AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg trenger en bikini, men har ikke bikinikropp 😅 Er det noen som har sett eller kjøpt en fin en i år, som passer når man har litt for mye mage? Jeg har ikke så stort budsjett, så dyre bikinier utgår dessverre. Anonymkode: 28ed3...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 Hva med badeshorts med høyt liv nedentil? Selv sverger jeg til det fordi jrg ikke er komfortabel med å vise for mye hud pga strekkmerker. Hvis du kjøper en svart kan du ha hvilken som helst overdel inntil. Anonymkode: f47b5...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Del Skrevet 22. juli 2024 Sjekk outlet-delen på Careless.no🤷🏻♀️ Anonymkode: 20eda...873 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Del Skrevet 22. juli 2024 Bonprix.no har mye rimelig og fint. Men er litt leveringstid der, tror jeg? Anonymkode: af86c...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med badeshorts med høyt liv nedentil? Selv sverger jeg til det fordi jrg ikke er komfortabel med å vise for mye hud pga strekkmerker. Hvis du kjøper en svart kan du ha hvilken som helst overdel inntil. Anonymkode: f47b5...562 Takk, det var lurt! Ts Anonymkode: 28ed3...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk outlet-delen på Careless.no🤷🏻♀️ Anonymkode: 20eda...873 Takk for tips! Det var ikke helt min stil, alle bikinioverdelene var blomstrete og uten spiler. Ts Anonymkode: 28ed3...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bonprix.no har mye rimelig og fint. Men er litt leveringstid der, tror jeg? Anonymkode: af86c...272 Takk! Ja, jeg trenger den i neste uke og er allerede for sent ute 😅 Ts Anonymkode: 28ed3...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Del Skrevet 22. juli 2024 Kappahl har en fin sort high waist-bikinitruse og mange forskjellige bikinitopper å velge i, tror for jeg betalte 449 tilsammen for hele bikinien nå for noen uker siden😊 Anonymkode: 40ff8...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #9 Del Skrevet 22. juli 2024 Har du kropp så har du også en bikinikropp! Men om du liker high waist så kan du kjøpe slike på flere butikker, hm, Cubus ol. til en billig penge. Ellers syns jeg faktisk Nike sine shortser er gode. Anonymkode: 9fc65...d1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #10 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg synes alle kropper er finest med bikinier som ikke er så store. Svære badedrakter med skjørt eller store badetruser med høyt liv og lange bein gjør bare at man ser større ut, synes jeg. Men det viktige er jo at man har på noe man selv er komfortabel i, så hvis du liker det best går du for det. Har man kropp, har man bikinikropp. Anonymkode: 3a74b...fd2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #11 Del Skrevet 22. juli 2024 Ellos har veldig greit bikini utvalg til alle kroppsfasonger, selv funnet flere favoritter der de siste årene. Også henger jeg meg delvis på kommentaren om at når det blir for mye tøy så har ikke det heller ønsket effekt. Har selv litt mage og ellers ganske klassisk timeglass, favoritten er definitivt en underdel med brasiliansk kutt - aldri sett noen som ikke kler det. Et annet tips jeg snappet opp fra en eller annen mikro influenser var å snu bikinitrusen bak frem for og få mere dekk rundt magen. Har testet på et par og det funker greit det altså. Anonymkode: ff23b...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #12 Del Skrevet 22. juli 2024 Ta deg en tur på kappahl. Har både badedrakt og bikini med high waist dersom du trenger det kjapt og ikke kan vente på postfrakt. Og du: alle har kropp for bikini. Nå snakker du ned både deg selv og andre. Anonymkode: 758ee...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #13 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): favoritten er definitivt en underdel med brasiliansk kutt - aldri sett noen som ikke kler det. Et annet tips jeg snappet opp fra en eller annen mikro influenser var å snu bikinitrusen bak frem for og få mere dekk rundt magen. Har testet på et par og det funker greit det altså. Anonymkode: ff23b...bbc Smak og behag, jeg har sett veldig mange som ikke kler det etter min mening😅 Anonymkode: 40ff8...b27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Smak og behag, jeg har sett veldig mange som ikke kler det etter min mening😅 Anonymkode: 40ff8...b27 Usikker på hvorfor du mener jeg var interessert i din objektive mening? Ser ikke at jeg engang har nevnt deg eller henvendt meg til deg i det hele og store så det ble jo litt merkelig av deg 🫠 De aller fleste kler definitivt noe som fremhever/avrunder. Kontra noe som avskjærer/forkorter. For veldig mange kvinner vil brasilianske snitt, med eller uten høyt liv være en god kandidat. I og med at man da jobber med kroppens naturlige fasong og ikke i mot. Anonymkode: ff23b...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #15 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ellos har veldig greit bikini utvalg til alle kroppsfasonger, selv funnet flere favoritter der de siste årene. Også henger jeg meg delvis på kommentaren om at når det blir for mye tøy så har ikke det heller ønsket effekt. Har selv litt mage og ellers ganske klassisk timeglass, favoritten er definitivt en underdel med brasiliansk kutt - aldri sett noen som ikke kler det. Et annet tips jeg snappet opp fra en eller annen mikro influenser var å snu bikinitrusen bak frem for og få mere dekk rundt magen. Har testet på et par og det funker greit det altså. Anonymkode: ff23b...bbc Jeg har aldri sett noen som kler brazilian cut. Det blir altfor mye rumpe. Anonymkode: 33e07...e2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #16 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Usikker på hvorfor du mener jeg var interessert i din objektive mening? Ser ikke at jeg engang har nevnt deg eller henvendt meg til deg i det hele og store så det ble jo litt merkelig av deg 🫠 De aller fleste kler definitivt noe som fremhever/avrunder. Kontra noe som avskjærer/forkorter. For veldig mange kvinner vil brasilianske snitt, med eller uten høyt liv være en god kandidat. I og med at man da jobber med kroppens naturlige fasong og ikke i mot. Anonymkode: ff23b...bbc Min objektive mening er omtrent like interessant som din om at du aldri har sett noen som ikke kler å ha halve rumpa utenfor bikinikanten. Anonymkode: 40ff8...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #17 Del Skrevet 23. juli 2024 Ikke tips. Bare en tanke. Jeg synes det ofte blir mer markert at noen ønsker å dekke over noe når bikinier med veldig høyt liv, badeshorts eller noe brukes. Litt høyt liv som dekker på en måte overgangen ved «bulen» på magen fungerer i mine øyne. Alternativt bruke vanlig shorts/skjørt utenpå. Eller slikt tykt lett sjal som skal knytes rundt hoftene (vet ikke navnet). Anonymkode: 3298d...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå