Gå til innhold

Lange negler er ekkelt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hoia skrev (1 time siden):

Det er sikkert noen menn som liker å bli runket av damer med lange negler, men for din egen skyld, ville jeg selv ha vurdert om det er noe du liker selv.

Jeg gjør ikke slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mardina skrev (5 timer siden):

👆 Dette !

Ts, les dette innlegget for deg selv et par ganger. Det tror jeg du trenger 😄

Hvorfor må dere forsvare dere så veldig? Hvorfor bryr du deg om hva jeg syns? Møter jo av og til folk med lange negler, syns bare det er ekkelt. Håndhilse syns jeg er ekkelt, spesielt hvis jeg kjenner neglene på hånden min. Kan jeg ikke få ha den meningen? Det er vel en sterk fobi jeg har da, sammen med mange andre.

Anonymkode: cde9e...538

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må dere forsvare dere så veldig? Hvorfor bryr du deg om hva jeg syns? Møter jo av og til folk med lange negler, syns bare det er ekkelt. Håndhilse syns jeg er ekkelt, spesielt hvis jeg kjenner neglene på hånden min. Kan jeg ikke få ha den meningen? Det er vel en sterk fobi jeg har da, sammen med mange andre.

Er ingen som har sagt at du ikke skal få ha en mening. Det er vel heller det at dere som ikke har lange negler, ikke ser ut til å forståelse for at folk er forskjellige og liker forskjellige ting. La nå folk få ha lange negler, hvis dem vil ha det. På hvilken måte påvirker det akkurat deg i hverdagen? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (46 minutter siden):

Er ingen som har sagt at du ikke skal få ha en mening. Det er vel heller det at dere som ikke har lange negler, ikke ser ut til å forståelse for at folk er forskjellige og liker forskjellige ting. La nå folk få ha lange negler, hvis dem vil ha det. På hvilken måte påvirker det akkurat deg i hverdagen? 

Ja folk liker forskjellige ting. Jeg liker ikke lange negler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har et veldig stort behov for å forsvare at du har lange negler. Du får nok ingen med forbi for lange negler til å syns det er fint. 

Vel, selvfølgelig gjør jeg det.
Akkurat som du selv har et veldig stort behov for å forsvare at du har fobi mot lange negler. 
Hvordan påvirker det deg i hverdagen at noen på KG har lange negler? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peanut skrev (1 time siden):

Vel, selvfølgelig gjør jeg det.
Akkurat som du selv har et veldig stort behov for å forsvare at du har fobi mot lange negler. 
Hvordan påvirker det deg i hverdagen at noen på KG har lange negler? 

Prøv igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Enig, skikkelig ekkelt. Tenker på alle bakteriene som de ikke får vasket bort. Er en grunn til at lange negler og neglelakk ikke er lov for sykehusansatte…

Anonymkode: a1f60...318

Mange steder har gått bort fra denne regelen, da ingen forskning støtter at det er farlig. Man desinfiserer og bruker hansker uansett.

For hva tror du ikke fester seg mellom negler og hud hos deg?

Som påpekt tidligere i tråden. Helt korte stubber er mye vanskeligere å rengjøre, da skiten sitter solid mellom negl og hud. 

Anonymkode: 4df48...32d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fobier er noe man bør jobbe med for å kunne leve et normalt liv rundt andre mennesker. 

Det blir jo litt som de som ikke klarer å se tær i sandaler, og slikt. Noe som kun sitter i eget hode. Og som må være ganske plagsomt å leve med. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Prøv igjen....

Nei. Håpløst tilfelle tydeligvis, det er jo spurt noen ganger før meg 0D811B40-4B20-4748-BE05-648D0307F05A.gif.a2c85f808942f375dc8c978bc0a38444.gif  A2B8FC43-F22B-426F-8353-C51F5E97C928.gif.14c53c792debeefc7a0b35ad8ac4a29f.gif

Endret av Peanut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Fobier er noe man bør jobbe med for å kunne leve et normalt liv rundt andre mennesker. 

Det blir jo litt som de som ikke klarer å se tær i sandaler, og slikt. Noe som kun sitter i eget hode. Og som må være ganske plagsomt å leve med. 

Hvorfor så mye stønning og akking over lange negler? (Så lenge ikke neglene sitter på noen i et helseyrke.) Hvorfor dette nærmest tvangsmessig behovet for å fortelle at man ikke liker noe ved andres kropp og utseende?

Anonymkode: 0be45...806

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor så mye stønning og akking over lange negler? (Så lenge ikke neglene sitter på noen i et helseyrke.) Hvorfor dette nærmest tvangsmessig behovet for å fortelle at man ikke liker noe ved andres kropp og utseende?

Hvorfor siterer du meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor siterer du meg? 

Skulle uttrykke at jeg var enig i problemet sitter hos den som reagerer, men blir tydeligvis ikke med mer enn siste man siterer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Peanut skrev (1 time siden):

Nei. Håpløst tilfelle tydeligvis, det er jo spurt noen ganger før meg 0D811B40-4B20-4748-BE05-648D0307F05A.gif.a2c85f808942f375dc8c978bc0a38444.gif  A2B8FC43-F22B-426F-8353-C51F5E97C928.gif.14c53c792debeefc7a0b35ad8ac4a29f.gif

Jeg og flere andre syns lange negler er ekkelt og det er visst veldig vanskelig for deg å godta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og flere andre syns lange negler er ekkelt og det er visst veldig vanskelig for deg å godta. 

Det er visst veldig vanskelig, om ikke umulig, for deg og flere andre å godta at noen liker å ha lange negler. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Peanut skrev (2 timer siden):

Det er visst veldig vanskelig, om ikke umulig, for deg og flere andre å godta at noen liker å ha lange negler. 

Nei, folk må like hva de vil. Jeg syns fremdeles lange negler er ekkelt. Prøver ikke å omvende noen i motsetning til deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, folk må like hva de vil. Jeg syns fremdeles lange negler er ekkelt. Prøver ikke å omvende noen i motsetning til deg.

Det er ingen av oss som liker lange negler i denne tråden, som har prøvd å omvende dere 🙄 Så da spør jeg deg igjen; på hvilken måte påvirker det deg i hverdagen at enkelte av oss har lange negler? Håndhilser du på alle du ser, som har lange negler? 😄 Og tenker at æsj, hun der vil jeg ikke være i nærheten av? 😄

Endret av Mardina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (19 minutter siden):

Det er ingen av oss som liker lange negler i denne tråden, som har prøvd å omvende dere 🙄 Så da spør jeg deg igjen; på hvilken måte påvirker det deg i hverdagen at enkelte av oss har lange negler? Håndhilser du på alle du ser, som har lange negler? 😄 Og tenker at æsj, hun der vil jeg ikke være i nærheten av? 😄

Påvirker meg ikke noe mer enn at jeg syns det er ekkelt når jeg ser det. Og får grøssninger hvis jeg må deale med noen som har det. Kan være håndhilsning eller butikkansatte.  Påvirker visst deg betraktelig mer at jeg syns det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Påvirker meg ikke noe mer enn at jeg syns det er ekkelt når jeg ser det. Og får grøssninger hvis jeg må deale med noen som har det. Kan være håndhilsning eller butikkansatte.  Påvirker visst deg betraktelig mer at jeg syns det er ekkelt.

Du MÅ jobbe med fobiene dine. 

Dette er ikke sunt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...