AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #21 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 20.53): Slitent. Velg noe annet. Anonymkode: 1f185...2a0 Tror ikke du finner nytt hotell med basseng i gåavstand til Oslo S. Anonymkode: c8696...de4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #22 Skrevet 25. juli 2024 Saga hotel på vakre Uranienborg, ligger rolig til bak slottet. Anonymkode: 156b5...699
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #23 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke du finner nytt hotell med basseng i gåavstand til Oslo S. Anonymkode: c8696...de4 Joda. The Hub. Åpnet i 2019. Anonymkode: 033b2...1f6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #24 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Joda. The Hub. Åpnet i 2019. Anonymkode: 033b2...1f6 "Bassenget" på The Hub er ikke akkurat noe å skryte av. En liten dam, vil jeg heller si. Anonymkode: 5197e...2e2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #25 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Bassenget" på The Hub er ikke akkurat noe å skryte av. En liten dam, vil jeg heller si. Anonymkode: 5197e...2e2 Skal være enig i at det ikke er så stort, men nå var temaet basseng i gåavstand til Oslo S. Et nyere hotell med større basseng, beliggende på Solli plass (altså ikke gangavstand fra Oslo S, med mindre man er glad i å gå) er Sommerro. Kort avstand fra Oslo S med trikk eller tog. Anonymkode: 033b2...1f6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #26 Skrevet 26. juli 2024 Jeg liker the hub best. Nydelig frokost. Anonymkode: 14989...100
isw Skrevet 26. juli 2024 #27 Skrevet 26. juli 2024 Hvis du bare skal ha et sentralt, rent og greit hotell i Oslo, så ville jeg valgt Thon Hotel Opera. Bekymringen min når du vil bo sentralt, er at du skal ende opp i en eller flere av de forferdelige turistfellene som finnes i de områdene, langs havna eller på Aker Brygge. Styr unna Egon, Fridays og basically alt du finner på Aker Brygge. Det er dyrt, ikke spesielt bra mat og ikke spesielt bra service. Bruk heller litt tid på å lese anmeldelser av små kule steder, gjerne litt bortgjemt, på Grünerløkka, St. Hanshaugen eller andre steder litt ut av akkurat turisthelvete. Noen steder finner du sykt god pizza, burgere eller annen mat billigere og tre ganger bedre enn du finner på Fridays og Egon. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #28 Skrevet 30. juli 2024 Vi var veldig fornøyd med familierom på Clarion Collection Hotel Folketeateret med to tenåringer. Sentralt, romslig, nydelig mat, både frokost og kveldsmat, gratis div kaffe fra kaffemaskin i resepsjonen. Hyggelig folk i resepsjonen. Anonymkode: 79e25...eee
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #29 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 12.06): Vi var veldig fornøyd med familierom på Clarion Collection Hotel Folketeateret med to tenåringer. Sentralt, romslig, nydelig mat, både frokost og kveldsmat, gratis div kaffe fra kaffemaskin i resepsjonen. Hyggelig folk i resepsjonen. Anonymkode: 79e25...eee Der har jeg vært før og jeg var ikke overbegeistret. Synes verken frokost eller denne kveldsmaten var noe å skryte over og den overdrevne hyggeligheten var så mye at til og med barna synes det var creepy. Men vi er alle forskjellige, vi likte oss godt på Opera, var stort med flott utsikt, lyse omgivelser, terrasse og nydelig frokost. Reiser vi tilbake og benytter oss av kollektiv transport så blir det Opera for det lå helt genialt plassert og var rent og pent. Anonymkode: f37d6...23c 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #30 Skrevet 5. august 2024 Liker meg godt på Radisson blu Holbergsgate. Hadde familierom til meg og mine tre barn. Ungene storkoste seg i bassenget og jeg trente i treningsrommet rett ved. Ikke enig i at det er slitent. Anonymkode: d64ce...57e
Vampyrina Skrevet 6. august 2024 #31 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Liker meg godt på Radisson blu Holbergsgate. Hadde familierom til meg og mine tre barn. Ungene storkoste seg i bassenget og jeg trente i treningsrommet rett ved. Ikke enig i at det er slitent. Anonymkode: d64ce...57e Helt enig med deg! Veldig fint hotell, ikke slitent i det hele tatt! Da bør man ta seg en tur på Savoy for å se hvor nedslitt et hotell kan bli…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå