AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Jeg har nylig startet opp med Mysimba, jeg gikk på det for 3 år siden også, men måtte slutte grunnet kraftig hodepine, gikk da på full dose, og kan ikke huske helt hvor lenge jeg gikk på det før hodepinen oppstod, men det gikk fort over etter seponering. Mistenker i ettertid at bivirkningen kan ha kommet fordi jeg var gravid og ikke visste om det på daværende tidspunkt. Nå når jeg ikke ammer lenger prøver jeg igjen, men begynner nå på 1 tablett å kjenne anspentheten som forårsaket hodepinen sist. Går for en mer langsom opptrapping denne gangen, og kommer i hvertfall til å bruke en tablett i 2 uker, om ikke 3. Det jeg egentlig lurer på er om det er noen som har opplevd anspenthet og hodepine som bivirkning, hvor lenge varte det? Begynner på 2. uka i dag, og kjenner på at det er tungt, men jeg er villig til å stå i det om det vil gå over Anonymkode: cb2c6...ecd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 Jeg hadde litt små hodepine i ca en uke, samme med tretthet. Har gått på det litt over et år, ,og må si de mister virkningen sin. Syntes ikke de hjelper lenger, nesten tvertimot, føler meg mer sulten. Men har tørrhet i munn som kan være plagsomt, samme med litt kløe Anonymkode: 28fa0...3db
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg hadde litt små hodepine i ca en uke, samme med tretthet. Har gått på det litt over et år, ,og må si de mister virkningen sin. Syntes ikke de hjelper lenger, nesten tvertimot, føler meg mer sulten. Men har tørrhet i munn som kan være plagsomt, samme med litt kløe Anonymkode: 28fa0...3db Okei, kjipt at du opplever at virkningen avtar, forhåpentligvis kommer det en ny i løpet av året som skal ha bedre effekt. hvor stort vekttap har du oppnådd totalt? Anonymkode: cb2c6...ecd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Skrevet 21. juli 2024 Jeg har gått på mysimba i 4 uker nå, prøver det for første gang. Trappet opp én tablett i uka, og er nå ferdig med første uke med full dose. Kjenner meg igjen i anspenthet og hodepine, men har ikke hodepine hver dag. Anspentheten har vært aller verst de 3 første dagene etter opptrapping, følte det nesten som jeg var i fight or flight hele tiden, veldig jittery. Har dog angstproblematikk oppå, så sliter alltid med litt anspenthet. Det virker til å roe seg nå, men har allikevel et høyt nivå av anspenthet og følelse av .. jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det føles ut som jeg har konstant g-krefter som velter med litt. Litt som når man er i fly. Håper jo at det går over. Anonymkode: 5889d...69a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har gått på mysimba i 4 uker nå, prøver det for første gang. Trappet opp én tablett i uka, og er nå ferdig med første uke med full dose. Kjenner meg igjen i anspenthet og hodepine, men har ikke hodepine hver dag. Anspentheten har vært aller verst de 3 første dagene etter opptrapping, følte det nesten som jeg var i fight or flight hele tiden, veldig jittery. Har dog angstproblematikk oppå, så sliter alltid med litt anspenthet. Det virker til å roe seg nå, men har allikevel et høyt nivå av anspenthet og følelse av .. jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det føles ut som jeg har konstant g-krefter som velter med litt. Litt som når man er i fly. Håper jo at det går over. Anonymkode: 5889d...69a Det var godt beskrevet i grunn, litt sånn jeg føler det også, håper det går over, i følge legen vil det stort sett det, men det kan ta tid 😪 Anonymkode: cb2c6...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå