Gå til innhold

Mat ved siden av reker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å servere reker i et selskap, men ønsker å servere noe ved siden av. Ikke alle liker reker. Vil ikke lage like mange retter som et koldtbord, men kanskje 2-3 retter utenom? Forslag?

Anonymkode: b8bd7...cc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kyllinglår er enkelt å varme opp,og noe de fleste liker. Nå vet jeg ikke hva du har av tilbehør,men loff kan man jo spise til kyllingen også, evt ha en salat til. 

Evt roastbiff,spekeskinke eller karbonader,som også passer å spise til loff og salat. 

Anonymkode: c8be9...2d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pastasalat eller så er jo alltid lefseruller av ulikt slag poppis. Eksempelvis philadelphiaost, ruccola, agurk, løk og skinke/røkelaks en innertier 🙌🏻

Anonymkode: 3950b...910

Skrevet (endret)

Skal dere sitte å pille reker, så er edamamebønner MED skall ganske så perfekt alternativ. En gjør ca det samme som alle andre, og det tar da ca samme tiden å spise.

Kyllinglår, kubber, eller vinger er også litt samme greien. 

Ellers er jo ulike salater noe mange liker. Jeg ser pastasalat alt er nevnt, og mer mat i enn grønn salat. Grønn salat kan være fint om du har annet med mer mat i da. Lefseruller ser jeg også er nevnt. Litt spekemat, gode oster, eller spanske kjøttboller passer også inn.

Endret av Daisy-love
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg pleier å lage eggerøre og ha røkelaks evt litt spekemat ved siden av hvis jeg vet at noen ikke er kjempefan av reker! 

• Liker 1
Skrevet

Potetsalat med egg i

Oppkuttet grønt, frukt, bær på et fat. Gjerne også med litt ost og spekemat/pølser 

Baguette, hvitløksbrød eller foiccabrød (som jeg på død og liv ikke klarer stave sånn plutselig)

Lomper / wraps med smøreost, laks eller skinke + ost 

Kyllingvinger - til dem som ikke liker reker!

• Liker 1
Skrevet

Avokado.

AnonymBruker
Skrevet

Pasta Arrabiata. Veldig enkel å lage.

- og kanskje en form med loaded fries, også veldig lettvint.

Anonymkode: d73aa...a65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...