AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Var ute igår å hadde det gøy. Dagen derpå er aldri gøy i seg selv. Men mottok en mld fra pasient greia på nett om at jeg mulig må koniseres igjen etter at jeg for andre gang har celleforandringer. Pluss at daten jeg hadde ikke vil mer. Så topper det seg med at jeg må ha et møte på jobb grunnet noe jeg må forbedre meg på, gjelder litt slurv i arbeidet. Ikke rart jeg har hatt en dårlig dag.. Føler jeg mange ganger bare må smile og være liksom glad... er 34 , snart 35. Håper det blir bedre. Anonymkode: 12cd4...2c8 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Høres ut som en dag der alt går galt ja! Håper også det blir bedre for deg snart. Fylleangst er aldri gøy, så forhåpentligvis er det bedre alt i morgen. Anonymkode: 19e65...008
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Skrevet 22. juli 2024 Høres helt normalt ut å bli bekymret av dette her. Det ordner seg sikkert, men sånne ting er stressende, særlig når det blir mer på en gang. Anonymkode: dde39...48e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 Stakkars deg ❤️ mye å forholde seg til på en gang. Prøv å ta ting for ting. konisering er bra, for da blir du kvitt skiten. Når det er for andre gang så får de ta nok av tappen så det er borte. ang jobben, så vare legg deg flat og si du har hatt litt å stå i privat den siste tiden, og at det har påvirket konsentrasjonen din. Men at du nå har funnet ut av ting og skal ha bedre fokus. bare legg deg flat. ang daten… vel, kjipt men hans tap. Kanskje teite råd, men min strategi når ting topper seg når det er flere ting samtidig. Anonymkode: 64808...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Skrevet 22. juli 2024 Det var mye på én gang! Uff, klem til deg 🌸 Anonymkode: 39786...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Stakkars deg ❤️ mye å forholde seg til på en gang. Prøv å ta ting for ting. konisering er bra, for da blir du kvitt skiten. Når det er for andre gang så får de ta nok av tappen så det er borte. ang jobben, så vare legg deg flat og si du har hatt litt å stå i privat den siste tiden, og at det har påvirket konsentrasjonen din. Men at du nå har funnet ut av ting og skal ha bedre fokus. bare legg deg flat. ang daten… vel, kjipt men hans tap. Kanskje teite råd, men min strategi når ting topper seg når det er flere ting samtidig. Anonymkode: 64808...6e4 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var mye på én gang! Uff, klem til deg 🌸 Anonymkode: 39786...ea8 Ja føler det. Daten holder litt på meg da, vil ikke avslutte men merker han ikke gir like nye som før. Sliter De siste 2årene med migrene og kjenner det er litt på vei igjen. Det er så vanskelig å være meg akkurat nå. Anonymkode: 12cd4...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå