AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Som det står i overskrift. Er de som har "cuckquean kink" galne eller er dette en reel greie å tenne på å mannen mans puler andre kvinner? Anonymkode: 1d089...3bd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som det står i overskrift. Er de som har "cuckquean kink" galne eller er dette en reel greie å tenne på å mannen mans puler andre kvinner? Anonymkode: 1d089...3bd Cuckold er en greie ja. Både for kvinner og menn. Anonymkode: 3b833...8a8 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Cuckold er en greie ja. Både for kvinner og menn. Anonymkode: 3b833...8a8 Mener du å kvinner gjør dette frivillig, uten å bli manipulert av en mann? Ts. Anonymkode: 1d089...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Skrevet 21. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Mener du å kvinner gjør dette frivillig, uten å bli manipulert av en mann? Ts. Anonymkode: 1d089...3bd Tja. Kona er den som "pitchet" dette for meg første gangen vi snakket om det. Nå hender det kanskje ett par ganger i året, hvor hun finner ei på byen eller nettapp, som hun tar med hjem eller på hytta, og ber meg kose med, leke med og knulle. Ofte ber hun den fremmede kvinnen om å suge meg hard etter jeg har sprutet, eller runke meg hard hvis hun ikke liker å suge. Slik at de kan leke med hverandre og meg, eller begge bare leker med meg, til jeg spruter inni kona igjen. Så svaret er ja. Noen kvinner gjør helt klart dette uten manipulasjon eller andre negative ting. Men av ren lyst. Det hun tenner på mest, er å dra forhuden min tilbake, styre den mot musa hennes, å se første gangen penisen glir super sakte inn i den fremmede kvinnen. Gjerne mens hun forsiktig koser med klitorisen hennes. Anonymkode: 3fc30...79f 1 3
Pingvinen Skrevet 22. juli 2024 #5 Skrevet 22. juli 2024 Jeg har ikke noe problem med at en partner har sex med ei annen, da jeg ikke tror på monogami. Men ønsker ikke å se på det 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Skrevet 22. juli 2024 49 minutter siden, Pingvinen said: Jeg har ikke noe problem med at en partner har sex med ei annen, da jeg ikke tror på monogami. Men ønsker ikke å se på det Helt riktig Anonymkode: 6fd64...085
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Skrevet 22. juli 2024 Jeg tenner veldig på tanken, alltid gjort, men er for sjalu og usikker til at jeg kunne realisert fantasien med en kjæreste. Anonymkode: 771d8...266
Påkrevd Skrevet 22. juli 2024 #9 Skrevet 22. juli 2024 Ja, det er en greie. Jeg har vært regelmessig på besøk hos et par der begge to likte å se partneren ha sex med en annen, uten å være med selv. Jeg hadde sex med kona, mens mannen så på, og de hadde også en annen dame som hadde sex med ham mens kona så på. Trekanter/grupper er ikke interessant for dem, så jeg og den andre kvinnen var ikke der samtidig. Galskap? Sikkert for mange, men for andre igjen er det bare riktig og godt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #10 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er quean? Anonymkode: f6d5e...79b Quean er gammelt engelsk ord for kvinne. Quean - kvinne Kvinne - quean. ganske logisk egentlig. Anonymkode: 1d089...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå