AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 Vært i forhold i endel år, er i 30åra og ser helt gjennomsnittlig ut. Litt fordel med trent kropp dog, ellers ganske vanlig Startet litt med å date via nett og tinder, merker at det er så enorm pågang av menn med kontakt at man bare må ta pauser. "Dickpics" blokkerer jeg. Men er jo lysten på sex ettersom jeg er vandt med det fra forhold regelmessig, så har hatt etpar sextreff med godt hell. Men oppdager at som kvinne kan man faktisk skaffe seg et sextreff på 10-15min! 😅. Om man vil, har brukt litt lenger tid selv pga vil vite litt mer om mannen. Er fornøyd med treffene mine hvertfall. Er ganske ulikt maktbalanse i samfunnet der, kvinner har nok nesten alle makt når det kommer til å ha lett tilgang på sex. Forstår menn sin fustrasjon der, dessverre. Som kvinne vil jeg hvertfall bruke denne muligheten til å utforske litt, ha sex rett og slett. Ettersom jeg kan velge og vrake ❤️ Anonymkode: 1699b...6ad 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 Populært innlegg #3 Del Skrevet 22. juli 2024 Med dette innlegget så sier du jo at det er lett for menn å få sex på en datingapp også.. De som treffer deg får jo sex? Skjønner ikke helt poenget Anonymkode: 9dc12...ce1 39 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 Populært innlegg #4 Del Skrevet 22. juli 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Vært i forhold i endel år, er i 30åra og ser helt gjennomsnittlig ut. Litt fordel med trent kropp dog, ellers ganske vanlig Startet litt med å date via nett og tinder, merker at det er så enorm pågang av menn med kontakt at man bare må ta pauser. "Dickpics" blokkerer jeg. Men er jo lysten på sex ettersom jeg er vandt med det fra forhold regelmessig, så har hatt etpar sextreff med godt hell. Men oppdager at som kvinne kan man faktisk skaffe seg et sextreff på 10-15min! 😅. Om man vil, har brukt litt lenger tid selv pga vil vite litt mer om mannen. Er fornøyd med treffene mine hvertfall. Er ganske ulikt maktbalanse i samfunnet der, kvinner har nok nesten alle makt når det kommer til å ha lett tilgang på sex. Forstår menn sin fustrasjon der, dessverre. Som kvinne vil jeg hvertfall bruke denne muligheten til å utforske litt, ha sex rett og slett. Ettersom jeg kan velge og vrake ❤️ Anonymkode: 1699b...6ad Jeg skal innrømme at det første jeg tenkte da jeg leste dette innlegget at du er en mann som prøver å vri det inn på hvor enkelt er å få sex for kvinner. "Se her en kvinne som får sex så buhu stakkars menn". Utover det, om du faktisk er kvinne så hva er egentlig poeng med innlegget? Du har sextreff med menn og dermed forstår menn sin frustrasjon for hva da? Manglende sex? Du har sex med dem, jo? Maktbalanse for hva da? Igjen, du ligger jo med dem.. Anonymkode: 89ee5...0ec 36 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 22. juli 2024 #5 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Med dette innlegget så sier du jo at det er lett for menn å få sex på en datingapp også.. De som treffer deg får jo sex? Skjønner ikke helt poenget Anonymkode: 9dc12...ce1 Det er lett for de samme mennene mener du vel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 22. juli 2024 #6 Del Skrevet 22. juli 2024 Garantert skrevet av en mann🙂 40 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Del Skrevet 22. juli 2024 2 minutter siden, Majer said: Det er lett for de samme mennene mener du vel Jeg skjønner ikke hvorfor dette nevnes gang på gang, ser dere menn på det som noe å skryte av? "Åh, jeg skulle ønske jeg var like horete som han mannen der?" 😅 Anonymkode: 89ee5...0ec 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Del Skrevet 22. juli 2024 Majer skrev (6 minutter siden): Det er lett for de samme mennene mener du vel Og for de samme kvinnene Anonymkode: 318db...c98 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #9 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg skal innrømme at det første jeg tenkte da jeg leste dette innlegget at du er en mann som prøver å vri det inn på hvor enkelt er å få sex for kvinner. "Se her en kvinne som får sex så buhu stakkars menn". Utover det, om du faktisk er kvinne så hva er egentlig poeng med innlegget? Du har sextreff med menn og dermed forstår menn sin frustrasjon for hva da? Manglende sex? Du har sex med dem, jo? Maktbalanse for hva da? Igjen, du ligger jo med dem.. Anonymkode: 89ee5...0ec Tenkte det var mann da jeg leste dette; "Men er jo lysten på sex ettersom jeg er vandt med det fra forhold regelmessig," Virker som en manns tankegang 😅 Anonymkode: 6e932...536 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #10 Del Skrevet 22. juli 2024 Hvis du virkelig hadde vært kvinne, så ville du visst dette veldig godt fra før av. Man trenger ikke å være verken ung, single eller på apper for å ha «stor pågang av menn». Å skaffe seg sex har aldri vært vanskelig for kvinner noensinne i historien, hvis det er det man ønsker. Anonymkode: c643e...e2a 22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #11 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vært i forhold i endel år, er i 30åra og ser helt gjennomsnittlig ut. Litt fordel med trent kropp dog, ellers ganske vanlig Startet litt med å date via nett og tinder, merker at det er så enorm pågang av menn med kontakt at man bare må ta pauser. "Dickpics" blokkerer jeg. Men er jo lysten på sex ettersom jeg er vandt med det fra forhold regelmessig, så har hatt etpar sextreff med godt hell. Men oppdager at som kvinne kan man faktisk skaffe seg et sextreff på 10-15min! 😅. Om man vil, har brukt litt lenger tid selv pga vil vite litt mer om mannen. Er fornøyd med treffene mine hvertfall. Er ganske ulikt maktbalanse i samfunnet der, kvinner har nok nesten alle makt når det kommer til å ha lett tilgang på sex. Forstår menn sin fustrasjon der, dessverre. Som kvinne vil jeg hvertfall bruke denne muligheten til å utforske litt, ha sex rett og slett. Ettersom jeg kan velge og vrake ❤️ Anonymkode: 1699b...6ad Dette er noe alle vet. Problemet som kvinne kommer når du ønsker deg forhold. Da sliter mange kvinner med å få det de vil ha, slik som menn som ønsker sex sliter med det. Du kommer antakelig til å føle deg brukt, trpkket på, lurt osv når du ser etter forhold. Anonymkode: d5366...660 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #12 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kommer antakelig til å føle deg brukt, trpkket på, lurt osv når du ser etter forhold. Anonymkode: d5366...660 Slapp av, er gammel nok til å tenke selv 💪 Anonymkode: 1699b...6ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #13 Del Skrevet 22. juli 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du virkelig hadde vært kvinne, så ville du visst dette veldig godt fra før av. Man trenger ikke å være verken ung, single eller på apper for å ha «stor pågang av menn». Å skaffe seg sex har aldri vært vanskelig for kvinner noensinne i historien, hvis det er det man ønsker. Anonymkode: c643e...e2a Og det er det som er det essensielle i sånne diskusjoner. Man er nødt til å finne seg noen som ønsker det samme som en selv. Anonymkode: 89ee5...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #14 Del Skrevet 22. juli 2024 #hilsenbittermann Anonymkode: f36c0...8e1 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #15 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vært i forhold i endel år, er i 30åra og ser helt gjennomsnittlig ut. Litt fordel med trent kropp dog, ellers ganske vanlig Startet litt med å date via nett og tinder, merker at det er så enorm pågang av menn med kontakt at man bare må ta pauser. "Dickpics" blokkerer jeg. Men er jo lysten på sex ettersom jeg er vandt med det fra forhold regelmessig, så har hatt etpar sextreff med godt hell. Men oppdager at som kvinne kan man faktisk skaffe seg et sextreff på 10-15min! 