AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Skrevet 21. juli 2024 Hei, Lurer på om jeg har gått inn i en tidlig midtlivskrise. 😬 Er i 30-årene, har et tenåringsbarn og foreldrene mine er på vei bort på grunn av sykdom. Andre par i omgivelsen min (og min samboers) etablerer seg med sitt første barn, og jeg kjenner på at bølgene i livet er enormt store. Er det flere som kjenner det sånn? Kan legge til at jeg har hatt depresjon tidligere, men dette kjennes annerledes ut. Mer som en blanding av desperasjon, misnøye og behov for å opponere. Jeg klarer ikke å finne roen og lekenheten som før.🌸 Anonymkode: ac64f...3c9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hei, Lurer på om jeg har gått inn i en tidlig midtlivskrise. 😬 Er i 30-årene, har et tenåringsbarn og foreldrene mine er på vei bort på grunn av sykdom. Andre par i omgivelsen min (og min samboers) etablerer seg med sitt første barn, og jeg kjenner på at bølgene i livet er enormt store. Er det flere som kjenner det sånn? Kan legge til at jeg har hatt depresjon tidligere, men dette kjennes annerledes ut. Mer som en blanding av desperasjon, misnøye og behov for å opponere. Jeg klarer ikke å finne roen og lekenheten som før.🌸 Anonymkode: ac64f...3c9 Om du er i ferd med å miste foreldrene dine er det kanskje en forklaring.. ❤️ Ikke rart det setter i gang store tanker. Livet går opp og ned og i bølger, og man må være båten som duver på toppen.. men det er tøft når det stormer. Har du noen å snakke med? Anonymkode: 08ad3...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå