ToveM Skrevet 6. februar #41 Del Skrevet 6. februar Har ikke brydd meg om bursdager siden jeg var tenåring. Det er bare en dag. Får en del hilsen på Facebook da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #42 Del Skrevet 6. februar Neida, jeg bare hopper over den og har en helt vanlig hverdag. Går helt greit det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #43 Del Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Neida, jeg bare hopper over den og har en helt vanlig hverdag. Går helt greit det. Ingen som gratulerer? Anonymkode: 3dca9...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #44 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ingen som gratulerer? Anonymkode: 3dca9...89f Kanskje en sms eller to utpå kvelden eller neste dag, men jeg sier aldri noe om det til noen, så folk glemmer etter hvert. Helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #45 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 12.54): Bursdag har blitt noe fryktelig sårt for meg. Jeg har mange venner, som jeg ofte har gjort mye ut av på deres bursdag, gitt dyre og flotte gaver og alltid gratulert dem. Jeg har kun én storesøster, som jeg dessverre har følt meg ganske avvist av hele livet, som glemmer bursdagen min hvert år. Hun gratulerer meg opptil en uke etterpå, når vår mor har minnet henne på det. Jeg har aldri opplevd at noen har gjort noe spesielt for meg. Ikke verken på 20, 25, 30 eller ved 35 heller, da jeg fylte 30 ble jeg så lei meg at jeg oppriktig lurte på om jeg skulle ta livet av meg - før jeg følte ingen brydde seg om meg (noe jeg kan føle ellers også, men det er alltid verst på bursdagen min). Jeg satt hjemme og gråt hele dagen. Når jeg nærmer meg 40 så har jeg valgt å skru av alt der det står at jeg har bursdag, for å prøve å la dagen gå raskt forbi - og ha null forventninger til dagen. Jeg prøver å hause ned dagen også ovenfor mannen min. At det bare er en vanlig dag... Samtidig er jeg veldig opptatt av å feire hans dag, og ellers for venner og familie, selv om jeg aldri får det i retur. Han har også glemt dagen et par ganger, og feks arrangert guttetur samme helg jeg har bursdag og kommet senere og vært flau og beklaget seg. Jeg har bare latt være å si noe når han har booket turen, når han sier datoen. Så kommer han på det selv kanskje en måned senere. Det bare forsterker at ingen egentlig bryr seg om meg. Anonymkode: 740f8...2a6 Det du driver med gir jo et mønster: 1. Du forventer å bli skuffet 2. Du holder derfor munn om dagen som nærmer seg, noe som gjør at du mer sannsynlig vil bli skuffet 3. Du sitter etterpå og tenker at «ja, det var det jeg visste, nå må jeg slutte å føle det slik, dette er tåpelig» Men punkt 2, det er der du kan endre det. For nå legger du opp til det, du forventer det, og du gjør det lettere for andre å glemme. Det er egentlig kjempedårlig gjort mot de rundt deg! Du lager en slags felle for de, som du vet de vil ramle i, og så sitter du etterpå og tar i mot unnskyldning. Fjern fella! Si fra! Om ikke for din skyld, så får familien din sin. De kan jo ikke vinne her. Anonymkode: 4ec2c...62b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #46 Del Skrevet 6. februar Tror nok dette egentlig handler om noe helt annet enn bursdagen. Anbefaler å gripe fatt i det. Anonymkode: de714...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #47 Del Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden): Kanskje en sms eller to utpå kvelden eller neste dag, men jeg sier aldri noe om det til noen, så folk glemmer etter hvert. Helt ok. Enig😊 Anonymkode: 3dca9...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #48 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror nok dette egentlig handler om noe helt annet enn bursdagen. Anbefaler å gripe fatt i det. Anonymkode: de714...799 Anbefaler å ikke overtenke slik. Anonymkode: 3dca9...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #49 Del Skrevet 6. februar Ja, for er ikke fornøyd med hvor jeg er i livet. Men samtidig så er det ikke så farlig, selv om det er skikkelig skremmende hvor fort tiden går. De siste 4 årene har ikke føltes ut som 4 år. Anonymkode: 6b845...3ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. februar #50 Del Skrevet 6. februar Cirkelin skrev (5 timer siden): Hipp hurra for deg og gratulerer med dagen 🥳🌹🥂 Kos deg og unn deg noe du liker, enten det er mat, kake eller godis! Stor elektronisk klem herfra 🥰 Hehe tusen takk 🥳🌹 ja skal ta meg en tur til Cirkle K og kjøpe pølse i brød 😀 tusen takk for klemmen ❤️🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #51 Del Skrevet 6. februar Har det egentlig likt Gubben hadde både 30 og 40 års lag. Jeg ikke. Så nå når han kom med at neste år fyller jeg 50 og mamma 80 kansje feire det sammen. Da bare datt det ut av meg greit vi feirer mor de sin dag. Men jeg arrangerer ikke 50 års dag for deg. For vi har aldri feirey mine runde dager. Så da ser jeg ikke behov for å be folk inn til din dag. Han ble rimlig overasket Sa rett ut ska du ha 50 årsdag, ja da ska det faen meg og ha selskap på min 50 års dag og. Har ikke hørt noe mer prat om 50 årsdagen hans etter det, så får vi se Anonymkode: bb1b6...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #52 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har det egentlig likt Gubben hadde både 30 og 40 års lag. Jeg ikke. Så nå når han kom med at neste år fyller jeg 50 og mamma 80 kansje feire det sammen. Da bare datt det ut av meg greit vi feirer mor de sin dag. Men jeg arrangerer ikke 50 års dag for deg. For vi har aldri feirey mine runde dager. Så da ser jeg ikke behov for å be folk inn til din dag. Han ble rimlig overasket Sa rett ut ska du ha 50 årsdag, ja da ska det faen meg og ha selskap på min 50 års dag og. Har ikke hørt noe mer prat om 50 årsdagen hans etter det, så får vi se Anonymkode: bb1b6...c49 Vil du være med han når han ikke gjør mer? Anonymkode: 6b845...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. februar #53 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gratulerer så mye med dagen 🥳🥳🥳🥳Ønsker deg en god dag, og at du gjør noe fint for deg selv. Da jeg ble 30 ville søsteren min lage til overaskelsesfest. Hun inviterte rundt 30 stk til å komme. Bare 8 trykket ja til festen, og søsteren min avlyste. Noe så flaut. Ingen ville komme, bortsett fra de 8 som var familie og søskenbarn. Kjenner på det litt enda, at så lite betydningsfull er jeg. Så fra den dagen er jeg alltid bortreist på dagen og lager meg selv en god dag. På 50 års dagen er jeg ikke hjemme og facebook skrudd av. Anonymkode: 8a145...5c2 Tusen takk da 36 år gammel 🥳🥳🥳🥳 ja det blir vel ut på bensinstasjon for Pølser tenker jeg overaskelsesfest ja det var flaut ja ja man føler det jo litt sånn at man ikke betyr noe de var veldig interresert i å komme i bryllup om man gifte seg men klarer ikke å gratulere i bursdag ja det blir vel kanskje til at jeg reiser bort neste år på bursdagen min da er den på en Fredag langhelg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #54 Del Skrevet 6. februar Noen ønsker ikkje noen oppmerksamhet i forbindelse med bursdagen, og reiser gjerne bort på dagen. Er av den kategori som ikkje bryr meg så mye om bursdagsfeiringer, og har stor utfordringer med å følge med når venner, famile, etc har bursdagen. Hadde det ikkje vert for at ein hadde mange venner på FB hvor ein vert minnet om bursdager, og kan sende helsinger så hadde ein ikkje vert oppdatert. Min oppfordring er at du skal slutte å engasjere med gavedryss på bursdager for det gir absolutt ingen mening i en tid da dei fleste lever i overflod. Anonymkode: fb8c2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6. februar #55 Del Skrevet 6. februar I 40 år har du vært martyr og offer. Hva med å prøve noe nytt? I stedet for å være passiv depressiv, prøv å si: du, i helgen har jeg bursdag, og jeg gleder meg til DU skal gjøre noe ut av den dagen! Kun for meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 6. februar #56 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 12.54): Bursdag har blitt noe fryktelig sårt for meg. Jeg har mange venner, som jeg ofte har gjort mye ut av på deres bursdag, gitt dyre og flotte gaver og alltid gratulert dem. Jeg har kun én storesøster, som jeg dessverre har følt meg ganske avvist av hele livet, som glemmer bursdagen min hvert år. Hun gratulerer meg opptil en uke etterpå, når vår mor har minnet henne på det. Jeg har aldri opplevd at noen har gjort noe spesielt for meg. Ikke verken på 20, 25, 30 eller ved 35 heller, da jeg fylte 30 ble jeg så lei meg at jeg oppriktig lurte på om jeg skulle ta livet av meg - før jeg følte ingen brydde seg om meg (noe jeg kan føle ellers også, men det er alltid verst på bursdagen min). Jeg satt hjemme og gråt hele dagen. Når jeg nærmer meg 40 så har jeg valgt å skru av alt der det står at jeg har bursdag, for å prøve å la dagen gå raskt forbi - og ha null forventninger til dagen. Jeg prøver å hause ned dagen også ovenfor mannen min. At det bare er en vanlig dag... Samtidig er jeg veldig opptatt av å feire hans dag, og ellers for venner og familie, selv om jeg aldri får det i retur. Han har også glemt dagen et par ganger, og feks arrangert guttetur samme helg jeg har bursdag og kommet senere og vært flau og beklaget seg. Jeg har bare latt være å si noe når han har booket turen, når han sier datoen. Så kommer han på det selv kanskje en måned senere. Det bare forsterker at ingen egentlig bryr seg om meg. Anonymkode: 740f8...2a6 Jeg kunne skrevet identisk innlegg. Helt likt. Jeg løste det med å alltid reise bort på bursdagen min. Er heldig å ha bursdag på sommeren, så nå kjøper jeg og mannen min skolebrød på den lokale coopen og feirer bursdagen min uten dekning på en eller annen fjelltopp eller isbre. Nå har det faktisk blitt litt gøy med bursdag igjen, for vi har vår egen greie der jeg ikke kan håpe på noe fra noen - jeg er jo langt utenfor rekkevidde Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #57 Del Skrevet 6. februar Jeg har hatt et veldig vanskelig liv og har alltid hatet bursdagen min. Nå er jeg imitert snart 55 år og kanskje det ikke er så lenge igjen av livet, så nå er det litt lettere. Det nærmer seg kanskje slutten. Anonymkode: e4fb9...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junijulia Skrevet 6. februar #58 Del Skrevet 6. februar Maskinfører skrev (8 timer siden): Klokken er nå 12:30 og ikke fått en eneste gratulasjon det er ikke verst ☺️ ikke en eneste en fra familien men det var som en skrev her sånn det er bare nedtelling til døden 😀 Hipp hipp hurra 🥳🥳🥳 Gratuler så mye med dagen. 🎉🎈Tenk positivt. Du er en ung mann med mange hyggelige ting foran deg. Stor bursdagsklem 🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. februar #59 Del Skrevet 6. februar Junijulia skrev (56 minutter siden): Hipp hipp hurra 🥳🥳🥳 Gratuler så mye med dagen. 🎉🎈Tenk positivt. Du er en ung mann med mange hyggelige ting foran deg. Stor bursdagsklem 🫶 Tusen takk 🥳🥳🥳 🥳🎈 nei det er ikke mye hyggelig det som venter dessverre takk for bursdagsklem 🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junijulia Skrevet 6. februar #60 Del Skrevet 6. februar Maskinfører skrev (9 minutter siden): Tusen takk 🥳🥳🥳 🥳🎈 nei det er ikke mye hyggelig det som venter dessverre takk for bursdagsklem 🫶 Trist at du føler det sånn. Men ting kan endre seg, ikke mist håpet. Sender deg mange gode tanker 🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå