AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 Er kvinne. Så her forleden en video på YouTube, hvor en mann under tantrisk sex, hadde en vedvarende orgasme som varte en halv time. Det var rykninger og skjelvinger og stønning hele seansen og han hadde åpenbart orgasme så lenge. Må nesten spørre, er dette mulig, tror jeg hadde dødd av en orgasme i en hel halvtime uten å komme ned. Er dette virkelig mulig? Eller er det fake og filmtriks? Så bare overkroppen så så ikke hva som skjedde der nede. Men han rykket og ristet og svettet intenst så må ha vært orgasme som herjet med han😅 Anonymkode: 776e9...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg tenker han gjør seg til litt ekstra for kamera. Det er ikke som en vanlig orgasme hvis det varer en halvtime. Anonymkode: f5d44...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker han gjør seg til litt ekstra for kamera. Det er ikke som en vanlig orgasme hvis det varer en halvtime. Anonymkode: f5d44...2aa Tenker og det litt, men det virker så ekte. Han svetter og vrir seg, ynker, hikster og stønner mye hele tiden. Har lest litt om tantrisk sex og det skal være mulig å få sånne vedvarende tantriske orgasmer, spesielt om sexen varer i flere timer før orgasmen kommer. Kan det være at orgasmer som kommer av tantrisk sex er annerledes? Mine varer maks 3 minutter, kanskje nærmere 5, hvis jeg får 2 sammenhengende. Anonymkode: 776e9...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 22. juli 2024 #4 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er kvinne. Så her forleden en video på YouTube, hvor en mann under tantrisk sex, hadde en vedvarende orgasme som varte en halv time. Det var rykninger og skjelvinger og stønning hele seansen og han hadde åpenbart orgasme så lenge. Må nesten spørre, er dette mulig, tror jeg hadde dødd av en orgasme i en hel halvtime uten å komme ned. Er dette virkelig mulig? Eller er det fake og filmtriks? Så bare overkroppen så så ikke hva som skjedde der nede. Men han rykket og ristet og svettet intenst så må ha vært orgasme som herjet med han😅 Anonymkode: 776e9...c68 Jeg tror ikke det. Er lett å lage falskt på nett. Det blir mer og med på nett som ikke stemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Del Skrevet 22. juli 2024 feliek54 skrev (30 minutter siden): Jeg tror ikke det. Er lett å lage falskt på nett. Det blir mer og med på nett som ikke stemmer Tviler litt selv og, men det ser virkelig ut. Vet det er mye fake på nett, men.. Har lest litt rundt Tantra sex og det skal vist gi både sexen og orgasmene en helt ny dimensjon. Anonymkode: 776e9...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 23. juli 2024 #6 Del Skrevet 23. juli 2024 Tja, vi har ikke erfaring med tantrisk sex og en halvtime høres mye ut, men vi har knekt koden på hvordan vi kan gi ham multiple orgasmer uten sprut. Da kan vi holde på en stund. Jeg har aldri tatt tiden, men serieorgasmer på 15 minutter er i alle fall mulig. 💜 (Som regel stopper vi fordi det blir for fristende med en sprut-orgasme.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #7 Del Skrevet 24. juli 2024 11 hours ago, Fioljenta said: Tja, vi har ikke erfaring med tantrisk sex og en halvtime høres mye ut, men vi har knekt koden på hvordan vi kan gi ham multiple orgasmer uten sprut. Da kan vi holde på en stund. Jeg har aldri tatt tiden, men serieorgasmer på 15 minutter er i alle fall mulig. 💜 (Som regel stopper vi fordi det blir for fristende med en sprut-orgasme.) Hvordan gjør dere det? Som mann har jeg aldri opplevd orgasme uten sprut. Og den varer max 10 sek, og så er hele greia over. Anonymkode: 80577...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 24. juli 2024 #8 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvordan gjør dere det? Som mann har jeg aldri opplevd orgasme uten sprut. Og den varer max 10 sek, og så er hele greia over. Anonymkode: 80577...65c Mannen meg og jeg har laget en guide og lagt den på nett. Dessverre kan jeg ikke legge ut lenker til eget nettsted lengre, så du får google «Hvordan gi en mann multiple orgasmer uten sprut» eller sende meg en pm. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #9 Del Skrevet 24. juli 2024 Min samboer opplever det. Vi kaller det superorgasme. Ble ganske skremt første gangen det skjedde, da varte den i rundt 15 minutter, han hadde aldri opplevd det før, selv om han var 45 år. Vi hadde vært sammen i ca 6 mnd, og vi var på kielferga. Jeg sugde han, teaset han og lekte med han. Den lengste har vart i ca 1 time. Ikke ofte vi gjør det, for det krever mye av han, han blir veldig sliten etterpå. I starten ble han redd for hjertet, for det var SÅ intenst. Men når han hadde fått det noen ganger så skjønte han at det var trygt. Han spruter ikke. Han går helt inn i seg selv. Han klarer det ikke på egenhånd, jeg er nødt til å tease han skikkelig for at det skal skje 😊 Anonymkode: 14292...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #10 Del Skrevet 24. juli 2024 29 minutter siden, AnonymBruker said: Min samboer opplever det. Vi kaller det superorgasme. Ble ganske skremt første gangen det skjedde, da varte den i rundt 15 minutter, han hadde aldri opplevd det før, selv om han var 45 år. Vi hadde vært sammen i ca 6 mnd, og vi var på kielferga. Jeg sugde han, teaset han og lekte med han. Den lengste har vart i ca 1 time. Ikke ofte vi gjør det, for det krever mye av han, han blir veldig sliten etterpå. I starten ble han redd for hjertet, for det var SÅ intenst. Men når han hadde fått det noen ganger så skjønte han at det var trygt. Han spruter ikke. Han går helt inn i seg selv. Han klarer det ikke på egenhånd, jeg er nødt til å tease han skikkelig for at det skal skje 😊 Anonymkode: 14292...47f Høres guffent ut, spør du meg. Hva gjør du på i denne timen han ligger der og spasmer for seg selv? Anonymkode: 80577...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #11 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høres guffent ut, spør du meg. Hva gjør du på i denne timen han ligger der og spasmer for seg selv? Anonymkode: 80577...65c Han knuller meg litt, jeg trekker meg unna når jeg ser det blir for mye for han, lar han puste litt. Anonymkode: 14292...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #12 Del Skrevet 24. juli 2024 Heldigvis ikke her i hus. Så utrolig kleint det må være. Jeg føler meg ferdig og 30 min etterpå holder han fortsatt på. No thank you Anonymkode: f515d...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #13 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 8.44): Min samboer opplever det. Vi kaller det superorgasme. Ble ganske skremt første gangen det skjedde, da varte den i rundt 15 minutter, han hadde aldri opplevd det før, selv om han var 45 år. Vi hadde vært sammen i ca 6 mnd, og vi var på kielferga. Jeg sugde han, teaset han og lekte med han. Den lengste har vart i ca 1 time. Ikke ofte vi gjør det, for det krever mye av han, han blir veldig sliten etterpå. I starten ble han redd for hjertet, for det var SÅ intenst. Men når han hadde fått det noen ganger så skjønte han at det var trygt. Han spruter ikke. Han går helt inn i seg selv. Han klarer det ikke på egenhånd, jeg er nødt til å tease han skikkelig for at det skal skje 😊 Anonymkode: 14292...47f Woooow en hel times orgasme, det er enda villere enn han jeg så på YouTube. Hvordan klarer han en hel times sammenhengende orgasme? Er det med full styrke, med rykninger skjelvinger og stønning, men uten at han spruter? Avslutter dere med at han spruter og hvordan er orgasmen hans da? Anonymkode: 776e9...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 27. juli 2024 #14 Del Skrevet 27. juli 2024 Vet vel ikke om det varte en hel halv time da jeg aldri har tatt tiden når jeg har hatt sex men jeg har teaser menn over lang tid med fingrene, munn, tunge og stoppet orgasmen gang på gang og eksempelvis typen kan bikke helt over på dem måten og til slutt ligger han bare å skjelver og rister i nytelse, det blir litt som når jeg teases lenge og det er åpenbart vilt deilig for ham selv om han er veldig sliten etterpå😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #15 Del Skrevet 27. juli 2024 Bullshit. Folk lyger. Naturen lyger ikke. Anonymkode: e2679...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #16 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 11.09): Woooow en hel times orgasme, det er enda villere enn han jeg så på YouTube. Hvordan klarer han en hel times sammenhengende orgasme? Er det med full styrke, med rykninger skjelvinger og stønning, men uten at han spruter? Avslutter dere med at han spruter og hvordan er orgasmen hans da? Anonymkode: 776e9...c68 Det er veldig krevende for han, og vi har blitt enige å kun gjøre det 3-4 ganger i året. Den er med full styrke ja. Men den har noen topper som er helt sinnsyke, og roligere perioder hvor jeg lar han ligge i fred, hvor han ligger stille. Han sier orgasmen ikke sitter i pikken men i hele kroppen. Jeg får han til å spasme skikkelig igjen bare jeg såvidt er nær han hvor som helst på kroppen. Men siden det er såppas slitsomt for han tar jeg veldig mye hensyn til det, og holder meg mye unna. Vi knuller som regel litt også, men ikke mye. Han spruter ikke, egentlig aldri. Jeg vet ikke helt hvorfor. Han er ferdig når han er sliten og ikke vil mer, eller jeg ber han slutte og ikke berører han. Men han kan da finne på å få orgasme igjen en halvtime senere hvis jeg legger meg inntil han. Han sier også at det prikker noe helt sinnsykt i hele kroppen. Anonymkode: 14292...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #17 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 20.27): Det er veldig krevende for han, og vi har blitt enige å kun gjøre det 3-4 ganger i året. Den er med full styrke ja. Men den har noen topper som er helt sinnsyke, og roligere perioder hvor jeg lar han ligge i fred, hvor han ligger stille. Han sier orgasmen ikke sitter i pikken men i hele kroppen. Jeg får han til å spasme skikkelig igjen bare jeg såvidt er nær han hvor som helst på kroppen. Men siden det er såppas slitsomt for han tar jeg veldig mye hensyn til det, og holder meg mye unna. Vi knuller som regel litt også, men ikke mye. Han spruter ikke, egentlig aldri. Jeg vet ikke helt hvorfor. Han er ferdig når han er sliten og ikke vil mer, eller jeg ber han slutte og ikke berører han. Men han kan da finne på å få orgasme igjen en halvtime senere hvis jeg legger meg inntil han. Han sier også at det prikker noe helt sinnsykt i hele kroppen. Anonymkode: 14292...47f Wooow, det må være helt magisk. Slik holder dere på en time eller mer med han i full orgasme. Skjønner godt at dette skjer bare noen ganger i året. Det må jo være en drøm for han. Men du sier at det topper seg og er litt nede i daler, vil det si at orgasmen har ulik styrke og noen ekstreme topper. Beskriv hva som skjer da. Skjønner at orgasmen hans sitter inni hele kroppen og gjør at orgasmen trigges uansett hvor på kroppen du stimulerer. Hørt at slike orgasmer alltid skjer uten sprut, men spruter han til slutt når orgasmen avsluttes. Eller hvordan avsluttes en times orgasme, stopper den sånn plutselig, eller går den mot en topp, eller sprut, eller kunne du bare ha fortsatt, men at han ikke rett og slett orker mer? Skal det lang tids stimulering til før du har han i en slik vedvarende orgasme modus, eller kan det skje etter ganske kort tid? Er det slitsomt og vedvarende holde han i full orgasme modus 1 time eller mer? Får du og slike times-orgasmer? Anonymkode: 776e9...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #18 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wooow, det må være helt magisk. Slik holder dere på en time eller mer med han i full orgasme. Skjønner godt at dette skjer bare noen ganger i året. Det må jo være en drøm for han. Men du sier at det topper seg og er litt nede i daler, vil det si at orgasmen har ulik styrke og noen ekstreme topper. Beskriv hva som skjer da. Skjønner at orgasmen hans sitter inni hele kroppen og gjør at orgasmen trigges uansett hvor på kroppen du stimulerer. Hørt at slike orgasmer alltid skjer uten sprut, men spruter han til slutt når orgasmen avsluttes. Eller hvordan avsluttes en times orgasme, stopper den sånn plutselig, eller går den mot en topp, eller sprut, eller kunne du bare ha fortsatt, men at han ikke rett og slett orker mer? Skal det lang tids stimulering til før du har han i en slik vedvarende orgasme modus, eller kan det skje etter ganske kort tid? Er det slitsomt og vedvarende holde han i full orgasme modus 1 time eller mer? Får du og slike times-orgasmer? Anonymkode: 776e9...c68 Jeg vet jo ikke helt hvordan det føles for han, men det han sier er at han er i en slags kroppsorgasme hele tiden, og at den når noen sinnsyke topper når jeg berører han. Han ble veldig redd for hjertet sitt i starten, trodde han fikk hjerteinfarkt fordi det var så kraftig. Han spruter ikke til slutt, han spruter aldri uansett om vi har vanlig sex eller han får superorgasme. Den stopper når vi avslutter den med at jeg sier at han bør avslutte eller han ikke orker mer. Han har absolutt ikke tidsforståelse mens det pågår og tror det bare har gått noen minutter, mens det har gått 30-60 minutter. Noen ganger avslutter han etter et kvarters tid også. Han kommer ut av det ved å ville det. Men kroppen lever litt sitt eget liv etter å ha avsluttet, så det kommer gjerne noen orgasmer i etterkant hvis jeg legger meg i armkroken feks. For å få han til superorgasme må han slappe fullstendig av, tror han går inn i en meditativ tilstand. Jeg fokuserer på penis, og suger han sakte. Leser kroppsspråket hans godt og stopper rett før han kommer på nytt og på nytt. Teaser han skikkelig. Når han endelig får komme gir jeg han orgasmen sakte. Hele prosessen med suging tar ikke mer enn 10 minutter. Kan også suge han uten at han får superorgasme, han må være i rett modus til det for at det skal skje. Men han klarer ikke å få det til med runking. Jeg får absolutt ikke noe tilsvarende, selv om jeg skulle ønske det. Jeg får kun en klitorisorgasme ved hjelp av leketøy og det er det. Forskjell på folk 😅 Men jeg unner han det! Anonymkode: 14292...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #19 Del Skrevet 4. august 2024 Gadd du å se på en 30 minutters orgasme?😳 Anonymkode: 1f1d6...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #20 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg får dette selv med min nåværende elsker - jeg skjelver i hele kroppen i lang tid selv om vi stopper - og får mange små orgasmer under selve sex'en......det er kun kroppskontakten som gjør at det varer og varer etterpå...og jeg er kvinne 😉 Anonymkode: d25a5...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå