AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Dette er en utstabil person. Han er ekstremt hevngjerrig med psykopatiske trekk. Her er det mange detaljer jeg kunne forklart, men det blir for mye. Det viser seg at han har tatt et utrolig krenkende bilde av meg når jeg ligger å sover naken!! Dette var mens vi var sammen fortsatt og hadde et «bra» samliv. Hvem i all verden gjør noe sånt? Jeg har ventet på «neste trekk» hva han skal gjøre for å sette meg ut eller vri på sannheter, men dette her er jeg sjokkert over. Har jeg loven i ryggen her på at dette er straffbart? Nå kan det hende han blir enda verre mot meg ved å anmelde. Han skyr ingen midler. Det virker som har får energi til ondskapen sin ved å holde konflikter gående og han har vært i rettssaker med folk før. Han har også paranoide trekk med sjalusi, og denne kombinasjonen kan rett og slett være skummel. Hva gjør jeg nå? Mulig denne bør stå under juridisk .. bare flytt denne hvis det ble feil kategori. Anonymkode: 6f945...cc7 2
Irak Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en utstabil person. Han er ekstremt hevngjerrig med psykopatiske trekk. Her er det mange detaljer jeg kunne forklart, men det blir for mye. Det viser seg at han har tatt et utrolig krenkende bilde av meg når jeg ligger å sover naken!! Dette var mens vi var sammen fortsatt og hadde et «bra» samliv. Hvem i all verden gjør noe sånt? Jeg har ventet på «neste trekk» hva han skal gjøre for å sette meg ut eller vri på sannheter, men dette her er jeg sjokkert over. Har jeg loven i ryggen her på at dette er straffbart? Nå kan det hende han blir enda verre mot meg ved å anmelde. Han skyr ingen midler. Det virker som har får energi til ondskapen sin ved å holde konflikter gående og han har vært i rettssaker med folk før. Han har også paranoide trekk med sjalusi, og denne kombinasjonen kan rett og slett være skummel. Hva gjør jeg nå? Mulig denne bør stå under juridisk .. bare flytt denne hvis det ble feil kategori. Anonymkode: 6f945...cc7 Skaden er jo dessverre allerede skjedd...Usikker på om du får gjort så mye med det...Du kan anmelde hvis du vil. Jeg hadde ikke gjort det. Det hadde jeg ikke turt hvis det stemmer det du skriver her. Er han pågående så kan du få besøksforbud. Hadde ihvertfall innstallert kamera ved utgangsdør. Så veldig nøye på å låse alle dører! Gjør det du kan for at du kan føle deg trygg. Vet om de som har flyttet hvis det har vært for ille...Det er det ikke alle som har mulighet til. Ta vare på deg selv ts 🤗. Mange varme tanker til deg 🪷💕. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 Irak skrev (1 time siden): Skaden er jo dessverre allerede skjedd...Usikker på om du får gjort så mye med det...Du kan anmelde hvis du vil. Jeg hadde ikke gjort det. Det hadde jeg ikke turt hvis det stemmer det du skriver her. Er han pågående så kan du få besøksforbud. Hadde ihvertfall innstallert kamera ved utgangsdør. Så veldig nøye på å låse alle dører! Gjør det du kan for at du kan føle deg trygg. Vet om de som har flyttet hvis det har vært for ille...Det er det ikke alle som har mulighet til. Ta vare på deg selv ts 🤗. Mange varme tanker til deg 🪷💕. Takk Irak🥹🩷 Jeg vurderer å rådføre meg med politi, men vet jo det gjør lite med sånne ting. Dette er også under trakassering og spolerer ting med vilje. Å få inn fysisk politi ville vært kanskje farlig for meg. Har flere kameraer så det er ikke sånn at han stalker rundt av det jeg har sett. Det er all utpsyking og siste krampetrekning av makt han viser da og nakenbilde anser jeg som er trussel på at han flere ting på lager hvis jeg ikke følger hans pipe. Anonymkode: 6f945...cc7
Irak Skrevet 21. juli 2024 #4 Skrevet 21. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk Irak🥹🩷 Jeg vurderer å rådføre meg med politi, men vet jo det gjør lite med sånne ting. Dette er også under trakassering og spolerer ting med vilje. Å få inn fysisk politi ville vært kanskje farlig for meg. Har flere kameraer så det er ikke sånn at han stalker rundt av det jeg har sett. Det er all utpsyking og siste krampetrekning av makt han viser da og nakenbilde anser jeg som er trussel på at han flere ting på lager hvis jeg ikke følger hans pipe. Anonymkode: 6f945...cc7 Bare hyggelig 🤗. Du får bare stålsette deg. Vise han at du ikke lar deg terrorisere. Det er slitsomt. Hvis han ikke får noe oppmerksomhet på det, så gir han nok opp til slutt. Du må ihvertfall ikke la han tror at han har noe makt over deg. Da kan det fort eskalere.... Slike som han kan lukte frykt på lang avstand...Så du må få Guds skyld ikke vise han at du er redd hvis det er det du er ❤️. Føler med deg i den situasjonen du har havnet i ❤️. Ikke lett dette her ❤️. Endret 21. juli 2024 av Irak
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Skrevet 22. juli 2024 Hva har han gjort med bildet ? Anonymkode: 08754...240
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 19.44): Dette er en utstabil person. Han er ekstremt hevngjerrig med psykopatiske trekk. Her er det mange detaljer jeg kunne forklart, men det blir for mye. Det viser seg at han har tatt et utrolig krenkende bilde av meg når jeg ligger å sover naken!! Dette var mens vi var sammen fortsatt og hadde et «bra» samliv. Hvem i all verden gjør noe sånt? Jeg har ventet på «neste trekk» hva han skal gjøre for å sette meg ut eller vri på sannheter, men dette her er jeg sjokkert over. Har jeg loven i ryggen her på at dette er straffbart? Nå kan det hende han blir enda verre mot meg ved å anmelde. Han skyr ingen midler. Det virker som har får energi til ondskapen sin ved å holde konflikter gående og han har vært i rettssaker med folk før. Han har også paranoide trekk med sjalusi, og denne kombinasjonen kan rett og slett være skummel. Hva gjør jeg nå? Mulig denne bør stå under juridisk .. bare flytt denne hvis det ble feil kategori. Anonymkode: 6f945...cc7 Anmeld det! Anonymkode: 286f9...97a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Skrevet 22. juli 2024 Hvordan vet du at han har et bilde av deg? Har han delt det med andre? Start med å be han slette bildet. Skriftlig. Det blir ulovlig hvis han deler det. Anonymkode: 9abb8...0e4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 18.44): Dette er en utstabil person. Han er ekstremt hevngjerrig med psykopatiske trekk. Her er det mange detaljer jeg kunne forklart, men det blir for mye. Det viser seg at han har tatt et utrolig krenkende bilde av meg når jeg ligger å sover naken!! Dette var mens vi var sammen fortsatt og hadde et «bra» samliv. Hvem i all verden gjør noe sånt? Jeg har ventet på «neste trekk» hva han skal gjøre for å sette meg ut eller vri på sannheter, men dette her er jeg sjokkert over. Har jeg loven i ryggen her på at dette er straffbart? Nå kan det hende han blir enda verre mot meg ved å anmelde. Han skyr ingen midler. Det virker som har får energi til ondskapen sin ved å holde konflikter gående og han har vært i rettssaker med folk før. Han har også paranoide trekk med sjalusi, og denne kombinasjonen kan rett og slett være skummel. Hva gjør jeg nå? Mulig denne bør stå under juridisk .. bare flytt denne hvis det ble feil kategori. Anonymkode: 6f945...cc7 Jeg var i en lignende situasjon. Han ville tøffe seg, og legge ut nakenbilder. Jeg kontret med at han skulle bli brutalt hengt ut på nettet som pedofil - skrevet på engelsk - slik at flest mulig får lest det, selvsagt med bildet av trynet hans og alt, så roet han seg ned, gitt. Rart det der? 😂 Anonymkode: f6734...884 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå