at det var et godt ment, men utad ganske klønete, forsøk på å si at du var sånn han liker. Hverken for stor eller for liten. Ordvalget får ham til å fremstår som en fyr som "har lest mye om jenter i en bok" mer enn han har snakket med kvinner før, riktignok, men det var kun positivt ment. Anonymkode: 2b94b...e26
Mezzosoprena Skrevet 22. juli 2024 #10 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei Hadde samtale med en mann idag. Snakket løst og fast, og kom inn på tema vekt. Det var bare meg og mannen, vi er ikke venner eller sammen, men venners venner. Under samtalen kom en dame og hilste på meg og kommenterte at jeg var blitt veldig tjukk. Hun hadde ikke sett meg på 6 år og i denne perioden har jeg fødet 2 barn og lagt på meg 20kg. Så jeg skjønner at hun reagerer, jeg er ikke sur eller noe. Men det som skjedde var at hun småpratet litt med meg før hun gikk videre. Og mannen som jeg stod og pratet med, sa dette: -de damene hun refererer til er "streker " . Menn liker former. -pære mener du? Spurte jeg - njaaa midt i mellom. Jeg kan si deg at menn liker ikke streker, de liker former. Og du er ikke streker eller pære. sa han Hva mener han med det? Jeg har ikke former? Spurte ikke mer om det da temaet ble litt kleint.. Anonymkode: 95955...8a9 I denne settingen så er det mannens kommentarer du reagerer på??? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #11 Skrevet 22. juli 2024 Det er ikke farlig. Jeg bryr meg ikke mye om sånt. Får dette hele tiden og som sagt, så er det en helomvending å gå fra 55kg til 75kg. Anonymkode: 95955...8a9
Christina82 Skrevet 22. juli 2024 #12 Skrevet 22. juli 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg