AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Skrevet 22. juli 2024 Hei ,dette blir nok litt langt men kanskje noen har råd. Vi har vært gjennom ivf i snart 4 år,ble gravid med eggdonasjon i fjor i en alder av 40 år. Fikk svangerskapsdiabetes, og i uke 33 fikk jeg alvorlig svangerskapsforgiftning, lp på sykehuset I 1 mnd,han kom 1 mnd for tidlig.han er nå snart 10 uker men jeg kjenner meg bare tom. Vet ikke hva jeg skal føle.usikker på alt. Føler sønnen min hadde hatt det bedre bare med samboeren min. Alt er bare vondt kjenner jeg.fastlegen min tar meg ikke på alvor ,vet ikke hvem jeg kan snakke med eller kontakte.vil være her for sønnen min ,men vet ikke hvordan. Anonymkode: a7450...0b9 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Ta kontakt med helsestasjonen. Gode helsesykepleiere kan mye om dette og det er ikke en uvanlig situasjon for dem å møte på. Bestill en time kun for deg selv der dere kan snakke om dette sammen. Anonymkode: b2db2...f0d 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta kontakt med helsestasjonen. Gode helsesykepleiere kan mye om dette og det er ikke en uvanlig situasjon for dem å møte på. Bestill en time kun for deg selv der dere kan snakke om dette sammen. Anonymkode: b2db2...f0d Er dessverre sommerstengt der jeg hører til akkurat nå.skal ikke på kontroll før midten av august. Anonymkode: a7450...0b9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 Kommunen pleier å ha lavterskeltilbud for de med fødselsdepresjon. Det høres veldig ut som du har det! Det må tas tak i så fort som mulig. Kanskje du får via jobben også? En venninne av meg fikk dobbelt tilbud - både lavterskeltilbudet fra kommunen og fra jobb. Ble mye bedre. Anonymkode: 29750...f2d 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Skrevet 22. juli 2024 https://www.helsenorge.no/psykisk-helse/psykisk-helsehjelp-for-voksne/ Anonymkode: 29750...f2d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommunen pleier å ha lavterskeltilbud for de med fødselsdepresjon. Det høres veldig ut som du har det! Det må tas tak i så fort som mulig. Kanskje du får via jobben også? En venninne av meg fikk dobbelt tilbud - både lavterskeltilbudet fra kommunen og fra jobb. Ble mye bedre. Anonymkode: 29750...f2d Har gått til sosionom via kommunen men føler ikke det hjelper så mye. Anonymkode: a7450...0b9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er dessverre sommerstengt der jeg hører til akkurat nå.skal ikke på kontroll før midten av august. Anonymkode: a7450...0b9 Skjønner. Har dere noe i kommunen som heter "Rask respons" eller noe lignende innen psykisk helse? Det kan være en start og en mulighet. Har dere noe som dette i din kommune: Rask psykisk helsehjelp | Helsehuset (stavanger.kommune.no) Anonymkode: b2db2...f0d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Skrevet 22. juli 2024 Får vondt av deg og det du skriver. Sender deg en stor klem! Du har vært gjennom utrolig mye som for andre ville vært overveldende nok om man bare opplever noe av det. Ta deg tid til å bearbeide hver enkelt ting for seg og at det er greit å sørge over at alt ikke går/gikk som man selv har forventet. Anonymkode: 36891...109 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå