Gå til innhold

Spm til dere med ikea EKET møbler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde?? Leste noen passe irriterte anmeldelser på EKET produkter, der de klaget på slarkne skuffer, skeive skuffer, og generelt dårlig kvalitet. Jeg hadde designet møbel til gangen med EKET da disse var en av de få som passet inn (med sine 70 og 35cm moduler), men lurer veldig nå. Og siste, men viktige spm: tror dere en skuffeseksjon på 70+35 med mittzon bordplate oppå tåler å bli brukt som sittebenk?😅 Står maks 10kg på de, men står også maks 20kg på BESTÅ og jeg har ofte brukt en BESTÅ 120 seksjon som sittebenk før🤓 Takk for svar!

Skrevet (endret)

Jeg hadde en eket kommode for noen år siden. Dørene var litt skjeve (men var garantert bare meg som la merke til det), men jeg likte den veldig godt og angrer litt på at jeg solgte den. 

Jeg tror ikke eket-serien er solid nok til sittemøbel... 

Endret av powerpuffen
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Har minste typen, ikke dør eller skuffer. Bruker den flittig til bøker som blir "skiftet ut" hver kveld av barna. Finnes ikke tegn til slitasje, og er nå to år gammel omtrent. Men den står jo helt i ro, den kommoden, vet ikke hvordan det ville vært med slamrende dører og skuffer som blir dratt i. Min niåring har sittet oppå den en gang, men jeg ville ikke stolt på den som en sittebenk av noe slag. 

Men kan være det hadde gått greit. Vi har brukt Kallax som spisebenk, funka fjell. Tror neppe det er anbefalt fra produsenten, så ble på eget ansvar eller hva jeg skal si 😅

Anonymkode: 73624...2c8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...