AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Del Skrevet 21. juli 2024 Med sin samboer, som var utro mot henne mens hun gikk gravid. Burde jeg advare henne mot å gifte seg med ham? Hun vet han var utro. Anonymkode: f8040...23f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 Hvis hun vet han var utro, så har du vel kanskje ikke så mye ny informasjon å tilføye? 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Del Skrevet 21. juli 2024 Nei Anonymkode: f1e9a...afe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 Om hun vet han var utro så er det hennes valg. Ikke ødelegg forholdet du har med henne. Anonymkode: a646e...be7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Del Skrevet 21. juli 2024 Hva er det liksom du skal si? Hun vet jo om utroskapen. Anonymkode: 91b25...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #6 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det liksom du skal si? Hun vet jo om utroskapen. Anonymkode: 91b25...27c At han mest sannsynlig vil være utro igjen. Anonymkode: f8040...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Del Skrevet 21. juli 2024 Nei, hun må ta sine egen avgjørelser for sitt eget liv. Så lenge hun har fått informasjon, så har hun tatt et veloverveid valg. Det har ingenting med deg eller dine meninger/verdier og antagelser å gjøre, så hold de for deg selv. Anonymkode: 5fad8...31b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #8 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med sin samboer, som var utro mot henne mens hun gikk gravid. Burde jeg advare henne mot å gifte seg med ham? Hun vet han var utro. Anonymkode: f8040...23f Advare henne? Nei. Hvis dere er veldig nære og hun tidligere har uttalt at utroskap er dealbreaker for HENNE ville jeg meget forsiktig spurt om hun føler at hun må gifte seg pga barn, eller om hun nå ser annereledes på det og har tilgit ham. Ville vært veldig tydelig på at jeg ikke spør for å være moralens vokter, men kun for å støtte dersom hun egentlig er i tvil. Jeg ville forsøkt å få frem at jeg støtter henne uansett hva hun gjør, og dømmer ikke. Hadde uansett vært forberedt på at denne samtalen kunne lede til at hun avsluttet vennskapet med meg. Anonymkode: 65867...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #9 Del Skrevet 21. juli 2024 Hvorfor skal du advare om noe hun allerede vet? Anonymkode: b8032...e2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå