Gå til innhold

Noen som faktisk har sex med en opptatt mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjorde det for ett par år siden med en jeg kjenner. Han var lysten og jeg ble🙈 andre som ha kjent lysten rive i deg selv om det er galt? 

Anonymkode: d037e...f3b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er helt normalt å kjenne lysten rive i seg av og til 😂. Er jo da man kjenner at man lever.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg visste ikke at han var opptatt

Anonymkode: ce2a1...a51

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke forbuden frukt som smaker best, da? 

Anonymkode: 942d5...626

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg sa det til han mange ganger på festen vi var på. Men han ville ha meg. Kjente ikke dama hans. Så det fikk være hans problem.. 

Anonymkode: 7df5b...5fe

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har blitt lagt an på av opptatte menn flere ganger og jeg har sagt nei alle ganger + at jeg syns det er ekstremt frekt, respektløst og nedverdigende at de faktisk tror jeg vil akseptere noe sånt. Jeg vil ha en som er min... bare min. 

Anonymkode: eb631...874

• Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, ene visste jeg ikke at var opptatt, etter jeg oppdaget hadde vi en liten pause... De var gift på papiret, men ikke sammen lenger men ikke kommet lenger i prosessen. Nå viser han meg at ting skjer, salg av hus, samværsavtale jobbes med osv ... 

En annen visste jeg heller ikke at var i forhold, møttes på byen, men det er det et åpent forhold så det er greit.

Jeg som singel har ikke noe ansvar, det er det personen som er i et forhold som har.

Men finner jeg ut at noen er i forhold, trekker jeg meg unna, jeg er ikke interessert i dramaet rundt det, få skylda for det partneren gjør osv....

Selv om det kun er sex.

Anonymkode: 9d530...38c

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne faktisk ikke falt meg inn. Det er utrolig stusslig🤢

Anonymkode: f690f...7ba

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den første var Arne, da var jeg rundt tjue og visste ikke at han var opptatt. Kjæresten hans ringte meg etterpå🥶

Så var det Bengt, som var opptatt men ble kjæresten og etterhvert mannen min.

Cato, han ble med meg og kjæresten min hjem, jeg kjenner kona hans så visste han var opptatt men trekant er jo litt spesielt.

Så var det vel Dag, tilfeldig på en jobbreise. Begge var opptatt. Kjedelig.

Så er det Erik, en felles venn. Vi har ligget sammen sikkert femti ganger de siste årene. 

Og så Fredrik, en kollega jeg har flørtet med i mange år. Vi lå sammen én gang og det ble bare kleint, så nå er vi bare gode kollegaer igjen. 

Jeg er egentlig ferdig med dette, men akkurat Erik er vanskelig å motstå.

Anonymkode: 4e614...2da

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja, jeg visste ikke at han var opptatt

Anonymkode: ce2a1...a51

Yeah right 🤣

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har blitt lagt an på av opptatte menn flere ganger og jeg har sagt nei alle ganger + at jeg syns det er ekstremt frekt, respektløst og nedverdigende at de faktisk tror jeg vil akseptere noe sånt. Jeg vil ha en som er min... bare min. 

Anonymkode: eb631...874

Inbilsk du?

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Den første var Arne, da var jeg rundt tjue og visste ikke at han var opptatt. Kjæresten hans ringte meg etterpå🥶

Cato, han ble med meg og kjæresten min hjem, jeg kjenner kona hans så visste han var opptatt men trekant er jo litt spesielt.

Så er det Erik, en felles venn. Vi har ligget sammen sikkert femti ganger de siste årene. 

Og så Fredrik, en kollega jeg har flørtet med i mange år. Vi lå sammen én gang og det ble bare kleint, så nå er vi bare gode kollegaer igjen. 

🤣

Anonymkode: 9fca6...782

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hahaha Erik ja, jeg kjenner også en Erik..han er veldig vanskelig å motstå, og veldig tilgjengelig. Selv om han er relativt nygift 

Anonymkode: 1d20b...bc2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Jeg sa det til han mange ganger på festen vi var på. Men han ville ha meg. Kjente ikke dama hans. Så det fikk være hans problem.. 

Det er ikke sikkert, nei. Du risikerer å få besøk av ei forsmådd, sjalu kjerring som vil ta knekken på deg/gi deg skikkelig bank. Finnes mange av de.

Anonymkode: d8f63...395

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke forbuden frukt som smaker best, da? 

Anonymkode: 942d5...626

Forbuden frukt med en sur en på lur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (3 timer siden):

Tror det er helt normalt å kjenne lysten rive i seg av og til 😂. Er jo da man kjenner at man lever.

Ja jeg er en oppegående dame, vet jeg er en idiot. Har god jobb, 2 barn, og folk ser på meg som nokså uskyldig. Nei, er ikke sånn gitt. Hab frister meg sykt igjen. Og jeg er en DUST som nesten lar meg friste 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme her ..aner ikke hvem hun er. Hans problem tenker jeg også. Er litt sånn lei av å gå etter boka. Vet jeg får mye hat for innlegget, men lyver om jeg sier motsatt🙈

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, visste ikke om det før etterpå, men jeg møtte han en gang til etter det. Jeg er ikke akkurat stolt over det nei… De var i limbo i forholdet på daværende tidspunkt.

Ellers har ei dame i nabolaget vært med min mann flere ganger i en lenger periode, og visste om både meg og ungene FØR hun knullet han. Er like lite imponert over de begge to, både mannen og dama.. 🙄

Så i glasshus man sitter og kaster stein. 😅

Anonymkode: b7d37...344

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja jeg er en oppegående dame, vet jeg er en idiot. Har god jobb, 2 barn, og folk ser på meg som nokså uskyldig. Nei, er ikke sånn gitt. Hab frister meg sykt igjen. Og jeg er en DUST som nesten lar meg friste 

Prøv å fokuser på deg selv istedet. Det gjør jeg. Gir meg selv masse egenkjærlighet 😂. Er jo viktig det og 😉. Leketøyskuffen vokser stadig for å si det sånn 😂. Er jo gøy det da 😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (3 minutter siden):

Prøv å fokuser på deg selv istedet. Det gjør jeg. Gir meg selv masse egenkjærlighet 😂. Er jo viktig det og 😉. Leketøyskuffen vokser stadig for å si det sånn 😂. Er jo gøy det da 😂

Det er sant 😅 

Men jeg har oppriktig lyst å møte han her. Vi har hatt en lang romanse tidligere men ei annen dame fikk han istedenfor. Nå vil han ha meg igjen, møte meg og jeg er så lysten 🤎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er sant 😅 

Men jeg har oppriktig lyst å møte han her. Vi har hatt en lang romanse tidligere men ei annen dame fikk han istedenfor. Nå vil han ha meg igjen, møte meg og jeg er så lysten 🤎

Er lysten like stor om du møter dama hans? Kanskje en aldri så liten ørefik i stedet? (Får jeg håpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...