Gå til innhold

..

Nordlandspia

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Min forlover går inn for oppgaven med mye vind i seilene, og er allerede begynt å mase om hvem jeg vil ha med i utdrikningslaget.

Vi er enige om noen som følger hele dagen, og en større gjeng som kommer på kvelden.

Hvor langt ut i venneflokken ber man? Ber man alle?

Er det vanlig å be noen av konene til brudgommens venner? Har to eller tre der som har vært kjempehyggelige og inkluderende med meg, så de kunne jeg tenke meg å be på kvelden eventuelt.

Ber dere svigersøstrene deres? Har jo bare ei, men er litt usikker på om jeg vil ha henne med hele dagen eller kun på kvelden..

Tips mottas med takk!

jeg var i utdrikkningslag til svigerrinnen min.

Der var svigerrinner, søstre, nære søskenbarn og venninner av bruden bedt. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
jeg var i utdrikkningslag til svigerrinnen min.

Der var svigerrinner, søstre, nære søskenbarn og venninner av bruden bedt. :)

Og alle var med hele dagen! Bortsett fra ei som var gravid, hun droppet festen på kvelden ;)

Skrevet

Jeg har bedt venninner, svigerinner, damen til min kjære sin forlover og kusinen min (har kun én kusine over 18). et er kun 3 av de jeg har bedt som ikke kommer i bryllupet. Det er to klassevenninner som jeg ikke har sett på et par år, pluss en som jeg går i klasse med nå. Vi blir vel 16 stk. ca.

Skrevet

Jeg ville bare ha mine egne venninner der, altså ikke koner av venner av brudgommen eller familiemedlemmer på hans side. Hadde lyst til å kunne prate fritt om ekskjärester og gamle minner... Jeg har heller aldri reagert på å ikke bli invitert i utdrikningslaget til bruden, når kompiser av min kjäre skal gifte seg.

Jeg ville også bare ha venninner i utdrikningslaget som var invitert i bryllupet. Men glemte forsåvidt å sette kusinene mine på gjestelisten til utdr.laget... Det kom jeg plutselig på midt i bryllupet...men da var det jo litt sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...