Mardina Skrevet 22. juli 2024 #81 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei sikkert ikke🤣🤣🤣 Anonymkode: cde9e...538 👇 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste kan nok evne det, da der ikke er det store kunststykke. Du tror folk egentlig syns det er kjempelekkert og bare er misunnelig?🤣🤣🤣 Anonymkode: cde9e...538 Så voksen og reflektert du er da 🙄 *Ironi* 😄 I tilfelle du ikke skjønte det... 😄 Malmfrid skrev (25 minutter siden): Jeg grøsser av lange negler - og spesielt når man sitter med neglene på leppene og inni munnen 🤑 Har en svigerdatter som er intensivsykepleier og hører ofte hvor nøye håndvask og viktigheten av korte negler i helsevesenet. Jeg har korte negler og bruker neglebørste så ofte jeg kan. Du tror ikke seriøst folk med lange negler sitter hele dagen med fingrene inni munnen? 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 22. juli 2024 #82 Del Skrevet 22. juli 2024 Mardina skrev (Akkurat nå): 👇 Så voksen og reflektert du er da 🙄 *Ironi* 😄 I tilfelle du ikke skjønte det... 😄 Du tror ikke seriøst folk med lange negler sitter hele dagen med fingrene inni munnen? 😲 Jeg har sett svært mange influensere sitte med neglene på leppene sine og litt inni munnen. Vet ikke om det er for å flashe negler eller om det er en uvane. Ekkelt er det okke som. Håper for deres skyld at de ikke sitter sånn hele dagen 😅 Det lille jeg har sett er nok for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. juli 2024 #83 Del Skrevet 22. juli 2024 Malmfrid skrev (Akkurat nå): Jeg har sett svært mange influensere sitte med neglene på leppene sine og litt inni munnen. Vet ikke om det er for å flashe negler eller om det er en uvane. Ekkelt er det okke som. Håper for deres skyld at de ikke sitter sånn hele dagen 😅 Det lille jeg har sett er nok for meg. Jeg kan ikke snakke på vegne av andre, men jeg driver i hvert fall ikke med sånn 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #84 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om de ønsker det - hva er feil med det? Anonymkode: 4df48...32d Så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Anonymkode: cde9e...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #85 Del Skrevet 22. juli 2024 Mardina skrev (15 minutter siden): 👇 Så voksen og reflektert du er da 🙄 *Ironi* 😄 I tilfelle du ikke skjønte det... 😄 Du tror ikke seriøst folk med lange negler sitter hele dagen med fingrene inni munnen? 😲 Du må nok bare leve med at mange syns lange negler er ekkelt samme hvor mye du prøver å forsvare det. Veldig uhygienisk. Og det gjør det jo automatisk ekkelt og ulekkert for mange. Anonymkode: cde9e...538 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #86 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg får litt frysninger om jeg må håndhilse på kvinner med lange negler. Det er uansett utrolig uhygienisk og upraktisk. Anonymkode: cde9e...538 Hva med kvinner som har lange negler OG ringer på fingrene? DET er ekkelt og uhygienisk, det🤮 Anonymkode: 59396...f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #87 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det verste jeg ser, er kvinner med lange negler, neglelakk og ringer som lager mat. Anonymkode: 0c33c...522 Åja, fy faen!🤮🤮🤮 Anonymkode: 59396...f20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet 22. juli 2024 #88 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Lakkerte negler er bakteriebomber, særlig på personer i helsevesenet og på apotek er lakkerte negler en uting. Jo lengre negler desto verre. Anonymkode: 0a97c...57a Hvis man jobber med produksjon av legemidler i sykehusapotek er lakkerte negler rett og slett ikke lov. Heller ikke lange eller kunstige negler, så klart. I "vanlige" apotek foregår det derimot ingen legemiddelproduksjon, og lakkerte negler er fullt lovlig og utgjør ingen hygienerisiko. Mange apotek setter vaksiner, men da bruker de ansatte uansett engangshansker. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #89 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig er det det. Om det er riper eller hakk i neglelakk kan de bli ganske store bakteriebomber. Det er en grunn til helsepersonell på sykehus ikke får ha neglelakk på jobb. Eller hva tror du? Anonymkode: cde9e...538 Du har forsåvidt rett i dersom det er gammel neglakk (over 3, eller andre sier 4 døgn) kan den få riper som kan utgjøre flere mikrober etter håndhygiene. Men nå ska jeg kaste inn en brannfakkel(!) Noen studier viser at nylagt neglelakk faktisk har mindre(!) mikrober enn naturlige negler etter håndhygiene. Tenk det du! Anonymkode: f1a5c...9ca 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #90 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du har forsåvidt rett i dersom det er gammel neglakk (over 3, eller andre sier 4 døgn) kan den få riper som kan utgjøre flere mikrober etter håndhygiene. Men nå ska jeg kaste inn en brannfakkel(!) Noen studier viser at nylagt neglelakk faktisk har mindre(!) mikrober enn naturlige negler etter håndhygiene. Tenk det du! Anonymkode: f1a5c...9ca Jada, men så sitter vel ikke helsepersonell og lakker negler i pausen. Skulle tatt seg ut. Anonymkode: cde9e...538 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 22. juli 2024 #91 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Lange negler er stygt på menn og kvinner. Merkelig å observere menn som shaver alt hår på hodet men lar noen negler vokse og filer de i en fin bue som damenegl. Og enda mer merkelig å se damer som påstår at de ikke er opptatt av utseendet sitt ha negler som viser de er hos pedikyr hver uke. Anonymkode: 3ddc2...34c Du vet noen gjør dette fordi de spiller musikkinstrumenter, ikke sant?... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #92 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du har forsåvidt rett i dersom det er gammel neglakk (over 3, eller andre sier 4 døgn) kan den få riper som kan utgjøre flere mikrober etter håndhygiene. Men nå ska jeg kaste inn en brannfakkel(!) Noen studier viser at nylagt neglelakk faktisk har mindre(!) mikrober enn naturlige negler etter håndhygiene. Tenk det du! Anonymkode: f1a5c...9ca Det kan også komme hakk i neglelakk som er under et døgn gammel. Tenk det du! Like mye bakteriebombe. Anonymkode: cde9e...538 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #93 Del Skrevet 22. juli 2024 katties skrev (1 minutt siden): Du vet noen gjør dette fordi de spiller musikkinstrumenter, ikke sant?... En god gitarist vet hvordan man bruker et plekter. Anonymkode: cde9e...538 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #94 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En god gitarist vet hvordan man bruker et plekter. Anonymkode: cde9e...538 En klassisk gitarist med plekter?!😆Tror jeg ler meg skakk! Anonymkode: 59396...f20 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #95 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er ikke fjas. Det er jo en grunn til at helsepersonell skal ha helt korte negler. Det samler seg mye bakterier under lange og det hjelper ikke alltid med grundig vask. For å si det sånn; folk med lange negler må vaske seg lengre og mye grundigere enn folk med korte. Tror du virkelig de gjør det? Anonymkode: cde9e...538 Aner ikke, jeg gjør det ihvertfall. Syntes det er verre med de som aldri vasker hendene etter toalett besøk. Er endel av de. Anonymkode: a563e...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #96 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jada, men så sitter vel ikke helsepersonell og lakker negler i pausen. Skulle tatt seg ut. Anonymkode: cde9e...538 Hvorfor må de lakke neglene i pausen? Anonymkode: f1a5c...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #97 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En god gitarist vet hvordan man bruker et plekter. Anonymkode: cde9e...538 Du kan ikke så mye om gitarspilling, du. Kan du vel. Anonymkode: 16dae...855 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #98 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan også komme hakk i neglelakk som er under et døgn gammel. Tenk det du! Like mye bakteriebombe. Anonymkode: cde9e...538 Her det synes som om du drar konklusjoner på bakgrunn at du åpenbart synes neglelakk er "ekkelt." Det fremstår for meg som at du har mer følelser knyttet til dette enn fornuft. Riper i fersk lakk er det ingen studier som sier noe negativt om, men i naturlige negler er det også noen som har furer og riper i, uten at det blir dratt frem som hygienisk eller "bakteriebomber" som du kaller det. Jeg vet ikke, men jeg tolker deg som en som ikke er interessert i verken studier eller noe som helst argumentasjon for at neglakk ikke er uhygienisk. For du fremstår som en som bare har bestemt seg. Åkke som. Og det er langt skumlere i en verden i utvikling, enn å faktisk evne å se at ting går fremover og ikke nødvendigvis er som en alltid har tenkt. Anonymkode: f1a5c...9ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #99 Del Skrevet 22. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva med kvinner som har lange negler OG ringer på fingrene? DET er ekkelt og uhygienisk, det🤮 Anonymkode: 59396...f20 Anonymkode: b9e96...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #100 Del Skrevet 22. juli 2024 Synes det er litt smått merkelig hvor mye folk hekter seg opp i andres negler, sånn egentlig Om neglene går utover andre så er det jo en ting, men om man bare ser noen med det så er det litt snålt synes jeg Liker mine jeg. Anonymkode: b9e96...410 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå