AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #21 Del Skrevet 23. juli 2024 On 7/21/2024 at 4:03 PM, jodaneida2 said: Hva hvis jeg ikke rekker det, men bagasjen er på flyet jeg ikke rekker? Bagasje uten person på fly = skjer ikke. Da tas bagasjen ut av flyet. Omvendt derimot, går fint. Da kommer bagasjen som regel med neste fly. Anonymkode: 78ed4...8a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 23. juli 2024 #22 Del Skrevet 23. juli 2024 (endret) jodaneida2 skrev (43 minutter siden): men er vel litt vanskeligere om flyet fra Singapore er forsinket og flyene er et stykke fra hverandre? Om flyet er forsinket så blir neste fly også forsinket om de ikke får lastet all baggasjen over. baggasje «offloadingen» skjer med en gang strøm og chocks er på. Det starter før passasjerene merker det Endret 23. juli 2024 av Dorma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. juli 2024 #23 Del Skrevet 23. juli 2024 Dorma skrev (1 minutt siden): Spørsmålet var om 40 minutter var nok for å flytte baggasjen. Til det svarte jeg ja Hvor tidlig får dere tilgang til å hente ut baggasje fra et fly etter at det lander, og hvor tett opp mot avgang kan dere laste ombord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 23. juli 2024 #24 Del Skrevet 23. juli 2024 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Hvor tidlig får dere tilgang til å hente ut baggasje fra et fly etter at det lander, og hvor tett opp mot avgang kan dere laste ombord? Med en gang flyet har fått på strøm og chocks. Altså sekunder etter flyet har parkert med gaten. Lastingen kan pågå frem til ca 5 minutter før avgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå