Gå til innhold

Fortelle at jeg har hatt sex med broren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, en mann som vil inn i et forhold? 

Ja? Av alle de ting som gjør noen uaktuell for forhold med en voksen og trygg mann, så kommer dette langt ned på lista. Den typen retrospektiv sjalusi, og problemer med at partneren har ligget med venner/ familie, er nok langt mer utbredt hos kvinner. 

Anonymkode: fec02...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er alle menn, jeg hadde ikke engang prøvd å date broren til noen jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: 386d8...e76

Forskjell på - med åpne øyne å date en som hun har hatt sex med broren til - og å oppdage det i etterkant av at de ble sammen.

I og med at broren har skrytt av det så er sjansen stor for at ryktene innhenter TS. Bedre å gripe tyren ved hornene og si det nå, enn at kjæresten oppdager det om et par år - for deretter å bryte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja? Av alle de ting som gjør noen uaktuell for forhold med en voksen og trygg mann, så kommer dette langt ned på lista. Den typen retrospektiv sjalusi, og problemer med at partneren har ligget med venner/ familie, er nok langt mer utbredt hos kvinner. 

🤣😅 

Eller kanskje det gjelder begge kjønn.. som sagt jeg hadde aldri blitt sammen med noen som har hatt sex med min søster. 

Eller vist interesse for min søster, før meg. 

Just, nope... Jeg er ikke sjalu, men det hadde vært helt uaktuelt faktisk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
petterm skrev (3 minutter siden):

Forskjell på - med åpne øyne å date en som hun har hatt sex med broren til - og å oppdage det i etterkant av at de ble sammen.

I og med at broren har skrytt av det så er sjansen stor for at ryktene innhenter TS. Bedre å gripe tyren ved hornene og si det nå, enn at kjæresten oppdager det om et par år - for deretter å bryte.

Ja, det hadde vært veldig kjipt og kommet så langt inni en connection, at man hadde alt blitt kjærester før det ble oppdaget. 

Da hadde man jo blitt nødt til å fortelle, også latt det være opp til han. 

Men, jeg har ikke vært sammen med noen menn, som dette ikke hadde ødelagt relasjonen vår, om dette hadde vært tilfelle. 

Altså, de jeg har vært med, vil aldri tenke på at jeg har hatt sex med noen før de, så ja. Lykke til TS. 🤣😅

Og tar han dette helt med ro, så hadde jeg blitt skeptisk, om jeg skal være ærlig. 😅 

Uansett fucked å starte sånn... 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså. Vi er ikke kjærester ennå… og jeg er som sagt nokså sikker på at de ikke er nære. Den eldste flyttet ut omtrent når yngstemann begynte i barnehagen. Ingen andre søsken i midten. 

Heller mot å si det. Hadde vell egentlig tenkt det fra det sekundet jeg oppdaget at de var søsken. De har ikke listet opp hverandre som søsken på Face, men eldstemann har lagt til halvbror på farssiden som bror. 

Opprettet nok tråden i håp om at folk skulle si jeg ikke trengte å si det… men ønsk meg lykke til folkens og kom gjerne med tips til hvordan og når? Han her er så bra at jeg helst ikke vil miste han pga en gammel tabbe. 

og tilleggspørsmål. Bør jeg snakke med eldstemann om det? Vi har hatt null kontakt siden den natten. Kanskje et hei på butikken i farten men det sier man jo til alle. 

TS

Anonymkode: 4eaa5...f98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, min venninne har vært kjæreste med broren til han hun er gift med  nå. Ingen drømmesituasjon, men mannen hennes visste det før de giftet seg og det går helt fint. Fortell det du, det går nok bra ❤️

Anonymkode: ed488...4f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må si det.. Kan godt hende det er problemfritt. 

Men storebroren kommer ikke til å holde kjeft om det. Så hvem vil du at daten din skal høre det fra først? Det er det som er det egentlige spørsmålet. 

Du kan føye til st det var en lite imponerende affære, så har daten din litt selvtillit i ryggen når storebror begynner å melde. 

Anonymkode: cb65f...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Altså. Vi er ikke kjærester ennå… og jeg er som sagt nokså sikker på at de ikke er nære. Den eldste flyttet ut omtrent når yngstemann begynte i barnehagen. Ingen andre søsken i midten. 

Heller mot å si det. Hadde vell egentlig tenkt det fra det sekundet jeg oppdaget at de var søsken. De har ikke listet opp hverandre som søsken på Face, men eldstemann har lagt til halvbror på farssiden som bror. 

Opprettet nok tråden i håp om at folk skulle si jeg ikke trengte å si det… men ønsk meg lykke til folkens og kom gjerne med tips til hvordan og når? Han her er så bra at jeg helst ikke vil miste han pga en gammel tabbe. 

og tilleggspørsmål. Bør jeg snakke med eldstemann om det? Vi har hatt null kontakt siden den natten. Kanskje et hei på butikken i farten men det sier man jo til alle. 

TS

Anonymkode: 4eaa5...f98

Ville ihvertfall ikke snakket med broren!.. 

Der hadde forholdet fortsatt med yngste bror, hadde jeg forholdt meg til broren på lik linje som med en hvilken som helst annen bror av en kjæreste... Altså, høffelig, nesten profesjonelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Altså, min venninne har vært kjæreste med broren til han hun er gift med  nå. Ingen drømmesituasjon, men mannen hennes visste det før de giftet seg og det går helt fint. Fortell det du, det går nok bra ❤️

Anonymkode: ed488...4f2

Herregud... Så ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud... Så ekkelt..

Vi har skjønt hvordan du har det, og du bør snart skjønne at ikke alle lar bagateller ødelegge for et godt forhold. Å finne noen man liker, kan være ganske sjelden vare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer frem uansett, så da står valget mellom om du vil han skal høre det fra deg, eller andre. Personlig ville jeg avsluttet om jeg fant det ut av andre, men hadde hun sagt dette selv og forklart situasjonen, så kunne jeg hatt mye mer forståelse 

Anonymkode: 94f75...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke si noe og la det bli kjempemorro på julaften 🙂

Anonymkode: 1242c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 15.55):

Det er alle menn, jeg hadde ikke engang prøvd å date broren til noen jeg har hatt sex med. 

Dette

Anonymkode: d688b...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 15.32):

"En mann" , eller alle menn?  Du aner ikke hvordan denne mannen vurderer historisk seksuell omgang, og slett ikke et ons i fylla, for mange år siden. Slett ikke uvanlig at brødre dater samme kvinne. Problemet her er jo hvis broren er en kødd, som skal trekke dette frem i tide og utide. 

Brødre kan ha det morro med samme dame, svært uvanlig at de planlegger familieliv med den dama. Det er forskjellen. 

Anonymkode: 853ae...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Brødre kan ha det morro med samme dame, svært uvanlig at de planlegger familieliv med den dama. Det er forskjellen. 

Anonymkode: 853ae...bb8

Vet om ei annen som hadde sex med søskenbarnet til kjæresten sin før de ble sammen, dette var ikke et problem. En kompis av meg sa litt av det samme, å ha hatt sex med broren tidligere hadde ikke vært et problem, men er visse ting liksom, om man visste de var brødrere eller ikke fra før. Kan godt være at de to personene var ment å være også. Kvinner er mer særere på dette. 

Anonymkode: ec215...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...