Gå til innhold

Ferieplan i bhg ansatte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei, men er dere en god barnehage så gjør dere selvfølgelig. Det skaper forutsigbarhet for barna. Det er fint å snakke med barnet i forkant om hvem som møter det når det kommer i barnehagen.

Anonymkode: 87c95...316

tøys. Kan fint være en god barnehage uten å gjøre akkurat dette

Anonymkode: 3fe60...6f8

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

tøys. Kan fint være en god barnehage uten å gjøre akkurat dette

Anonymkode: 3fe60...6f8

Enig. Vi har oversikt i garderoben hvem som er på jobb den aktuelle dagen. Men vi henger ikke opp vaktlista liksom 😅 blir helt matt av hvor høye krav noen foreldre har til barnehagene..

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei det er ikke normalt. Bhg har ikke meldeplikt om hvem som har ferie når, men noen bhg og noen avdelinger opplyser gjerne om at de og de ukene er den og den på jobb - men det er 100% individuelt og opp til de ansatte selv om de deler. 

Lurer du, så er det jo bare å spørre i bhg... Er ikke vanskeligere enn det.. 

Anonymkode: c3b82...cba

Det er ganske vanlig, jo.

AnonymBruker

I barnehagen til barnet mitt legger de inn i appen hvem som jobber når. Da kan jeg se hvem som er tilstede, hvem som har tidligvakt/senvakt og eventuelt om noen ikke er tilstede. 

Sånn gjør de hver uke , hele året. Så jeg sjekker bare inne der i forkant. Sykdom kan selvfølgelig forekomme, men jeg sjekker ofte på morgenen hvem som er på jobb sånn at jeg kan forberede barnet på hvem som er der ved levering :) 

Anonymkode: 23ae6...804

AnonymBruker
Catch-22 skrev (2 timer siden):

Enig. Vi har oversikt i garderoben hvem som er på jobb den aktuelle dagen. Men vi henger ikke opp vaktlista liksom 😅 blir helt matt av hvor høye krav noen foreldre har til barnehagene..

Ja, det neste blir at barnehagen fikser GPS tracker på alle barna sånn at foreldrene vet hvor barnet har vært heeele dagen. "Hvorfor satt Leon i sandkassen så lenge i dag? Moren til Max sa at Max husket hele utetiden. Blir Leon mobbet og utestengt av Max?"

🤣 Det blir endeløse formaninger. 

Anonymkode: a462b...2dc

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 19.49):

Nei, men er dere en god barnehage så gjør dere selvfølgelig. Det skaper forutsigbarhet for barna. Det er fint å snakke med barnet i forkant om hvem som møter det når det kommer i barnehagen.

Anonymkode: 87c95...316

Dette blir fort ugreit. Det utrygge barnet har blitt lovet at det er Viktoria som skal ta imot ved levering kl.07.15. Problemet er bare at hun er syk, har sykt barn eller måtte bytte til seinvakt. Det utrygge barnet blir mer utrygg. Opplevd flere ganger, så vi har sluttet å gi ut informasjon på forhånd. 

Anonymkode: ef3b3...0d4

• Nyttig 1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...