AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Del Skrevet 21. juli 2024 Har en chihuahua gutt på to år fra før. Tenkte å få en hund til som er middels stor som Border Collie eller Toller. Hva vil dere anbefale? Anonymkode: 25503...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 Ingen. Hunder er ekle og farlige Anonymkode: a875d...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg ville ikke hatt hunder med så stor størrelsesforskjell. Hadde max vurdert størrelser ala MAS / shetland sheepdog. Jeg vet om noen som hadde chihuhua og fikk en liten hund til og de måtte levere tilbake valpen pga chihuahuaen ble redd for den «store» valpen. Anonymkode: 2d0b3...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen. Hunder er ekle og farlige Anonymkode: a875d...2a7 Så utrolig nyttig informasjon fra deg 🙄 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ville ikke hatt hunder med så stor størrelsesforskjell. Hadde max vurdert størrelser ala MAS / shetland sheepdog. Jeg vet om noen som hadde chihuhua og fikk en liten hund til og de måtte levere tilbake valpen pga chihuahuaen ble redd for den «store» valpen. Anonymkode: 2d0b3...904 Litt enig i dette, samtidig kjenner jeg til flere med malle og chihuhua av alle ting. Men det er strenge regler hjemme og en del avsperringer, spesielt i begynnelsen. Anonymkode: ea239...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå