Gå til innhold

Irritert på en som har tatt på seg å male veranda!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må beise verandaen min, og har i den forbindelse leid en mann som annonsert på sosiale medier om at han tar på seg div. maleoppdrag. Han kom å vasket verandaen på fredag ettermiddag. Nå er det søndag formiddag, og malingen er tørr. Det er ikke meldt regn før kl 06 i morgen ,mandag. Fore det første så hadde jeg ventet på noen tilbakemelding fra han i dag, men siden jeg ikke hørte noe ringte jeg han. Han kunne ikke svare ordentlig når det var greit for han å male, han trodde det ville regne i kveld (det er ikke meldt regn i kveld). Han skulle høre fra seg innen ettermiddag, om det blir så han gjør det i kveld. Det er meldt regn nesten hver dag i neste uke, og jeg synes han kunne tatt det i dag (som han nevnte på fredag). Hva tenker dere ? Malingen er hurtigtørkende også- som sagt det er ikke meldt regn før i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Det kam jo hende han egentlig er opptatt eller har "fri" i helgen. Det virket ikke som dere i utgangspunktet hadde en fast avtale, så da kan du ikke kreve noe heller. 

Anonymkode: eb9df...cdf

• Liker 3
Skrevet

Ikke ring, sørg for å ha alt skriftlig og få svart på hvit tidspunkter/frister. Om det blir mere problemer så har du i det minste noe skriftlig og "slå i bordet" med og enklere å komme seg bort fra vedkommende hvis de ikke overholder de tidspunkt de selv sier.

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du en profesjonelt utfør jobb må du nesten ta kontakt med noen som faktisk er fagperson, og betale deretter.

Velger du tilfeldig mann fra sosiale medier kan du ikke klage på tilfeldig utført jobb.

Anonymkode: 57576...f3d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kam jo hende han egentlig er opptatt eller har "fri" i helgen. Det virket ikke som dere i utgangspunktet hadde en fast avtale, så da kan du ikke kreve noe heller. 

Anonymkode: eb9df...cdf

Sant det. Men siden det var han selv som foreslo å enten male søndag eller mandag, så tenkte jeg at det hadde han i utgangspunktet mulighet i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Du har vært dårlig på å kommunisere, og så er du irritert på ham fordi han ikke følger dine tanker? 

Anonymkode: 9eb5e...7da

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikser sånt sjøl jeg. 🤔 Orker ikke betale. Men forstår om du ikke er i form feks.. 

AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (4 minutter siden):

Jeg fikser sånt sjøl jeg. 🤔 Orker ikke betale. Men forstår om du ikke er i form feks.. 

motsatt her. Bruker ikke min tid på slikt, når du kan betale andre for å gjøre det.

bruker etablerte firma med gode anmeldelser, da slipper man slikt som dette.

Anonymkode: 0308e...9c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

motsatt her. Bruker ikke min tid på slikt, når du kan betale andre for å gjøre det.

bruker etablerte firma med gode anmeldelser, da slipper man slikt som dette.

Anonymkode: 0308e...9c2

Jeg synes de fleste er trege og sosete og roter osv. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...