AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Føler ikke han er intressert lenger og virker som han vill ha minst mulig kontakt. Når vi er sammen er alt rosenrødt men ellers svarer han ikke på mange timer og skriver kun med punktum og kanskje smilefjes. Hver gang vi møtes er det jeg som spør. Han har tatt av lyden sier han men når jeg er med han har den alltid vært på. Når vi er i sammen koser vi heletiden og vi trenger ikke ha sex hvergang. Noen jeg kjenner sier han virker veldig forelsket når de spør om meg. Jeg står igjen helt forvirret. Jeg vet han har redsel får forhold. Får morgen melding hverdag. Er det jeg som overtenker? Jeg har en tedens til og overtenke. Vurderer og bare spør han men vill ikke stresse han eller virke dramatisk. før skrev han kyssemunn og svarte fort og på hver eneste snap Anonymkode: 12c15...547
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 Hvor lenge har dette vart? Og du overtenker ikke. Min erfaring er at når du finner forholdet du skal være i så lar han deg ikke tvile. Anonymkode: 24336...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge har dette vart? Og du overtenker ikke. Min erfaring er at når du finner forholdet du skal være i så lar han deg ikke tvile. Anonymkode: 24336...4ef Det jeg også har tenkt.. er man intressert blir man jo glad når man ser melding av noen man liker. Vart i ca en mnde så ikke får lenge. Kjent hverandre lenge fra før Anonymkode: 12c15...547
Macro Skrevet 21. juli 2024 #4 Skrevet 21. juli 2024 Mann eller kvinne, man svarer og sjekker telefonen om man har følelser for en person.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Ja, når interessen daler så får man lett den dårlige følelsen som du beskriver. Du får bare se det an litt, og det går selvsagt an å spørre (om du får et ærlig svar). Anonymkode: 2aef4...893
FrkSolsikke Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 Hvis han faktisk gidder å sende deg en morgen melding hver dag, vil jeg tolke det som at han er interessert. Da er du faktisk noe av det første han tenker på hver dag. 😀😀
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 Det kan være mye som skjer i hodet hans. Kanskje revurderer han hele greia og at det er grunnen til at han ikke er så "på" akkurat nå. Kanskje har han ikke bestemt seg, og sender derfor godmorgen-meldinger fortsatt. Denne fasen som dere er inne i kan være kjempevanskelig, og så blir det jo ett av to mulige resultater: enten så avsluttes det, eller så vokser det seg til et mer seriøst forhold. Mitt beste råd er å gi han tid, og prøve å fokusere på noe annet. Gjør andre ting som gjør deg glad. Prøv å gi litt faen og tenk at "det som skjer, det skjer", men vær alltid positiv og hyggelig når dere har kontakt. Hvis han er i tvil (noe som forsåvidt er greit), så er det ofte dette som får menn til å snu og "komme tilbake". Og hvis han bare forsvinner, så var han ikke interessert nok i utgangspunktet, og det er greit å finne ut det også. Da var han ikke for deg og ville ikke gjort deg lykkelig, uansett. Lykke til! Anonymkode: 712ff...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå