Sydvesta Orkana Skrevet 23. juli #41 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk! Er det jeg mener, jeg ville for det første ikke overlatt en hund til hvem som helst (hun elsker selv å være hundepass,) og vi har ikke lik smak i noe som helst, derfor ble det med en annen person til denne kjoleprøvinga. Ikke visste jeg at det var så viktig for henne heller. Tror ikke vi kommer til å ha så mye hverandre å gjøre etter dette. Hun forsvant i to år før hun plutselig kom tilbake i fjor. Mye psykiatri inne i bildet og ofte en person det er vanskelig å forholde seg til, dessverre. Jeg har prøvd lenge. Anonymkode: a7ec4...76d Da tar du det bare meldinger og unfriending til etterretning, og gled deg til bryllupet- gratulerer og lykke til! 🎉🎉🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #42 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er sikkert dritlei av å høre om det bryllupet der. Anonymkode: a9893...2aa Hun fikk ikke vite om det før jeg kjøpte kjolen, så ta det med knusende ro Anonymkode: a7ec4...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #43 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nææ.. se her ja, nå er det tid for å krydre med eksempler på hvor god du er som stiller opp og ofrer deg for stakkars slitsomme venneløse sjalu samvittighetsvenner som maser om å passe valpen din. 👏 👏 👏 Anonymkode: 9b37e...cf0 Skal jeg bare la deg overkjøre meg og tro du kan alt om vennskapet der hun ikke fikk være med å prøve kjole? Haha Anonymkode: a7ec4...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #44 Del Skrevet 31. juli Mange forventninger og uskrevne regler for hvilke rolle venner skal ha når det gjelder bryllup. Jeg selv fant min bryllups kjole på nettet sammen med svigermor faktisk. En jeg likte veldig godt, og fant en på salongen som jeg hadde sett for meg. Hverken forlovere eller venninner var med. Det var min dag, min kjole og jeg som skal like den. Anonymkode: 9c090...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå