Tinkiwinkiii Skrevet 21. juli 2024 #1 Del Skrevet 21. juli 2024 (endret) Jeg er en dame i begynnelsen av 40-årene som er liten (1.58) og har litt god rompe og lår for å si det sånn. Jeg liker best å ha parkas-lignende jakker som dekker baken og lår,men ikke for lang.Mange slike jakker blir raskt for lange og rekker til rett over knærene.😅Det synes jeg ikke er så fint.Noen andre på min høyde og med litt former som har tips til en slik jakke jeg er ute etter? Noen som har erfaring i noe slikt i Didriksons,Helly Hansen eller lignende? Endret 21. juli 2024 av Tinkiwinkiii 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 Er 160 cm og rund i kantene (ikke feit), så jeg skjønner problemet. Har funnet en parkas i Jean Paul som jeg synes sitter fint. Bruker for øvrig en del klær i det merket da det har fin passform til min fasong. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkiwinkiii Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juli 2024 Janina1 skrev (2 minutter siden): Er 160 cm og rund i kantene (ikke feit), så jeg skjønner problemet. Har funnet en parkas i Jean Paul som jeg synes sitter fint. Bruker for øvrig en del klær i det merket da det har fin passform til min fasong. Takk for tips om Jean Paul.😊Husker du hva navnet er på den parkas-modellen?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg synes ihvertfall ikke Stormberg sine modeller passer hvis man er lav og fyldig. Jean Paul, er også min favoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg pleide å like Bergans Breheimen, men de blir dessverre ikke produsert lengre. Didrikson kan ha noe. Kari Traa har mye fint, men akk så små i størrelsene Anonymkode: 1d2a1...5a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Del Skrevet 22. juli 2024 Samme problem! Ønsker å prøve jakker fra Uniqlo, denne https://www.uniqlo.com/uk/en/product/blocktech-parka-469776.html eller https://www.uniqlo.com/uk/en/product/cotton-blend-parka-469774.html Men uniqlo selges ikke i Norge og jeg vet ikke hva slags alternativ jeg kan finne her. Alternativet kunne jo vært å kjøpe Norrøna falketind eller north face fornet jacket men et par størrelser for store, for samme oversize effekt. Problemet at da blir armene for lange og for store, og at disse jakkene er mye dyrere og i tillegg mer sporty stil. Anonymkode: 918c3...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå