Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker at mannen min er sammen med meg av helt andre grunner enn ekte kjærlighet.  

Når han viser meg kjærlighet føles det så kunstig og påtatt. Det føles som et søken om bekreftelse for hans egen del.

Jeg elsker han og gjør alt for han. Men føler jeg får lite tilbake. 

Bare for å forklare (dere kan skippe dette og heller lese siste avsnitt

Eks gir han meg et kyss eller en klem, blir han furt om jeg ikke hiver meg over han. Omså jeg står opptatt i noe som middagen. Det er ikke nok om jeg gir en klem,  kyss eller smil tilbake. Jeg må tydelig vise at jeg har ekstremt lyst på han og lyst på sex med engang. 

Han viser ikke at han ønsker å bli kjent med meg og tilfredsstille meg. Han spør meg ikke om ting om meg og aldri gjort. Noe jeg egentlig stusset over fra starten. Forteller jeg noe om meg selv,  blir han bare stille og fjern. 

Gjør han noe jeg ikke liker så godt som jeg sier ifra om, hører han ikke og gjentar det gang på gang. Sier jeg ifra om noe jeg liker godt at han gjør, gjør han det ikke. Han leser heller ikke kroppspråket mitt. Jeg føler han er mer opptatt av egne behov og tilfredsstillelse. 

Og dette går igjen med alt.

Han legger ikke noe i gaver han gir og virker ikke interessert i å gi noe jeg ønsker meg eller betyr mye for meg. Eks gir han vært år til jul og bursdag en gaveeske med såpe og lotien jeg ikke tåler og ikke kan bruke. Jeg har nå en stor kurv på badet med produkter jeg ikke kan bruke.

Det virker ikke som han bryr seg om følelsene mine og mitt velvære. Er jeg lei meg,  gjør han eller noen andre noe som sårer, har jeg smerter etc så gjør det liksom ikke noe. Han kan såre meg,  si unnskyld og mene at det holder, selv om han fortsetter å såre meg. Hvis jeg ikke godtar unnskyldningen og legger alt bak meg,  blir han furt eller sint. Går å gjør noe annet eller legger seg.  Er jeg fortsatt lei meg dagen etter så skjønner han ikke hvorfor. Da skal jo alt være glem? 

Han kan sitte i sofaen å se jeg har tydelige smerter mens jeg gjør husarbeid som må gjøres. Sier eks "uff, ser ut som du har vondt". For noen år siden hadde vi visning på leiligheten vår. Jeg hadde så smerter i føttene at jeg til tider måtte krabbe eller sitte for å gjøre i stand huset. I stede for å ta over fikk jeg kommentarer som "du gir deg ikke,  du gjør en god jobb, så flink du er". Ble jeg irritert kom det "hvorfor er du sur?" 

Han steller heller aldri i stand noe som gleder meg eller tar meg med på ting. Lager han mat, er det ting han liker som jeg ikke liker så godt. Også sitter han å skryter av seg selv 😂. Ser vi film må det være en sjanger han liker, ellers vil han ikke se. Skal vi være sosiale med andre må det være folk som gir han mye oppmerksomhet og bekreftelse. Sier jeg noe,  avbryter han meg som oftest og tar over samtalen. Er det folk som ikke gir han mye oppmerksomhet og bekreftelse går han eller sitter med telefonen. Alle samtaler med meg må være om ting han interesserer seg for, og interessene hans er noe sære. 

Han kan ikke si hva han liker med meg!?!  

Han ønsker sex, viser at han blir tent og liker kroppen min. Han er veldig fysisk i kjærlighetsspråket. Tar jeg opp noe, lovet han endringer og jeg ser sårbarheten hans/ønske om endring. Og noen ganger endrer ting seg. Alle rundt oss tror at han er hodestups forelsket i meg. 🤔 Så mange ganger tenker jeg at det er meg det feiler noe. Men han sier ikke annet enn at han skulle ønske jeg var mer fysisk. Noe jeg er når jeg er trygg. Hva tenker dere? Hvordan vet man liksom at noen elsker deg? 

Anonymkode: c5ee8...44e

Videoannonse
Annonse
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Uavhengig av hva han føler så kjenn på hvordan han får DEG til å føle deg.

Jeg hadde aldri akseptert å bli behandlet sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...