Gå til innhold

Er det noe du irriterer deg over hos partner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Irriterer meg over at partneren hver morgen setter fra seg en halvfull kopp kaffi på  kjøkkenbenken.

Har kjøpemani av klær, sko, og okkupert de fleste skap i  boligen med klær. 

Er lite strukturert.

Endret av Acer
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er arbeidsnarkoman. Jeg ønsket ferie sammen.

Anonymkode: 99167...23c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Han lukker ikke skapdører. Og han slenger sko og tøfler overalt. Blir mest oppgitt, ikke så irritert

Anonymkode: b34e8...8e7

• Liker 1
Skrevet

At han setter ting inn på kryss og tvers i oppvaskmaskinen så det blir plass til sånn to asjetter og fire kopper.

Jeg har det vel greit 😄

AnonymBruker
Skrevet

Livet er for kort til å irritere seg over småting

Anonymkode: a6e87...18f

• Nyttig 2
Skrevet

Han svelger med lyd og jeg har misofoni 😔

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Masse, men det er vel en del av å være to ulike mennesker i et ekteskap. Det kommer ikke uten irritasjonsmomenter. Så lenge man kan svelge irritasjonen i øyeblikkene går det fint 🙂 

Han glemmer alltid hvor han legger ting, lukker ikke døra ordentlig, smatter og slurper innimellom. Det er gjengangerne, også er det andre ting som dukker opp i blant

Anonymkode: 1c0af...4a5

AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg over at vi alltid blir sent ute til ting, at han tar 0 initiativ ift aktiviteter med barna og at han konsekvent setter oppvask på benken i stede for i maskinen.

Likevel småting i det store bildet :) 

Anonymkode: 03c98...5b2

Skrevet

Han har litt dårlig humor. Eller teit. Eller dum rett og slett. Han er en intelligent mann sånn generelt, men de humoren hans kan jeg gremmes over... 

Skrevet

Han sover til alle døgnets tider, skittentøykurven tror jeg ikke han vet hva brukes til. Ikke lukker han ned toalettlokket før han spyler ned heller. Og skitne tallerkener blir stående på bordet om ikke jeg tar de. 

AnonymBruker
Skrevet

Lett fornærma og langsint. Silent treatment

Anonymkode: 0d16f...7d8

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Å slenge fra seg sure sokker overalt kunne han spart seg for. Sure sokker som henger under stuebordet, sure sokker foran verandadøra osv :ler:

Jeg har ikke mye å irritere meg over, men akkurat det der er litt irriterende og ikke tar han med seg sokkene neste gang han ser de heller :)

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han ser på youtube så og si hele tiden! Jeg blir sprø av de masete, nasale kaklestemmene fra telefonen inne fra toalettet, på badet mens han dusjer, på kjøkkenet mens han lager mat, i sofaen ved siden av meg. Dette gjør også at han alltid bruker opp til en halvtime på do, men det har jeg inntrykk av at så og si alle menn i verden gjør.

Bortsett fra det er han helt nydelig og jeg kommer egentlig ikke på noe annet 🥰

Anonymkode: f398d...048

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Masse, men det er vel en del av å være to ulike mennesker i et ekteskap. Det kommer ikke uten irritasjonsmomenter. Så lenge man kan svelge irritasjonen i øyeblikkene går det fint 🙂 

Han glemmer alltid hvor han legger ting, lukker ikke døra ordentlig, smatter og slurper innimellom. Det er gjengangerne, også er det andre ting som dukker opp i blant

Anonymkode: 1c0af...4a5

Kanskje kan noen vaner eller uvaner  vere eit tidleg   forvarsel om demens ?

Hva er de første tegn på demens?

Tidlig tegn på demens kan være vanskelig å oppdage, både for personen selv og for de rundt.

For noen kan språk, hukommelse eller orientering være det første som svikter. For andre er det endringer i personlighet og humør. Mange glemmer mer med årene.

Anonymkode: b58fb...259

AnonymBruker
Skrevet

Oppvasken på benken eller i vasken i stedet for i oppvaskmaskinen. Også tar han nytt glass hver eneste gang han trenger påfyll, virker det som, for det står skitne glass oooover alt! Og når jeg spør "skal dette glasset i maskinen jeg skal sette på nå?" svarer han "nei" fordi han har tenkt å bruke det seinere. Men glemmer det samme pokker og tar nytt glass og lar det andre stå der det stod til jeg rydder det vekk.

Anonymkode: ac07c...222

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Mye styr med han, men han godtar alt tullet mitt også da, så har ingenting å klage på.

Anonymkode: b9596...ba3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Leonaen skrev (6 timer siden):

Han svelger med lyd og jeg har misofoni 😔

Alle svelger med lyd.

Anonymkode: 99167...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han puster på en veldig irriterende måte, er generelt treig og rydder aldri mens han lager mat. 

Anonymkode: 0135b...618

AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg over rykningene når han sovner, og generelt når han beveger seg i søvne. Det er så voldsomt at jeg våkner, og jeg sliter med å sovne igjen 🙄

Anonymkode: ba703...f75

Skrevet

Han er ikke så god på å planlegge + gjennomføre en del ting, spesielt relatert til fritid hvor alle rammene er opp til ham. Ellers er han ganske så topp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...