AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Del Skrevet 21. juli For å gå ned i vekt? Funker den? Begynner å bli passe desperat etter å gå ned i vekt (10-15 kg), men greier absolutt ikke dette uten noe slags hjelp. Jeg er moderat aktiv, og finner verken tid eller overskudd til noe mer. Kostholdet mitt er normalt vil jeg si, ganske familievennlig. Mye grønt etc, men nok en del søtt som jeg ikke har behov for. Har "forsøkt" å gå ned i over 4 år, og har greid det når jeg har greid å kutte kalorier, men det greier jeg altså ikke nå. Håper noen hr erfaring, og kan svare 😊 Anonymkode: 5e7f2...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Del Skrevet 22. juli Jeg trodde først du mente en slags aktivitetsform som innebar økt forbrenning gjennom hele dagen. Ser nå at det er slankepillemumbojumbo som helt garantert ikke virker. Men én aktivitet som forbrenner mer ila dagen er jeg interessert i. Altså "regler" - ta tå hev når du vasker kopper - ta morgenkaffen i termokrus og gå en 10 min tur - ikke lov å sette seg i sofa etter middag, men gjør noe aktivt med barna - dans til en sang på radioen - småjogge når du skal fra a til b Osv osv Anonymkode: 1a8ee...99c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Del Skrevet 25. juli All day burn fungerer hvis du tror den fungerer. Den påstår å redusere appetitten. Spiser du mindre vil du gå ned i vekt. Anonymkode: 217c1...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå