Gå til innhold

Kan man utvikle ekte følelser for noen, basert på sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kontakt med en mann nå, han er hyggelig og alt det der. Han lurer på hvordan jeg har det, skriver god morgen og god natt, kaller meg søteste, fineste, sexy og frøken. 

Jeg ble allikevel litt overrasket over en av meldingene fra han, der hvor han skrev; Jeg blir tent av å slikke, for meg er det en naturlig del av forspillet.....

Da tenkte jeg; javel, hva med hva jeg vil? Er det først og fremst viktigst hva du vil? Er det ikke en selvfølge å ville gi kvinnen nytelse, og ikke bare tenke på seg selv? Og når jeg tenker meg om, så er det ikke en tunge og en munn jeg vil ha der nede fra han, ikke sånn til å begynne med.

Hvis man har sex tidlig i en relasjon, uten å ha snakket om de viktige tingene som; Hva definerer vi oss som? Er du glad i meg? Vil du ha meg? Vil han tro at jeg er billig? Jeg er langt ifra lett på tråden, og jeg vil ha noe ekte. Jeg vil ha en mann som kan gi meg et trygt samliv, mye nærhet, kos, kjærtegn og selvfølgelig også sex. Men kan man utvikle et dypt og ekte forhold basert på sex?

Han har tidligere sagt at han er ute etter den store og genuint ekte kjærligheten. Han er ikke en mann som framstår som en player, og han har heller ikke så høye tanker om seg selv. Jeg har møtt han tre ganger. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Komplisert du som ikke forstår menns enkelhet.

Klok er den som aksepterer menns enkelhet.

Lykkelig er den som nyter menns enkelhet.

Å plukke ut enkeltutsagn, generalisere disse i et filter av hva en leser her forklarer mang en ensomhet.

At dama i dag sa under sex at hun liker den sånn den er nå, betyr ikke at hun missliker den ellers.

KISS 

Anonymkode: fae6b...fad

Skrevet
MegJa skrev (1 time siden):

Jeg har kontakt med en mann nå, han er hyggelig og alt det der. Han lurer på hvordan jeg har det, skriver god morgen og god natt, kaller meg søteste, fineste, sexy og frøken. 

Jeg ble allikevel litt overrasket over en av meldingene fra han, der hvor han skrev; Jeg blir tent av å slikke, for meg er det en naturlig del av forspillet.....

Da tenkte jeg; javel, hva med hva jeg vil? Er det først og fremst viktigst hva du vil? Er det ikke en selvfølge å ville gi kvinnen nytelse, og ikke bare tenke på seg selv? Og når jeg tenker meg om, så er det ikke en tunge og en munn jeg vil ha der nede fra han, ikke sånn til å begynne med.

Hvis man har sex tidlig i en relasjon, uten å ha snakket om de viktige tingene som; Hva definerer vi oss som? Er du glad i meg? Vil du ha meg? Vil han tro at jeg er billig? Jeg er langt ifra lett på tråden, og jeg vil ha noe ekte. Jeg vil ha en mann som kan gi meg et trygt samliv, mye nærhet, kos, kjærtegn og selvfølgelig også sex. Men kan man utvikle et dypt og ekte forhold basert på sex?

Han har tidligere sagt at han er ute etter den store og genuint ekte kjærligheten. Han er ikke en mann som framstår som en player, og han har heller ikke så høye tanker om seg selv. Jeg har møtt han tre ganger. 

Da holder du igjen til du føler deg trygg på han, og at du kan stole på han. Ganske enkelt. Knip beina sammen til du føler dette. Se om ord og handlinger samsvarer. Er eneste måten, for å se om han faktisk mener det han sier til deg. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg må jo nesten bare holde igjen ja, prøve. Men jeg blir helt som gele' i beina mine da han er i nærheten av meg. Stemmen hans, kroppen hans, særlig hendene og armene........

Vi har klina og ligget inntil hverandre, mens han har strøket meg over ryggen, ned mot låret, hofta og rumpa. Han er god til å kysse, fyldige, myke og glohete lepper.

Og jeg tror jeg har falt for han, hardt. 

AnonymBruker
Skrevet
MegJa skrev (15 minutter siden):

Jeg må jo nesten bare holde igjen ja, prøve. Men jeg blir helt som gele' i beina mine da han er i nærheten av meg. Stemmen hans, kroppen hans, særlig hendene og armene........

Vi har klina og ligget inntil hverandre, mens han har strøket meg over ryggen, ned mot låret, hofta og rumpa. Han er god til å kysse, fyldige, myke og glohete lepper.

Har dere møttes raskt etter første møte, eller går det uker mellom hver gang? Er han mest opptatt av kosing/klining når dere treffes? 

Anonymkode: 56990...301

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Komplisert du som ikke forstår menns enkelhet.

Klok er den som aksepterer menns enkelhet.

Lykkelig er den som nyter menns enkelhet.

Å plukke ut enkeltutsagn, generalisere disse i et filter av hva en leser her forklarer mang en ensomhet.

At dama i dag sa under sex at hun liker den sånn den er nå, betyr ikke at hun missliker den ellers.

KISS 

Anonymkode: fae6b...fad

Menns enkelhet er en myte. Menn er nøyaktig like komplekse og kompliserte som kvinner. Noen menn bare liker å tro at de er enkle. De er antagelig enkle i forhold til å forstå seg selv godt, men det er de fleste mennesker. De fleste forstår seg selv betydelig bedre enn de forstår andre. 

Ja ts, jeg nekter ikke på at jeg utviklet oppriktig interesse og så følelser for min kjære ut fra at han var den beste elsker jeg noen gang hadde hatt. Helt uten sidestykke faktisk. Min interesse for å beholde ham som elsker medførte at jeg fikk interesse for ham utover sex, og ble innstilt på å bygge broer over våre ulikheter ellers. Hadde han ikke vært en så fantastisk elsker ville det aldri blitt oss, for da hadde ikke motivasjonen til å finne ut av annet vært tilstede. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars stakkars mann.

Anonymkode: 7c894...19c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skjønte helt her....... er det ikke lov å si at man liker å slikke? Du legger for mye i det. Og er veldig meg-meg-meg. Han sier hva han liker - hvorfor er ikke det greit. Han prøvde vel å legge opp til en samtale hvor du kunne si hva du likte også. Er det noe å gruble sånn på, eller til og med bli litt muggen for. Det er en helt standard ting å like. Eller påstå man liker 😅 Hvordan han faktisk er på det finner du ut. 

Og forhold blir da ikke automatisk basert på sex selv om man har sex før man har definert at man er kjærester.... Det er jo vanlig både å bli kjent med hverandres personlighet og kjemi utenfor senga og i senga parallelt. Sex som en del av datingen. 

Alle mine forhold har startet med sex, sånn pulevenner liksom, elskere, ikke noe annet. Men selv om forholdene startet med sex, så er det jo ikke basert på det, de har vært dype og ekte. Det er jo derfor de ble kjærester, ikke bare et ligg.

Anonymkode: 4afc5...d6f

• Nyttig 3
Skrevet

Selvfølgelig har han lov til å si hva han liker, men jeg må på en måte få sagt meningen min jeg også da. Hadde sikkert funnet ut av det ganske fort, hvordan han er på det ;)

Hvorfor " stakkars, stakkars mann "? Jeg har ikke lynsjet han for dette, og jeg har heller ikke vært sint på han. Jeg har faktisk vært mer frampå enn noensinne i de siste dagene her, og jeg har sagt hva jeg vil ha. Og det er han. 

Det går noen uker mellom hver gang jeg ser han ja, mye på grunn av jobben hans og at han har en datter. Da vi møtes er han opptatt av hvordan jeg har det, og hva jeg har drevet med i mellomtiden, samt at vi ofte tekster. Vi er begge glad i nærhet, så kysse, kose, ta på hverandre og stryke på hverandre er noe vi begge vil. 

Men hvis jeg gir etter og har sex med han, så er jeg redd for hvordan det blir mellom oss. Redd for at jeg mister han, og at jeg ikke har noe mer spennende å tilby han. 

Jeg er veldig glad i han, og da jeg er sammen med han føler jeg meg hjemme. Han har tatt hjertet mitt, og det jeg føler for han er ekte og sterkt ❤️

Skrevet
MegJa skrev (13 timer siden):

Kansje du har vært for utydelig, at det er kjæreste du er ute etter? Det samme gjelder jo for dem som vil ha et seksuellt forhold. Det blir bare krøll og misforståelser uten å vite hensikten, uansett forhold man skal inngå med memnnesker.

Så hvis dere ikke har diskutert hensikten og fremtidsplaner, så kan du oppleve slike ting du nevner..

Btw.. han kom med et ønske om å slikke deg.. Enkelte menn ser på slikking som en kjærlighetsbekreftelse. Men uten et kyss på munnen, er det bare en besettelse for å slikke.. Så se på det som er positivt, for din del. Liker du ikke å bli slikket må du jo selvfølgelig si det. Sier du ikke noe i det heletatt, blir jo sexlivet snudd på hodet. Kjærlighetsbekreftelse og samarbeid er viktig.. Kjenner du ingenting av delene, kan han være feil person for deg.

Menn tenker: Godt sexliv fører til godt samliv. Mens kvinner tenker: Godt samliv fører til godt sexliv. Det spiller ingen rolle hvor det fører til.. Gjensidig kjærlighet, samarbeid og gøy i samlivet, får ofte senga til å knirke litt mere enn normalt😅Er det ikke slik du vil ha det da TS? Da må du bombadere han med spørsmål😉

• Nyttig 1
Skrevet
Irak skrev (12 timer siden):

Da holder du igjen til du føler deg trygg på han, og at du kan stole på han. Ganske enkelt. Knip beina sammen til du føler dette. Se om ord og handlinger samsvarer. Er eneste måten, for å se om han faktisk mener det han sier til deg. 

Verdens mest brukte trikset som fungerer med sin hensikt, dette med å knipe igjen bena👏Tålmodighet er alltid en vinner.. det å ligge på gjesterommet, er også svært romantisk for en mann som er forelsket❤️🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Verdens mest brukte trikset som fungerer med sin hensikt, dette med å knipe igjen bena👏Tålmodighet er alltid en vinner.. det å ligge på gjesterommet, er også svært romantisk for en mann som er forelsket❤️🥰

Hadde jeg hatt en mann på gjesterommet som jeg var forelsket i, så hadde jeg ikke fått sove tror jeg 😂.

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg hatt en mann på gjesterommet som jeg var forelsket i, så hadde jeg ikke fått sove tror jeg 😂.

Njaa.. enig.. det blir vanskelig å ikke gjøre noen taktbevegelser da😅Det som er gøy er jo å legge øret inntil veggen, så får man høre om sexlysten er i orden på andre siden av rommet😉

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
MegJa skrev (14 timer siden):

Jeg tenker at sex før følelser er helt feil rekkefølge, fordi sex uten følelser sjelden er noen "højdare".

Følelsene må komme først og sex senere. Er det ingen følelser, dropp pulingen.

Anonymkode: a724b...ad4

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hold igjen noe hvis du er forelsket. Våg å satse og lev! Ja, det er vanlig at fysisk tiltrekning, sex og forelskelse utvikler seg til kjærlighet -gjelder begge kjønn. 

Anonymkode: e615a...5bd

• Liker 2
Skrevet
MegJa skrev (12 timer siden):

Jeg tenker kjør på, hvorfor vente i evigheter med sex, spesielt når du er så kåt at du knapt kan holde kroppen rolig. Men klart, du må føle på at om han vil deg nok og du vil han nok. Dumt også å bruke laaaang tid på å bygge opp en relasjon og så kommer det til sex, og det ikke funker? Som annen kjemi er og sexuell kjemi viktig. Det er sånn for meg.

AnonymBruker
Skrevet
MegJa skrev (15 timer siden):

Joda, jeg blir også forvirret. Synes disse betraktningene og uttalelsene fra deg er temmelig inkonsekvent. Kanskje han tok for gitt at slikking var et stort pluss for deg og som det er for svært mange andre. Det er vel ikke feil heller. Javel, klønete og kanskje manglende erfaring med hvordan han presenterer det.

Men hvordan du evt skal gjøre en stor greie ut av det er for meg uforståelig. Og så er du samtidig redd for å miste han..?

MegJa skrev (13 timer siden):

Men jeg blir helt som gele' i beina mine da han er i nærheten av meg. Stemmen hans, kroppen hans, særlig hendene og armene........

Anonymkode: 41fa2...e57

Skrevet

Jeg vil både ha et seksuelt forhold til han og være kjæresten hans. Jeg vet ikke hva mer jeg kan si til han, for at han skal forstå hvor mye jeg vil ha han. Jeg vil ikke bare ha han for en natt eller for en helg. Jeg har heller ikke vært skikkelig forelsket i noen før, men for han falt jeg ved første møte, fordi jeg kjente det i hjertet da jeg så han.

Han er en god kysser, og han har gode hender og armer. Så bare tanken på å kaste alle klær og hemninger, og gi seg hen til han i senga, det får det nesten til å sitre og skjelve i hele meg. Jeg vil at han skal ta på meg, alle steder, kysse hele meg. Vil at han skal få meg til å rope navnet hans 💋

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri fått lyst på sex med noen, om ikke det var «ekte» følelser der i utgangspunktet.

Anonymkode: 62651...dd4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ha bra sex med folk uten følelser, null problem, her er vi forskjellige. Men jeg kan definitivt også utvikle følelser etter å ha hatt bra sex, så det er vanskelig å vite på forhånd. Jeg syns det virker rart om han skulle være så kynisk og gi deg så mye oppmekrsomhet i så lang tid om det kun var for sex, men garanti kan du selvfølgelig aldri ha.

Anonymkode: 1e664...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...