Gå til innhold

Flere som blir lei seg når det nærmer seg sin egen bursdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du ikke bursdag på Face, er det ingen som gratulerer deg. Helt utrolig, men sant. Om du ønsker gratulasjoner må du nok skru på. Ellers blir du enda tristere.

Anonymkode: f9f43...c4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 13.19):

Gratulerer så mye med dagen 🥳🥳🥳🥳Ønsker deg en god dag, og at du gjør noe fint for deg selv.

Da jeg ble 30 ville søsteren min lage til overaskelsesfest. Hun inviterte rundt 30 stk til å komme. Bare 8 trykket ja til festen, og søsteren min avlyste. Noe så flaut. Ingen ville komme, bortsett fra de 8 som var familie og søskenbarn. Kjenner på det litt enda, at så lite betydningsfull er jeg. Så fra den dagen er jeg alltid bortreist på dagen og lager meg selv en god dag. På 50 års dagen er jeg ikke hjemme og facebook skrudd av. 

Anonymkode: 8a145...5c2

Hun hadde jo ikke behøvde å avlyse alt. Hun kunne lagd en sammenkomst da det til sammen inkludert deg og din søster hadde blitt ti stk og det går da helt fint å ha et selskap med ti stk? Ja vel så var det bare åtte som svarte men da hadde det vært bedre å gjort det beste ut av det og heller fokusere på å glede seg over de som kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du ikke bursdag på Face, er det ingen som gratulerer deg. Helt utrolig, men sant. Om du ønsker gratulasjoner må du nok skru på. Ellers blir du enda tristere.

Anonymkode: f9f43...c4a

Skrur folk av bursdagen på face så husker jeg den ikke. Er sykt dårlig på datoer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (5 timer siden):

Hun hadde jo ikke behøvde å avlyse alt. Hun kunne lagd en sammenkomst da det til sammen inkludert deg og din søster hadde blitt ti stk og det går da helt fint å ha et selskap med ti stk? Ja vel så var det bare åtte som svarte men da hadde det vært bedre å gjort det beste ut av det og heller fokusere på å glede seg over de som kom.

Jeg tenkte akkurat det samme. Bursdag med 8 gjester og søster som arrangerer høres helt topp ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...