Gå til innhold

Spenning eller utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er mann og anser ikke det jeg gjør som utroskap.  For å ikke støte noen damer eller få for mye følelser involvert når jeg skal dekke mine behov (som er større en min samboer sitt behov) frekventerer jeg diverse massasjestudioer.  Også sammen med min samboer når hun trenger en masaasje. Damene snakker samme og samboer stoler på de.. Vi får da hvert vårt rom og massasjedamen blir litt nærgående på edlere deler når jeg ligger naken. Helt topp å få en villig dame til å forsyne seg mot et beskjedent tipsbeløp. Ingen drama, ingen utroskap . Kun business. 

Jeg har blitt godt kjent med et par av  idamene i Oslo og de har mange besøkende som f.eks er på en joggetur , da har de god grunn til å dusje av seg olje etc når de kommer hjem.  

jeg skjønner at stien her er litt tynn, men allikevel er jo der bedre enn å fly på tinder/byen etc hvor man risikerer all slags deama bare pga litt seksuelle handlinger 

Anonymkode: 42e7d...8e5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men da synes du nok at det er helt greit at din samboer får samme behandling av en mannlig masjasjeterapeut😊 Ingenting er bedre enn forhold hvor man unner hverandre ekte gjennomfør ro og utfoldelse❤️

Anonymkode: c9f3b...0b2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja selvfølgelig.   Jeg vet noen av damene gir en hjelpende finger av og til...  alle skal få. 

Vi frekventerer og swingerstreff hvor vi ennå ikke har tatt steget med flere menn. Men det er noe hun vurderer

Alle skal få det de vil ha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er greia deres og du vet at hun ikke ville sett det som et svik, så ser jeg ikke at det er utroskap🤷🏻‍♀️

Anonymkode: c9f3b...0b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja selvfølgelig.   Jeg vet noen av damene gir en hjelpende finger av og til...  alle skal få. 

Vi frekventerer og swingerstreff hvor vi ennå ikke har tatt steget med flere menn. Men det er noe hun vurderer

Alle skal få det de vil ha 

Så hvis dette er så ok og fint og flott, hvorfor skjuler du det for samboeren din? Alle skal få sier du, så samboeren din bør gjøre som deg: ha seg bak ryggen din etter at du har fått tillitt til mannfolka? Sånn at dere begge to har dere bak ryggen til den andre. For et flott ekteskap

Anonymkode: b8a53...940

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjuler ikke men ingen spør. Ikke alltid det skjer heller. Kanskje hun skjuler noe for meg og ?

Men skiller på seksuelle handlinger og kjærlighet.   Digg å bli tilfredsstilt som mann uten å måtte yte tilbake alltid 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er mann og anser ikke det jeg gjør som utroskap.  For å ikke støte noen damer eller få for mye følelser involvert når jeg skal dekke mine behov (som er større en min samboer sitt behov) frekventerer jeg diverse massasjestudioer.  Også sammen med min samboer når hun trenger en masaasje. Damene snakker samme og samboer stoler på de.. Vi får da hvert vårt rom og massasjedamen blir litt nærgående på edlere deler når jeg ligger naken. Helt topp å få en villig dame til å forsyne seg mot et beskjedent tipsbeløp. Ingen drama, ingen utroskap . Kun business. 

Jeg har blitt godt kjent med et par av  idamene i Oslo og de har mange besøkende som f.eks er på en joggetur , da har de god grunn til å dusje av seg olje etc når de kommer hjem.  

jeg skjønner at stien her er litt tynn, men allikevel er jo der bedre enn å fly på tinder/byen etc hvor man risikerer all slags deama bare pga litt seksuelle handlinger 

Du er utro. Du lyger, andre tar på deg. Massasjedamer eller ei, det er ikke greit! Snakk med damen din! Ville du likt at hun gjorde noe sænt bak din rygg? Skam deg!

Anonymkode: 76ff3...b98

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skjuler ikke men ingen spør. Ikke alltid det skjer heller. Kanskje hun skjuler noe for meg og ?

Men skiller på seksuelle handlinger og kjærlighet.   Digg å bli tilfredsstilt som mann uten å måtte yte tilbake alltid 🙏

Du skjuler ,du lyger!!! Du er råtten! Ingen med normal samvittighet i ett forhold gjør sånt!

Utroskap kalles det! 

Anonymkode: 76ff3...b98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med forbehold om at jeg tviler litt på historien:

Åpenbart utroskap. Dere kan selvfølgelig avtale de reglene dere selv ønsker i eget forhold, men så lenge ikke dette er avtalt er det ingen som helst tvil om at du er utro. Dette er overodet ikke noe grensetilfelle eller noen gråsone.

Jeg er også mann, siden du selger inn det at du er mann som om det skulle ha betydning for vurderingen. Dette er selvfølgelig ikke noe menn er mer usikre på enn kvinner.

Anonymkode: 0167f...e37

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utroskap av verste sort. Hadde faktisk vært bedre om mannen hadde funnet seg noen på byen, for dette er både utroskap OG prostitusjon. Hadde vel aller helst sett at han hadde endt forholdet med meg. Heller singel enn sammen med en utro dritt som i tillegg må ty til prostitusjon. 

Anonymkode: 9a7d5...150

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå tror jeg egentlig at du er et troll, men i tilfelle du snakker sant:

Forestill deg neste gang, at din samboer finner ut av deg. Telefonen hennes ringer mens dere er der, og noe alvorlig har skjedd, så hun løper inn til deg (vel… dere?) for å fortelle. Og der ligger du med staken i været og koser deg med massasjedamen hun tilsynelatende stoler på.

Dette synes samboeren din ikke noe om. Hun forlater deg, og forteller alle felles venner hvorfor - du benytter deg av prostitusjon mens hun ligger i rommet ved siden av. 

Dette kan jo være et resultat av det du holder på med, siden du åpenbart ikke forteller henne sannheten om hva som foregår. Er det da fortsatt verdt det? 

Anonymkode: 16b6b...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva var spørsmålet ditt egentlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gøy dette da. 

Første gang dette skjedde snakket min massasjedame med hun i resepsjonen.  Hun gikk da inn til min frue og ga 4 håndsmassasje der mens jeg fikk  prostatamassasje.  Fruen var eksepsjonelt fornøyd når vi dro 🙏

Dette tilbudet eksisterer pga mange av dere vestlige damer er for rigide med å tilfredsstille mannen deres. De låser og døren fra innsiden for å sikre at ingen løper inn. 

Som sagt mange av deres menn gjør dette når de er på joggetur, trening, eller før en pils med gutta 🤣🤣

På kundeliste står kjendiser , toppolitikere, skuespillere og politi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Gøy dette da. 

Første gang dette skjedde snakket min massasjedame med hun i resepsjonen.  Hun gikk da inn til min frue og ga 4 håndsmassasje der mens jeg fikk  prostatamassasje.  Fruen var eksepsjonelt fornøyd når vi dro 🙏

Dette tilbudet eksisterer pga mange av dere vestlige damer er for rigide med å tilfredsstille mannen deres. De låser og døren fra innsiden for å sikre at ingen løper inn. 

Som sagt mange av deres menn gjør dette når de er på joggetur, trening, eller før en pils med gutta 🤣🤣

På kundeliste står kjendiser , toppolitikere, skuespillere og politi. 

😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis kjæresten din ser på det som utroskap, så spiller det ingen rolle hvordan du ser på det 

Og liker du ikke de grensene, så er det bare å gå videre 

Anonymkode: d83f8...a91

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent juridisk er det du gjør verre enn utroskap (utroskap er et normbrudd, kjøp av sex er et lovbrudd).

Forholdet med samboeren din får du selv ta ansvar for, hvem som vet hva og hva dere definerer som greit eller ikke. Men å tvinge en stakkars massør til å ta deg på tissen eller inni rumpa for "litt tips" - det synes jeg er et dårlig menneskesyn, og egentlig å utnytte sårbare mennesker fra utlandet i en vanskelig situasjon i Norge. Det er ikke sånn at kvinner fra Thailand ikke har følelser eller ønsker - tror du hun VIL massere prostataen din intra-analt?

Du bør etter min mening heller vurdere å gi slipp på samboeren din og se deg om etter en person med større appetitt på sex, ELLER leve med litt mindre sex, bedre økonomi og bedre samvittighet. 

Endret av isw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det som er greia er at ingen tvinger noen til å gjøre noe som helst. Massørene blir og litt snurt om man sier nei.  De har menyer og faste priser

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det som er greia er at ingen tvinger noen til å gjøre noe som helst. Massørene blir og litt snurt om man sier nei.  De har menyer og faste priser

Livssituasjonen kan tvinge dem til det. Hvis det er penger de har desperat behov for så blir de selvfølgelig snurt hvis de ikke får det. De utfører ytterst sjeldent slike tjenester for at de har et indre ønske om det, de gjør det for pengene. Å benytte seg av dette blir da å utnytte sårbare mennesker. 

Men med din kunnskap om temaet vil jeg anta at du er noen av de trangsynte og naive mennene som sier til seg selv at de ønsker å utføre dette som plaster på såret for at det er den eneste seksuelle kontakten du har tilgang til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 14.05):

Så hvis dette er så ok og fint og flott, hvorfor skjuler du det for samboeren din? Alle skal få sier du, så samboeren din bør gjøre som deg: ha seg bak ryggen din etter at du har fått tillitt til mannfolka? Sånn at dere begge to har dere bak ryggen til den andre. For et flott ekteskap

Anonymkode: b8a53...940

Med forbehold om at HI ikke trolling (noe jeg tror det er): Enig med AB her. Det må kommuniseres og avtales hva som er utroskap og hva som er greit. Man kan ikke bare anta at samboer aksepterer at man kjøper seksuelle tjenester (noe som er prostitusjon). 

Siden dere er "swingers" vil jeg tro hun er mer åpen til å prøve "nye" ting enn mange andre, men uansett må dette avtales. Siden dere begge gjør det samme i hvert sitt avlukke, bør det være enkelt å prate om det og gjøre avtaler om hva som er greit.
Ikke sikkert at TS ville syntes det var så stas om det var en kjekk mannlig massør som "behandlet" dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er vel fordi det er slike steder du går. Hadde du hatt stramme muskler og bare det, hadde du gått til en fysioterapeut eller et massasjested (jepp, helt klar over at dette ikke er det samme) som ikke har "happy endings". Da hadde du følgelig ikke fått tilbud om det og ingen hadde blitt snurt.

Jeg synes dette er en bedriten bransje, og jeg synes det er dumt at noen støtter dette økonomisk, dvs. skaper et marked for det. Ja, det er "frivillig" i form av at du forgriper deg ikke med makt. Men om en av disse kvinnene faktisk ønsker å ta på fremmede menns tissefanter og rumpehull for penger, skal du ikke være for sikker på.

Endret av isw
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...