😅. Om man vil, har brukt litt lenger tid selv pga vil vite litt mer om mannen. Er fornøyd med treffene mine hvertfall. Er ganske ulikt maktbalanse i samfunnet der, kvinner har nok nesten alle makt når det kommer til å ha lett tilgang på sex. Forstår menn sin fustrasjon der, dessverre. Som kvinne vil jeg hvertfall bruke denne muligheten til å utforske litt, ha sex rett og slett. Ettersom jeg kan velge og vrake ❤️ Anonymkode: 1699b...6ad Jeg er også kvinne, og opplevde det helt annerledes. Men så er jeg ikke pen, da. Er normalvektig og greit trent, men har stygt ansikt. De som tilbød sex, var for det meste skikkelige pervoer med preferanser som de fleste kvinner hadde sagt nei til. Anonymkode: 7b6c4...8b8 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #16 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og for de samme kvinnene Anonymkode: 318db...c98 Nettopp. De sjeldne gangene jeg var på byen med venninner, var det kun de som fikk oppmerksomhet. Jeg ble sittende alene og passe vesker/drinker. Anonymkode: 7b6c4...8b8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #17 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du virkelig hadde vært kvinne, så ville du visst dette veldig godt fra før av. Man trenger ikke å være verken ung, single eller på apper for å ha «stor pågang av menn». Å skaffe seg sex har aldri vært vanskelig for kvinner noensinne i historien, hvis det er det man ønsker. Anonymkode: c643e...e2a Jeg er enig med deg i at hovedinnlegget er skrevet av en mann, for det skriker bitter mann lang vei, men det er faktisk ikke sånn at alle kvinner finner interesserte menn bare man knipser, altså. For i så fall er ikke jeg kvinne, og må i gang med kjønnstesting alt som hører med. Jeg kan ikke huske sist en mann så to ganger på meg engang, og har aldri hatt pågang av menn. Har vært kronisk veskepasser, som hun over her. NOEN kvinner har til enhver tid en hale av menn etter seg, mange har det ikke, noen har det aldri. Anonymkode: f7477...361 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #18 Del Skrevet 22. juli 2024 Men for å svare på temaet, ja de fleste kvinner kan få sex lett, slik som mange menn puler alt med et hint av puls. Men å få et forhold hvor mannen er investert, kan være langt vanskeligere. Så kvinner får alltids sex ett sted, men det er et blinkskudd å få et forhold ut av disse fuckfyrene. Kan vel ikke kalle det fuckboy når man er over 30-40... Anonymkode: 6e932...536 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #19 Del Skrevet 22. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Med dette innlegget så sier du jo at det er lett for menn å få sex på en datingapp også.. De som treffer deg får jo sex? Skjønner ikke helt poenget Anonymkode: 9dc12...ce1 Mitt inntrykk er at et mindretall av menn har det på samme måte som kvinner. "Markedet" for ONS er nok i stor grad slik at de som først er på og har suksess der står for omtrent all aktiviteten. Kvinner og menn med mange partnere har nok hovedsakelig ligget med andre som ligner seg selv. Som mann har jeg det helt motsatt. Jeg har vært singel i fem år, og ikke vært i nærheten av noe som helst. Ser etter forhold, men det har ikke vært noen teoretisk mulighet for noe annet underveis. Jeg er både høy og i god form, så jeg er ikke spesielt dårlig stilt heller. Anonymkode: 0ea30...aba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #20 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du virkelig hadde vært kvinne, så ville du visst dette veldig godt fra før av. Man trenger ikke å være verken ung, single eller på apper for å ha «stor pågang av menn». Å skaffe seg sex har aldri vært vanskelig for kvinner noensinne i historien, hvis det er det man ønsker. Anonymkode: c643e...e2a Jeg er kvinne, og har aldri opplevd "stor pågang av menn". Mange kvinner "i historien" har vært gamle jomfruer. Sikkert fordi det var så lett for dem å få sex... Anonymkode: 7b6c4...8b8 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå