AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Jeg har vært i forhold med samme mann i 15 år, og vi har barn sammen. Forholdet skranter litt, og jeg tenker på hvordan det skulle vært om jeg ble alene. Det føles veldig rart å tenke på, og jeg innser jeg kanskje har mistet min selvstendighet. At etter så lang tid sammen er vi en enhet, vi drøfter problemstillinger og jeg er jo avhengig av hans synspunkt på ting osv. Vi gjør det meste av aktiviteter med barna sammen, vi er rett og slett en enhet. Men jeg ønsker å bli mer selvstendig, bryte litt ut av å være så avhengig av mannen min. Noen som har noen tips eller vært igjennom det samme selv? Jeg har ikke så mye sosialt liv lengre på grunn av tre tette barn og mangel på overskudd. Jeg føler jeg egentlig alltid er tilstede, og har glemt mitt eget liv litt. Anonymkode: 6c9ea...a16 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 Hva med å melde deg på et kurs eller aktivitet? Feks sopp-kurs i høst og turer alene og kanskje sammen med noen du er blitt kjent med. Malekurs, skrivekurs, keramikkurs. Yoga, pilates, svømming. Delta i bokkubb, frivillig arbeid, stå på loppemarked. Du kan også sjekke ulike vennegrupper på Facebook i byen din. Anonymkode: ca667...cbe
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Men jeg ønsker å bli mer selvstendig, bryte litt ut av å være så avhengig av mannen min. Noen som har noen tips eller vært igjennom det samme selv? Spør google om hjelp framfor mannen. Nå skriver du ikke hva som gjør at du er avhengig av mannen din. Hva gjør deg avhengig av han? Har du ikke økonomisk oversikt? Da må du få deg det. Kan du ikke skru på plass et bilde? Google og youtube har videoer og forklaringer på det meste. Jeg fikser også bil ved hjelp av youtube. Funker gullegodt. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): jeg er jo avhengig av hans synspunkt på ting Hvorfor det? Ikke be om hans synspunkt på alt. Spør google/internett. Noen vil også si at du kan spørre chatgpt, jeg foretrekker vanlige mennesker. Anonymkode: dc71f...9a7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Skrevet 21. juli 2024 Gjør som alle andre kvinner, kjøp deg 19 selvhjelpsbøker og start hos en psykolog Anonymkode: 10810...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå