AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Jeg blir så oppgitt og sint på kjæresten min av og til. Slik som i dag har det skjedd mye, og jeg hadde lyst til å fortelle han alt om dagen min. Han spurte hvordan det gikk med det og det, og da svarte jeg, men ikke utfyllende. Var litt sliten akkurat da. Hadde lyst til å prate mer med han detaljert om alt som har skjedd i dag, men han virket så uinteressert og brydde seg ikke mer. Jeg sluttet å snakke med han resten av kvelden. Føler meg ofte ensom fordi jeg ikke føler jeg får snakket ut om ting som er viktig for meg. Anonymkode: 1e745...f18
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 Får lyst til å snakke med andre gutter som faktisk hadde lyttet. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir så oppgitt og sint på kjæresten min av og til. Slik som i dag har det skjedd mye, og jeg hadde lyst til å fortelle han alt om dagen min. Han spurte hvordan det gikk med det og det, og da svarte jeg, men ikke utfyllende. Var litt sliten akkurat da. Hadde lyst til å prate mer med han detaljert om alt som har skjedd i dag, men han virket så uinteressert og brydde seg ikke mer. Jeg sluttet å snakke med han resten av kvelden. Føler meg ofte ensom fordi jeg ikke føler jeg får snakket ut om ting som er viktig for meg. Anonymkode: 1e745...f18 Anonymkode: 1e745...f18
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 En del menn er dessverre dårlig på å engasjere seg i kjærestens liv, og tar og tar emosjonell støtte og omsorg, uten å gi tilbake. Så blir damene slitne og gjør det slutt. Finnes bedre menn der ute, bare sier det. Anonymkode: e05de...077 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 Det kommer helt an på lang tid du pleier å bruke for å fortelle om alt du har gjort. Anonymkode: 287c0...461 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå