AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 Har den siste tiden hatt en veldig sterk følelse av at jeg må gjøre noen valg/ forandringer, uten at jeg helt får taket på det. Var litt på vei å falle ned i a4. 40+, barn som begynner å bli voksne, hus, mann som er mye borte (jobb, men også en del andre prosjekt) og en jobb som krever en del. Noen gode venninner, som jeg går mye tur med. Og var egentlig godt fornøyd med dette. Så begynte jeg å føle sterkere og sterkere at det er noe jeg bør forandre. Drømte om reisemål som jeg alltid har tenkt jeg skulle reise til, og til dels krevende aktiviteter. Tenkte å ha en del drypp av alenetid i sommer, men har fremdeles ikke helt forstått hva det er intuisjonen prøver å fortelle meg. Mannen er veldig satt, og er mest opptatt av hva vi kan kjøpe/ investere i av bekvemmeligheter. Mens jeg føler vi har mer enn nok av alt. Hadde satt stor pris på om noen vinke se litt på situasjonen min. Anonymkode: 8ecf2...417 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 Vær så snill Anonymkode: 8ecf2...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 24. juli 2024 #3 Del Skrevet 24. juli 2024 De "klarsynte" gir ikke råd med mindre de får betaling. Rart det der. Evnene funker ikke med mindre de får betalt 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Del Skrevet 24. juli 2024 Lovise78 skrev (7 minutter siden): De "klarsynte" gir ikke råd med mindre de får betaling. Rart det der. Evnene funker ikke med mindre de får betalt 😅 Litt rart at problemer ikke er store nok til at de ikke kan betale noen kroner for å få løst de også, men likevel er de så store at noen tror det skal engasjere alle og spesielt dem som jobber som klarsynt fordi de klarsynte må jo forstå at de må ta seg fri fra jobben når de leser at noen på Kvinneguiden har et problem, ikke sant? Anonymkode: d0012...070 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 12.37): Har den siste tiden hatt en veldig sterk følelse av at jeg må gjøre noen valg/ forandringer, uten at jeg helt får taket på det. Var litt på vei å falle ned i a4. 40+, barn som begynner å bli voksne, hus, mann som er mye borte (jobb, men også en del andre prosjekt) og en jobb som krever en del. Noen gode venninner, som jeg går mye tur med. Og var egentlig godt fornøyd med dette. Så begynte jeg å føle sterkere og sterkere at det er noe jeg bør forandre. Drømte om reisemål som jeg alltid har tenkt jeg skulle reise til, og til dels krevende aktiviteter. Tenkte å ha en del drypp av alenetid i sommer, men har fremdeles ikke helt forstått hva det er intuisjonen prøver å fortelle meg. Mannen er veldig satt, og er mest opptatt av hva vi kan kjøpe/ investere i av bekvemmeligheter. Mens jeg føler vi har mer enn nok av alt. Hadde satt stor pris på om noen vinke se litt på situasjonen min. Anonymkode: 8ecf2...417 Treng ikkje vere synsk for å forstå at du ynskjer meir av dette livet ❤️ Anonymkode: 3abd6...16d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 25. juli 2024 #6 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg er ikke klarsynt og tror ikke det fines andre klarsynte heller desvere. Men det høres jo ut som om du føler på at livet er litt tomt? Når barna blir støre får du mer til overs og begynner å reflektere på om du ikke burde gjøre mer. Har du noen hobbyer eller aktiviteter du liker eller altid har ønsket å prøve? Kansje noe du sluttet med når du fikk barn som du kan begynne med nå som dubhar mer tid? Eventuelt synes jeg en allene ferie til et sted du altid har ønsket å besøke høres lurt ut! Jeg tror du har gått av og oppleve nye ting og føle at du utvikler deg. Du kan jo også snake med mannen om denne følelsen, kansje overrasker han og ønsker å være med på og utvide horisonten. Du er ikke allene om denne følelsen, og du høres ut til å ha et greit utgangspunkt for å finne ut av dette! Men jeg tror svarene liger inni deg, ikke hos en kvaksalver på internet! Lykke til ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 Pippi Lotta skrev (11 timer siden): Jeg er ikke klarsynt og tror ikke det fines andre klarsynte heller desvere. Men det høres jo ut som om du føler på at livet er litt tomt? Når barna blir støre får du mer til overs og begynner å reflektere på om du ikke burde gjøre mer. Har du noen hobbyer eller aktiviteter du liker eller altid har ønsket å prøve? Kansje noe du sluttet med når du fikk barn som du kan begynne med nå som dubhar mer tid? Eventuelt synes jeg en allene ferie til et sted du altid har ønsket å besøke høres lurt ut! Jeg tror du har gått av og oppleve nye ting og føle at du utvikler deg. Du kan jo også snake med mannen om denne følelsen, kansje overrasker han og ønsker å være med på og utvide horisonten. Du er ikke allene om denne følelsen, og du høres ut til å ha et greit utgangspunkt for å finne ut av dette! Men jeg tror svarene liger inni deg, ikke hos en kvaksalver på internet! Lykke til ❤️ Takk for svar. Er nok enig med dere, men har fått litt tro på intuisjon og noe større. Siden intuisjonen min har fått meg til å snu på en del områder. Fikk bare en veldig sterk følelse av at jeg måtte tilbake til en gammel interesse, og er nå godt på vei til å komme i form igjen. Mange avfeier bare alle tanker jeg har med midtlivskrise og overgangsalder (som jeg ikke er inne i). Men jeg har faktisk troen på å ikke låses helt i de faste mønstrene. Nå har jeg jo endelig tid og overskudd til å begynne å tenke på meg selv igjen. (Får ikke helt med mannen) Anonymkode: 8ecf2...417 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #8 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 20.44): Litt rart at problemer ikke er store nok til at de ikke kan betale noen kroner for å få løst de også, men likevel er de så store at noen tror det skal engasjere alle og spesielt dem som jobber som klarsynt fordi de klarsynte må jo forstå at de må ta seg fri fra jobben når de leser at noen på Kvinneguiden har et problem, ikke sant? Anonymkode: d0012...070 Betaler gjerne, men ser jo at noen får gode råd her også. Anonymkode: 8ecf2...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #9 Del Skrevet 28. juli 2024 Spiller du eller har du spilt musikk ...? Noe sier meg at dette kan være av interesse for deg, men kanskje tar jeg feil. Anonymkode: b9e24...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #10 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 1.08): Spiller du eller har du spilt musikk ...? Noe sier meg at dette kan være av interesse for deg, men kanskje tar jeg feil. Anonymkode: b9e24...cb6 Nei! Er rimelig umusikalsk. Men har ofte satt tekst til melodier, i ulike anledninger. Både for meg selv og andre. Kanskje det du får inn? Anonymkode: 8ecf2...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå