Gå til innhold

Noen som kan anbefale et hotell sentralt i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så mange valgmuligheter og det er sikkert mange her inne som er mer bereist enn meg. :) 

En voksen og to tenåringer om det skulle ha noe å si. Greit det er sentralt siden vi kommer til å benytte oss av kollektivtransport og om noen har forslag til kjekke ting for tenåringer så takker jeg for det og.

Anonymkode: f37d6...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må være nærme Sørenga hvor dere kan bade. Clarion Hotel Oslo?

Anonymkode: 96f05...85a

Det MÅ være nærme Sørenga pga bading. MÅ det? Clarion er forøvrig et bra hotell, så enig i forslaget, ikke i begrunnelsen

Anonymkode: a5ce6...aac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må være nærme Sørenga hvor dere kan bade. Clarion Hotel Oslo?

Nei du, disse tenåringene bader kun i basseng om de ikke er i et veldig mye varmere land, er veldig pysete i norsk sjøvann, selv når det er så varmt som det er nå.

Viktigste er at det er sentralt nært Oslo S. Så på The Hub, litt dyrt men kanskje verdt det? Lå iallfall veldig sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Radison blue scandinavia. Holbergs gate. Basseng. Bra frokost. Rett ved trikk og slottet. 

Anonymkode: c8696...de4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Radison blue scandinavia. Holbergs gate. Basseng. Bra frokost. Rett ved trikk og slottet. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei du, disse tenåringene bader kun i basseng om de ikke er i et veldig mye varmere land, er veldig pysete i norsk sjøvann, selv når det er så varmt som det er nå.

Viktigste er at det er sentralt nært Oslo S. Så på The Hub, litt dyrt men kanskje verdt det? Lå iallfall veldig sentralt.

Ta trikk fra hotellet til Oslo S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bondeheimen. Sentralt. 

Har du coopmedlemskap? Sjekk medlemsfordeler på Coop.no Du må være innlogget. 

Anonymkode: 08ec8...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slitent. Velg noe annet.

Anonymkode: 1f185...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hotell Opera rett ved sporene på Oslo S og nær mange attraksjoner.

Anonymkode: 3c8f3...877

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan det være i nærheten av Nasjonalteateret i stedet for Oslo s? Thon Hotell Bristol eller Clarion Savoy, hotell Folketeateret. Opera er bra ved Oslo s, men mye skjer jo lengre opp i byen enn Oslo s

Anonymkode: c1e29...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thon Termininus er bra!  - God frokost eller er the Hub og Thon Opera veldig gode hotell 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar alle sammen. :) 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bondeheimen. Sentralt. 

Har du coopmedlemskap? Sjekk medlemsfordeler på Coop.no Du må være innlogget. 

Anonymkode: 08ec8...cb1

Takk for at du minnet meg på den, alt som var av interesse var tatt på våre datoer men jeg må huske å benytte meg av disse hotelkuppene en annen gang for det hadde jeg helt glemt.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Slitent. Velg noe annet.

Anonymkode: 1f185...2a0

Vi var inne på tanken på det hotellet siden det hadde basseng men få det var mange som var litt misfornøyd med miljøet rundt hotellet og at bassenget var lite.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hotell Opera rett ved sporene på Oslo S og nær mange attraksjoner.

Anonymkode: 3c8f3...877

Vi endte opp her, de hadde visst en fantastisk frokost og så ligger det veldig sentralt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hotell Opera er bra, så godt valg det. Ikke superfint, Thon har dårlig smak, men helt standard hotell-interiør.

Skulle til og foreslå Plaza også, ikke fordi det er verdens beste hotell akkurat, glansdagene til Plaza er over (men det er jo pusset opp siden 90-tallet altså). Men de har svømmebasseng på toppen, det er faktisk litt kult. Og den glassheisen er morsom da. Pluss sentralt.

Anonymkode: 5099a...d54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Saga Hotel i Eilert Sundts gate, Hotel Christiana Teater i Stortingsgata og The Hub ved Jernbanetorget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke p hotels , herregud for et hotell. Ingen renholdere der, rommene ikke vasket. Ekstremt skittent.

Anonymkode: 6144a...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 13.51):

Plaza er bra. Spør etter rom 2805. Der hvor den berømte plaza-kvinnen ble funnet skutt. De fant aldri ut hvem hun var. Skal visst spøke på det rommet. 

Ble aldri avklart om det var drap eller selvmord. Men uansett, hvorfor skulle noen være interessert i å bo på det rommet mtp hva som skjedde?

Anonymkode: 8be70...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter å ha prøvd mange hoteller i Oslo, inkludert Amerikalinjen, Grant etc, så er det Clarion som er min favoritt. Veldig bra service, rent, sentralt og fantastisk frokost.

Anonymkode: a3665...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Amerikalinjen og Clarion Hotel Oslo :) 

Anonymkode: 033b2...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du melder deg inn i kundeklubben til Thon får du rabatter, og hotellene er i snitt ganske bra. Jeg bodde nylig på Plaza, og anbefaler det virkelig ikke. Bassenget er ikke noe å skryte av, servicen er ekstremt treg (vi stod 45 minutter i kø for å sjekke inn bl.a.), opplevde at andre ble tildelt samme rom som jeg allerede hadde fått så hadde jeg ikke vært på rommet (heldigvis påkledd når døra gikk opp) så kunne de forsynt seg som bare det, frokosten var totalt kaos med alt for mange gjester på for liten plass og ingen som styrte seatingen, Selve rommet var greit, men det finner man mange steder i Oslo. Jeg bor som regel på Lillestrøm og Thon Arena der, men vil tro Thonhotellene i Oslo er lik i standard. Vil du absolutt bo nært Oslo S er Scandic Grensen et greit hotell, men er du villig til å ta trikken noen stopp tipper jeg du kan finne flere bra tilbud.  

Anonymkode: 0ca5e...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...