Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Peanut
Skrevet
23 minutter siden, HelgeK said:

Michelle Obama?  😕

Hun har sagt hun ikke vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PeeWee skrev (14 timer siden):

Hva var det som var bedre under Trump enn tidligere presidenter?

bullehurk skrev (14 timer siden):

Det lurer jeg også på + at det bae er 3 år som skiller ham og Biden i alder, så dette pratet om alder og helse ? .... vel....

Det var vel det at abort ble forbudt (og straffbart) og det ble åpent for å la hets og hatretorikk flyte fritt som en del liker.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bra Biden trakk seg og jeg håper Trump taper valget. 

Skrevet
21 hours ago, Justlooking said:

Sjofle triks?

De trengte ikke bruke sjofle triks, når hun går ut å kaller store deler av velgermassen deplorables. Jeg hadde ikke giddet stemme på en som så ned på meg, eller på mine medmennesker. 
Helt uten innsikt. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

What can BE! Unburdened by what has been! No more malarkey. Dette blir spennende!

Haha, hun er så lik hovedkarakteren i "Veep"!

Edit: må ta med denne klassikeren...

Endret av likestilling
  • Nyttig 2
Skrevet
GP950mAh skrev (På 21.7.2024 den 23.59):

Kamala Harris er for mange selve personifiseringen av den venstrevridde ekstrem-woke som Trump var en motreaksjon på. At hun satt i månedsvis og tvinnet tommeltotter mens grensene i sør ble oversvømt av migranter har heller ikke hjulpet på populariteten. Demokratene bør finne noen bedre om de skal ha sjangs til å slå Trump i November.

Kamala Harris slår Trump på meningsmålinger (artikkel i NRK)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg heier på Kamala Harris!  Har lenge hatt et godt inntrykk av henne, og trodde hun ville spille en viktig rolle for demokratene som visepresident.  Men nei, hun hun har vært nesten usynlig.  Ryktene sier at Bilden ga henne de to vanskeligste sakene, innvandring og abort, med hensikt.  Internasjonalt deltok hun lite.  Og det endatil at det var tydelig at Bilden hadde stort behov for en stand-in.  
Nå håper jeg demokratene lar Harris komme til sin rett og får vist oss hva hun duger til.  Hun er engasjert, modig og direkte!  Jeg heier på henne! :)

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Amossa skrev (6 minutter siden):

Jeg heier på Kamala Harris!  Har lenge hatt et godt inntrykk av henne, og trodde hun ville spille en viktig rolle for demokratene som visepresident.  Men nei, hun hun har vært nesten usynlig.  Ryktene sier at Bilden ga henne de to vanskeligste sakene, innvandring og abort, med hensikt.  Internasjonalt deltok hun lite.  Og det endatil at det var tydelig at Bilden hadde stort behov for en stand-in.  
Nå håper jeg demokratene lar Harris komme til sin rett og får vist oss hva hun duger til.  Hun er engasjert, modig og direkte!  Jeg heier på henne! :)

Jeg også. Ingen av presidentene (unntatt kanskje Obama, min favoritt gjennom tidene) er perfekte eller noe å se opp til, men Harris kan tenkes å vise seg og nå opp på toppen. 

• Liker 3
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Jeg også. Ingen av presidentene (unntatt kanskje Obama, min favoritt gjennom tidene) 

Så du liker Mr dronestrike altså. Fyren som lovet å stoppe krigene under valgkampen, men som elsket smutthullet med droner hvor kan kunne drepe og krige så mye han ville i alle land han ville uten å få noe som helst godkjennelse fra kongressen. Og selvsagt gjorde han heller ingen ting annet enn å videre eskalere de offisielt erklærte krigene USA var med i gjennom hele sine to presidentperioder.

• Nyttig 2
Skrevet

Digger denne fremstillingen 

IMG_1084.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Syntes det blir litt mye halleluja-stemning nå. 

• Liker 3
Skrevet

Er noen andre sitter med et uttrykk at det hele er bare en gigantisk, vel-gjennomtenkt og veldig vel-gjennomført PR-stund, eller markedsføringstrategi? At det hele var planlagt fra begynnelsen av, at Joe Biden har aldri tenkt å stille opp men forberedte og ventet til helt riktig tidspunkt for å annonsere det? Jeg føler meg selv som konspirasjonsteoretiker når jeg skriver det men det er bare så påfallende. Trump har bygd hele sin kampagne på en ting og bare en ting - at Joe Biden er for gammel, at Trump er yngre. Alle pengene han brukte på å bevise at Joe Biden har for dårlig helse. Når Kamala Haris nå overtar, fungerer hele Trumps valgkampagne mot ham selv, han er jo gammel. Han er faktisk bare 3 år yngre enn Joe Biden, ikke store forskjeller der. Da han har bygd hele sine valgkampagne på "gamle menn som sitter for lenge ved makta" så har han nå i praksis blitt lurt trill rundt og har finansiert en PR-kampagne mot seg selv. 

En annen veldig stor problem i USA at unge ikke vil stemme. De gidder ikke, de tror ikke på at det gir effekt. Det at Kamala Haris blir nå så plutselig en presidentkandidat, det sies at det kan mobilisere unge velger. Endelig har de et valg (tilsynelatende), et valg som er helt åpenbart også, mellom en ung, progressiv demokratisk kvinnelig kandidat og en gammel mann som er i tillegg dømt lov-forbryter. Hvis unge kommer til å stemme nå, Kamala vil vinne.

Jeg synes forresten at Kamala Haris er en unektelig bedre presidentkandidat. Jeg liker bare ikke slike kulissespill og manipulering. 

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, RedFox81 said:

Er noen andre sitter med et uttrykk at det hele er bare en gigantisk, vel-gjennomtenkt og veldig vel-gjennomført PR-stund, eller markedsføringstrategi? At det hele var planlagt fra begynnelsen av, at Joe Biden har aldri tenkt å stille opp men forberedte og ventet til helt riktig tidspunkt for å annonsere det?

Nei.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
On 7/25/2024 at 2:44 PM, RedFox81 said:

Er noen andre sitter med et uttrykk at det hele er bare en gigantisk, vel-gjennomtenkt og veldig vel-gjennomført PR-stund, eller markedsføringstrategi? At det hele var planlagt fra begynnelsen av, at Joe Biden har aldri tenkt å stille opp men forberedte og ventet til helt riktig tidspunkt for å annonsere det?

Hvorfor skulle Biden ønske å bli ydmyket ved  å bli presset til å trekke seg som presidentkandidat fordi velgerne, partitoppene, mediene og donorene fordi alle mente han var uskikket til å fortsette som president?

Hadde han ønsket å gå av så hadde han nok gjort det med mer verdighet ved å trekke seg på eget initiativ og  aldri stilt til gjenvalg. 

I tillegg hadde det vært bedre for Demokratene om Biden sa ifra FØR de hadde valgkamp om presidentkandidat for 2024. Nå endte det jo med at mange gode kandidater valgte å ikke stille fordi de følte det var illojalt å stille mot Biden. 

Endret av SVK
Skrevet
On 7/22/2024 at 7:10 PM, SVK said:

Bra Biden trakk seg og jeg håper Trump taper valget. 

Kan legge til at jeg også misliker visepresident-kandidaten til Donald Trump.  

Skrevet

Trist at Joe Biden sin lange politiske karriere ikke fikk en verdigere avslutning, han burde ikke stilt til gjenvalg, det er helt klart, men samtidig er det kanskje ikke så rart å forstå at han ikke ville gi seg, han har vært brennende engasjert i politikk hele sitt liv, har kjempet for endringer og ville gjøre mer, så at det var tøft å gi fakkelen videre er det ingen tvil om. Joe Biden var en svært dyktig debattant da han var yngre, vp-debattene under valget i 2016 var morsomme å se på, å se på hvordan han tørket gulvet med Paul Ryan. 

Det er trist å se hva Trump har gjort med det republikanske partiet... Klarer ikke å forstå at han fremdeles har støtte i partiet mtp alt det fæle han gir uttrykk fir. Han er en bølle. En som skaper splid og splittelse. Før var de demokratiske og republikanske presidentkandidatene respektfulle mot hverande, tok hverandre i hånda og var profesjonelle, men Trump inne i bildet er det ikke mulig.

Syns dette klippet var rørende, hvor Biden trøster datteren til John McCain, McCain var presidentkandidaten i det republikanske partiet i 2008. Noen som husker hva Trump sa om McCain, at han ikke var en krigshelt fordi han ble tatt til fange....

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
TS-bruker skrev (8 timer siden):

Trist at Joe Biden sin lange politiske karriere ikke fikk en verdigere avslutning, han burde ikke stilt til gjenvalg, det er helt klart, men samtidig er det kanskje ikke så rart å forstå at han ikke ville gi seg, han har vært brennende engasjert i politikk hele sitt liv, har kjempet for endringer og ville gjøre mer, så at det var tøft å gi fakkelen videre er det ingen tvil om. Joe Biden var en svært dyktig debattant da han var yngre, vp-debattene under valget i 2016 var morsomme å se på, å se på hvordan han tørket gulvet med Paul Ryan. 

Det er trist å se hva Trump har gjort med det republikanske partiet... Klarer ikke å forstå at han fremdeles har støtte i partiet mtp alt det fæle han gir uttrykk fir. Han er en bølle. En som skaper splid og splittelse. Før var de demokratiske og republikanske presidentkandidatene respektfulle mot hverande, tok hverandre i hånda og var profesjonelle, men Trump inne i bildet er det ikke mulig.

Syns dette klippet var rørende, hvor Biden trøster datteren til John McCain, McCain var presidentkandidaten i det republikanske partiet i 2008. Noen som husker hva Trump sa om McCain, at han ikke var en krigshelt fordi han ble tatt til fange....

Veldig fint skrevet.

• Liker 1
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...