Gå til innhold

Røyking etter ungene er lagt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi er på campingferie med 2 vennefamilier, kjempekoselig 😄 Ene venninna (kjæreste til kompis) tar seg alltid sigaretter på kveldene når vi har lagt ungene. Jeg synes det er så merkelig. Gjør det for kosen og kun i ferien sier hun. Jeg skjønner bare ikke meningen? Og nå har den andre dama i gjengen også begynt å ta seg en røyk eller 3 på kvelden, vi sitter jo uansett ute og drikker litt vin og kjaser men… føler liksom det er blitt veldig de to nå!

Anonymkode: f6ac5...708

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av alle ting man skal lage en tråd om på KG. La de kose seg med lastene sine hvis de vil, de røyker jo åpenbart ikke i nærheten av barna

Anonymkode: 49b7a...42a

• Liker 23
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Da får du ta deg enn digg eller tre du også, så er du ikke utenfor

Anonymkode: e1c25...f3a

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Det finnes værre ting hun kunne brukt kveldene på. La det gå, du har ikke noe med det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er sjalu, fordi de røyker sammen..?

Anonymkode: 0b680...6f9

• Liker 20
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud er du sjalu? 

Anonymkode: 1cdf8...b9b

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? 🤣

Anonymkode: 840d7...9dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og så?

Hørtes bare trivelig ut det.

Anonymkode: f05a0...60f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så merkelig?

Anonymkode: 18a51...702

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av alle ting man skal bli sjalu på... 

Anonymkode: f79fe...b45

• Liker 3
Skrevet

Utrolig usunn vane er det i alle fall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye støtte å få ja…

Kanskje jeg er litt sjalu, ja? Jeg synes jo det ser koselig ut, men er det virkelig sånn at jeg skal føle meg utenfor bare fordi jeg ikke røyker på kvelden? Er vi kommet dit?

Jeg var ikke forberedt på at de skulle sitte å røyke på kveldene på denne ferien med barna. Vi er da voksne!

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er da voksne!

Tydeligvis ikke alle. Det er utrolig smålig og barnslig å bli sjalu på to damer som koser seg med en røyk og tre.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitter de et annet sted da med røyken sin? Skjønte ikke helt problemet.

Anonymkode: 6cd02...14b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje jeg er litt sjalu, ja? Jeg synes jo det ser koselig ut, men er det virkelig sånn at jeg skal føle meg utenfor bare fordi jeg ikke røyker på kvelden? Er vi kommet dit?

Jeg var ikke forberedt på at de skulle sitte å røyke på kveldene på denne ferien med barna. Vi er da voksne!

Hvorfor føler du deg utenfor da? Kan du ikke sitte sammen med dem uten kreftpinnen i munnen? 

Hadde det vært bedre om du visste på forhånd at det ble røyking i ferien? 

Anonymkode: d6696...940

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her lager du problemer selv. At du føler deg utenfor pga røyk må du nesten jobbe med selv.

Noen av mine kollegaer møtes ute for røyk de også, men det er jo kun pga røyken de henger sammen ute, ikke fordi de vil utestenge noen.

Anonymkode: 1ec63...9db

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva vil du helst høre, da, at disse damene er dumme som røyker og at de definitivt burde la være å røyke og heller konsentrere seg om deg? 

Ta deg sammen!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men går de et annet sted og røyker der i timesvis mens du må sitte alene? Da skjønner jeg at du blir lei deg. Det er dårlig gjort. Men du kan jo bli med. Jeg røyka før, og hadde ikke noe imot at ikke-røykere ble med ut for å skravle.

Anonymkode: 2638b...41f

• Liker 1
Skrevet

Dere sitter uansett sammen ute og klaser og drikker vin. Kan ikke du bare hygge deg med det? 

Det er merkeligere å syntes det er merkelig å ta en røyk på ferie enn det er å ta en røyk på ferie.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...