AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Hvorfor er så det vanskelig å få seg jobb? Jeg har utdanning i pedagogikk men får ingen jobb, ønsker ikke å jobbe med barn når det gjelder skole og læring, men mer administrativt, trodde det var muligheter for å gjøre det også, jeg har heller ikke mye praktisk erfaring innenfor kontor. Er det noen med lignende situasjon som kan hjelpe meg? Anonymkode: 4143a...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Skrevet 21. juli 2024 Har du prøvd vikarbyrå for å få praktisk erfaring innenfor kontor og administrasjon? De har ofte kortere oppdrag. Anonymkode: bafb0...92d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du prøvd vikarbyrå for å få praktisk erfaring innenfor kontor og administrasjon? De har ofte kortere oppdrag. Anonymkode: bafb0...92d jeg har prøvd, men de har sjelden noe siden jeg har lite erfaring fra før, alle må jo begynne en plass så det er veldig frustrerende egentlig. Anonymkode: 4143a...7ff
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Skrevet 21. juli 2024 Du kunne muligens fått jobb hos oss, vi trenger pedagoger. Vi har ingen åpne stillinger ute, men hadde nok vurdert en søknad likevel. Jeg jobber i et konsulenthus. Anonymkode: 4d55d...cdf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Skrevet 21. juli 2024 Du har verken relevant arbeidserfaring eller utdannelse. Da er det ikke så rart du ikke får jobb. Du må ta en utdanning. I de fleste administrative stillinger i dag kreves det relevant mastergrad. Anonymkode: b71e5...781
TLR Skrevet 21. juli 2024 #6 Skrevet 21. juli 2024 Snakk med nav angående utdanning /kurs kanskje de kan støtte deg??
Blåklokke76 Skrevet 21. juli 2024 #7 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du kunne muligens fått jobb hos oss, vi trenger pedagoger. Vi har ingen åpne stillinger ute, men hadde nok vurdert en søknad likevel. Jeg jobber i et konsulenthus. Anonymkode: 4d55d...cdf Hvilke arbeidsoppgaver innbærer en jobb som pedagog på et konsulenthus?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #8 Skrevet 21. juli 2024 Hvorfor ikke søke jobber som er relevant for utdannelsen, selv om det ikke er den du ønsker. Så får du erfaring, også søker du på jobber du ønsker samtidig. Anonymkode: 38be9...272 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #9 Skrevet 21. juli 2024 Blåklokke76 skrev (14 minutter siden): Hvilke arbeidsoppgaver innbærer en jobb som pedagog på et konsulenthus? Mye opplæring i et konsulenthus. Anonymkode: 4d55d...cdf
Blåklokke76 Skrevet 21. juli 2024 #10 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mye opplæring i et konsulenthus. Anonymkode: 4d55d...cdf Opplæring til hvem ? Pedagoger i barnehager ? Ppt? Skole? 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #11 Skrevet 21. juli 2024 Blåklokke76 skrev (1 minutt siden): Opplæring til hvem ? Pedagoger i barnehager ? Ppt? Skole? Intern opplæring til de ansatte. Ekstern opplæring til kunder og andre interessenter. De største konsulenthusene har feks egne kursavdelinger. Det samme gjelder andre større selskaper - eks Telenor, DnB, Equinor. Anonymkode: 4d55d...cdf 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #12 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du har verken relevant arbeidserfaring eller utdannelse. Da er det ikke så rart du ikke får jobb. Du må ta en utdanning. I de fleste administrative stillinger i dag kreves det relevant mastergrad. Anonymkode: b71e5...781 Man må ikke ha master for å kunne administrativt nei og jo jeg har både erfaring og utdanning. Bare ikke så mye av det. Ikke alle har mulighet til å ta master. Så nei jeg tenker det bør være muligheter der ute likevel 😊 Anonymkode: 4143a...7ff
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #13 Skrevet 22. juli 2024 Blåklokke76 skrev (På 21.7.2024 den 17.41): Hvilke arbeidsoppgaver innbærer en jobb som pedagog på et konsulenthus? Jeg er ikke den du spurte, men hos oss har vi en egen kompetanseavdeling hvor det er ansatt et par med pedagogisk utdanning. De jobber med internopplæring, utvikling av e-læringskurs, kursoppsett, påmelding til og organisering av kurs osv. De jobber i team med fagpersonell som tar seg av faginnholdet, mens pedagogene tar seg av den pedagogiske delen. Anonymkode: e7b25...f5e 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #14 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er ikke den du spurte, men hos oss har vi en egen kompetanseavdeling hvor det er ansatt et par med pedagogisk utdanning. De jobber med internopplæring, utvikling av e-læringskurs, kursoppsett, påmelding til og organisering av kurs osv. De jobber i team med fagpersonell som tar seg av faginnholdet, mens pedagogene tar seg av den pedagogiske delen. Anonymkode: e7b25...f5e Dama er jo pedagog men vil ikke være pedagog Fleste jeg kjenner som gjør administrativt arbeid har med lønn,regnskap,økonomi å gjøre. Kanskje det er veien å gå hvis du ønsker en "kontor jobb" Tror det er lurt å være litt mer spesifikk. Saksbehandling, økonomi, resepsjon,kundeservice,HR, Anonymkode: 4b4ee...c77
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #15 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 19.01): Dama er jo pedagog men vil ikke være pedagog Fleste jeg kjenner som gjør administrativt arbeid har med lønn,regnskap,økonomi å gjøre. Kanskje det er veien å gå hvis du ønsker en "kontor jobb" Tror det er lurt å være litt mer spesifikk. Saksbehandling, økonomi, resepsjon,kundeservice,HR, Anonymkode: 4b4ee...c77 TS skriver hun ikke ønsker å jobbe med barn når det gjelder skole og læring, står ingenting om at hun ikke ønsker å jobbe med voksne Anonymkode: 4d55d...cdf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #16 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 17.30): Du kunne muligens fått jobb hos oss, vi trenger pedagoger. Vi har ingen åpne stillinger ute, men hadde nok vurdert en søknad likevel. Jeg jobber i et konsulenthus. Anonymkode: 4d55d...cdf Hei! Jeg sender deg gjerne privat melding. Hvordan kan jeg kontakte deg? Anonymkode: 4143a...7ff
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #17 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 18.22): Jeg er ikke den du spurte, men hos oss har vi en egen kompetanseavdeling hvor det er ansatt et par med pedagogisk utdanning. De jobber med internopplæring, utvikling av e-læringskurs, kursoppsett, påmelding til og organisering av kurs osv. De jobber i team med fagpersonell som tar seg av faginnholdet, mens pedagogene tar seg av den pedagogiske delen. Anonymkode: e7b25...f5e Hei! Kan jeg sende deg pm? Anonymkode: 4143a...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå